Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (4753)
On alkanut tuntua, että masennun taas uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Särjit jo.
😢
Olen päässyt jo yli, ku on sitkeä sydän ja tottunut jo paljoonki, mutta paluuta ei ole syliisi. samaan ja varmasti toiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin otan oikean saippuan kuin sun nk. saippuakäyttäytymisen.
Missä kohtaa olet sellaista nähnyt?
Eräässä saippuaoopperassa
Vierailija kirjoitti:
On alkanut tuntua, että masennun taas uudestaan.
Halitsempit, häntä pystyyn ja uusia seikkaluja kohti vaan. Syksy on vasta aluillaan ja kaunis on maailma. :)
Vierailija kirjoitti:
Parasta tässä on kaikki. Ihan kaikki. :)
Nykyään hihittelen hiljaa tälle. Eräs ei ole sitä vielä huomannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenenköhän kanssa oon täällä jutellut entisen kaivatun sijasta (joka otti nokkiinsa jostain pikkuasiasta jo ajat sitten)? Olen sen ennenkin yhyttänyt vaikka mistä pahanteosta ja samanlainen oli silloinkin, pisteliäs ja ilkeä.
Kerrohan lisää tosta pikkuasiasta. Siinä oiskin kiinnostusta kerrakseen.
En enää muista, mistä tarkalleen suuttui talvella, mutta jokin perinteinen kuvio se taas oli, jossa käännettiin kaikki nurinperin, minä olin ilkeä narsisti eikä kiusaajat, joiden kanssa hänellä tai vaimollaan ei mukamas ollut mitään tekemistä. Varmaan liittyi siihen biakseen, että jos heidän lapsilleen joku tekisi saman kuin minulle, teot olisivat vääriä ja törkeitä, mutta minä jotenkin ansaitsin ne ja kaikki valheet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenenköhän kanssa oon täällä jutellut entisen kaivatun sijasta (joka otti nokkiinsa jostain pikkuasiasta jo ajat sitten)? Olen sen ennenkin yhyttänyt vaikka mistä pahanteosta ja samanlainen oli silloinkin, pisteliäs ja ilkeä.
Se ent kaivattuhan se ilkeä ja pisteliäs on varmastihin ollut... Kai syynsä siihen?
Hän oli joskus sellainen, jos asiat eivät menneet mielensä mukaan tai valheita ei uskottu. Hapan naama siihen riitti, ei tarvittu edes sanoja.
Vierailija kirjoitti:
Näin unta, että käveleskelin Sartsan kanssa ja puhuimme romanttisia.
Unessa sit, kun todellisuus on mitä on. 😢
En kohta enää jaksa. Aiheutan pelkällä olemassaolollani ongelmia, joihin en olisi ikinä uskonut joutuvani.
Olen pitänyt sinua erityisenä ystävänä, josta välitän ja tykkään. Täällä viestit menevät sekaisin, joten voi syntyä sekaannuksia.
Ei ollut mitään rakkautta tai rakastumista. Mutta asiat piti saada näyttämään siltä, jotta rumat temput olisi saatu oikeutettua.
Enkä pitänyt häntä edes ystävänä, ystävät eivät tee sellaisia asioita toisilleen.
Vierailija kirjoitti:
Enkä pitänyt häntä edes ystävänä, ystävät eivät tee sellaisia asioita toisilleen.
Älä sotke viestejäni. Tämä on kaipausketju. Voit kirjoittaa vihaviestisi jossakin muualla. Sotket vain täällä ja aiheutat sekaannusta kaipaajissa, joka sinä et ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En enää muista, mistä tarkalleen suuttui talvella, mutta jokin perinteinen kuvio se taas oli, jossa käännettiin kaikki nurinperin, minä olin ilkeä narsisti eikä kiusaajat, joiden kanssa hänellä tai vaimollaan ei mukamas ollut mitään tekemistä. Varmaan liittyi siihen biakseen, että jos heidän lapsilleen joku tekisi saman kuin minulle, teot olisivat vääriä ja törkeitä, mutta minä jotenkin ansaitsin ne ja kaikki valheet.
Keneen rakastuit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keneen rakastuit?
Sori, toi lähti väärään kommenttiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keneen rakastuit?
En rakastunut, miksi sellaista kuvittelet? Ilman luottamusta ei ole yhtään mitään, pelkkiä valheita vaan.
Vastaus voi sisältää suoraan ratkaisun.
😢