Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (4685)
Yli 20 vuotta väkivaltaista kiusaamista.
En enää tiedä, kenelle puhun. Sekaan lopullisesti.
Hänen jälkeensä ...
tiedät lopun.
Vierailija kirjoitti:
Sain jodel-jäähyt. 🥺
Eikö ne tiedä, että yhteisöstä eristäminen on traumatisoivaa. Kenelle nyt kerron nerokkaita ajatuksiani. 🥲
Vierailija kirjoitti:
Yli 20 vuotta väkivaltaista kiusaamista.
Oletko tollo? Tee rikosilmoitus ja lakkaa kiusaamista asialla sivullisia.
Pakko se on käydä, varo vaan . Tuskin kukaan haluu toista istuttaa istuttaa kun jo liikutaan vaarallisella
Ajoilla, mä itte en oo seurannut mutta edelleen kummitus kioski, mikä on loppu tulos se on köyhän naisen sävel, jotenkin ne luulee syövänsä exän myrkkyä, vaikeinta humpuukia on uskoa kun totuus käyny ilmi jo aikoja sitten oli missä tiloissa tahansa
Ihan sama kun voi nukkua, mutta kiristää hän se joittenkin lapsen uskoa varsinkin värisokee kun niin mikähän näyttää oranssilta ja muija vaaleanpunaiselta ja korporaation käyttää foorumia olenko +Down+ lypsää idea varkauksia kun haluaa unohtaa muttei tajua kolme palloa tai turvanumero 32. Haluutko kuulla uutisen?
Näky ikkunasta koira joka meni ja se sama bussiuni kaksi ne nukuttaa,
Vähän Vituttaa kun loppuu oma psykopatia kun tulee ovikellokoodi. Jotenkin mä nukkuisin paremmin jos ei olis testejä sun Mieli maisemasta ja rappukäytävässä ja mitä helkutin myrkkyä unissa tapahtuu, ei kyl tiiä miksi haluat Asianajaja hoitavan jotain polkupyörä videoo... Tai niinkuin miten pääsit pään sisään ja nyt ollaan kohta .
En ole tulossa leikkiin koulukotia tai kattoon muurarien vaistoaa koska tiät varsin hyvin että pelkään sua saaaaaa paljon. Ihme ug ihme oh vee
Ajattele just ku päässy , ja noi niin sä soitat
Mitään muuta kun Laskuja, idea Varkaus, ystävistä erottaminen ja mät8säkki ja pari hassua Tapaamista noutten sun PÄÄÄMÄÄRIEN. Jotenkin sairasta seksiä , voitte joo leikkiä sitä tuleeko mustasukkaseks koko kermainen ja Uskotaan kuvien ja myös, vähänkö outoon
Et luulet jotain sukulaisia . Hyvä sun on hymyillä tai no mä menin jo naimisiin Annikan kanssa
Miten se tehdään? Tehty jo about 4 kertaa
tzirpula8 kirjoitti:
Miten se tehdään? Tehty jo about 4 kertaa
Mikä?
Vierailija kirjoitti:
Minua kiinnostaa romanttisesti ainoastaan
sisäänpäinkääntyneet
haaveelliset
myötäelävät
ujot
naiset oman ikäluokkani haitarissa.
Jos sie tommosta haet, niin täsä siul ois!
Kiitos. Maailma on kaunis, kun asioiden paino ei näkymää hajota.
Se on hieno asia, että erittäin suuren rakkauden ja mahd. loppuelämän rakkauden voi löytää harrastuksen piiristä ja vieläpä kun molemmilla saman suuntainen lahjakkuus ja käsitys asioista. <3
Vierailija kirjoitti:
Oletko töissä nyt?
Kulje mun työpisteen ohi, niin näet. Vai aiotko odottaa ruokatuntiin, kunnes tavataan? 🙂
Kyllä. Niin paljon merkitsit, ja myös merkitsin.
Vierailija kirjoitti:
Se on hieno asia, että erittäin suuren rakkauden ja mahd. loppuelämän rakkauden voi löytää harrastuksen piiristä ja vieläpä kun molemmilla saman suuntainen lahjakkuus ja käsitys asioista. <3
Mikään ei voi mennä vikaan. :)
Vierailija kirjoitti:
A, sinä saastainen koiranpaska kaatopaikalla. Kanna vastuusi äläkä livistä kuin pelkuri, asian voi vielä sopia.
H
nn?
Vertaan edelleen kaikkia miehiä entiseen kaivattuun. Nosti riman ihan liian korkealle, kun kukaan ei kelpaa🙄
Ja ne rikokset.