Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍

Vierailija
25.04.2026 |

Kaipaus kukoistakoon!

Kommentit (4753)

Vierailija
3341/4753 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Särjit jo.

😢 

Vierailija
3342/4753 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On alkanut tuntua, että masennun taas uudestaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3343/4753 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Särjit jo.

😢 

Olen päässyt jo yli, ku on sitkeä sydän ja tottunut jo paljoonki, mutta paluuta ei ole syliisi. samaan ja varmasti toiselle.

Vierailija
3344/4753 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieluummin otan oikean saippuan kuin sun nk. saippuakäyttäytymisen.

Missä kohtaa olet sellaista nähnyt?

Eräässä saippuaoopperassa

Vierailija
3345/4753 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On alkanut tuntua, että masennun taas uudestaan. 

Halitsempit, häntä pystyyn ja uusia seikkaluja kohti vaan. Syksy on vasta aluillaan ja kaunis on maailma. :)

Vierailija
3346/4753 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta tipu💕

Vierailija
3347/4753 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parasta tässä on kaikki. Ihan kaikki. :)

Nykyään hihittelen hiljaa tälle. Eräs ei ole sitä vielä huomannut.

Vierailija
3348/4753 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenenköhän kanssa oon täällä jutellut entisen kaivatun sijasta (joka otti nokkiinsa jostain pikkuasiasta jo ajat sitten)? Olen sen ennenkin yhyttänyt vaikka mistä pahanteosta ja samanlainen oli silloinkin, pisteliäs ja ilkeä.

Kerrohan lisää tosta pikkuasiasta. Siinä oiskin kiinnostusta kerrakseen.

En enää muista, mistä tarkalleen suuttui talvella, mutta jokin perinteinen kuvio se taas oli, jossa käännettiin kaikki nurinperin, minä olin ilkeä narsisti eikä kiusaajat, joiden kanssa hänellä tai vaimollaan ei mukamas ollut mitään tekemistä. Varmaan liittyi siihen biakseen, että jos heidän lapsilleen joku tekisi saman kuin minulle, teot olisivat vääriä ja törkeitä, mutta minä jotenkin ansaitsin ne ja kaikki valheet.

Vierailija
3349/4753 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenenköhän kanssa oon täällä jutellut entisen kaivatun sijasta (joka otti nokkiinsa jostain pikkuasiasta jo ajat sitten)? Olen sen ennenkin yhyttänyt vaikka mistä pahanteosta ja samanlainen oli silloinkin, pisteliäs ja ilkeä.

Se ent  kaivattuhan se ilkeä ja pisteliäs on varmastihin ollut... Kai syynsä siihen?

Hän oli joskus sellainen, jos asiat eivät menneet mielensä mukaan tai valheita ei uskottu. Hapan naama siihen riitti, ei tarvittu edes sanoja.

Vierailija
3350/4753 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin unta, että käveleskelin Sartsan kanssa ja puhuimme romanttisia.

Unessa sit, kun todellisuus on mitä on. 😢

Vierailija
3351/4753 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kohta enää jaksa. Aiheutan pelkällä olemassaolollani ongelmia, joihin en olisi ikinä uskonut joutuvani.

Vierailija
3352/4753 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitänyt sinua erityisenä ystävänä, josta välitän ja tykkään. Täällä viestit menevät sekaisin, joten voi syntyä sekaannuksia.

Vierailija
3353/4753 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut mitään rakkautta tai rakastumista. Mutta asiat piti saada näyttämään siltä, jotta rumat temput olisi saatu oikeutettua.

Vierailija
3354/4753 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä pitänyt häntä edes ystävänä, ystävät eivät tee sellaisia asioita toisilleen.

Vierailija
3355/4753 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enkä pitänyt häntä edes ystävänä, ystävät eivät tee sellaisia asioita toisilleen.

Älä sotke viestejäni. Tämä on kaipausketju. Voit kirjoittaa vihaviestisi jossakin muualla. Sotket vain täällä ja aiheutat sekaannusta kaipaajissa, joka sinä et ole.

Vierailija
3356/4753 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En enää muista, mistä tarkalleen suuttui talvella, mutta jokin perinteinen kuvio se taas oli, jossa käännettiin kaikki nurinperin, minä olin ilkeä narsisti eikä kiusaajat, joiden kanssa hänellä tai vaimollaan ei mukamas ollut mitään tekemistä. Varmaan liittyi siihen biakseen, että jos heidän lapsilleen joku tekisi saman kuin minulle, teot olisivat vääriä ja törkeitä, mutta minä jotenkin ansaitsin ne ja kaikki valheet.

Keneen rakastuit?

Vierailija
3357/4753 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keneen rakastuit?

Sori, toi lähti väärään kommenttiin.

Vierailija
3358/4753 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keneen rakastuit?

En rakastunut, miksi sellaista kuvittelet? Ilman luottamusta ei ole yhtään mitään, pelkkiä valheita vaan.

Vierailija
3359/4753 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus voi sisältää suoraan ratkaisun.

Vierailija
3360/4753 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain jodel-jäähyt. 🥺

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan