Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍

Vierailija
25.04.2026 |

Kaipaus kukoistakoon!

Kommentit (2607)

Vierailija
2421/2607 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Daddy 🥰

Momma 🥰

Vierailija
2422/2607 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumpikin tiedämme että ihastus on molemminpuolinen ja pitkäkestoinen. Ja ettei juuri nyt mikään romanttinen ole mahdollista. Täysi etäisyys... olisi julmaa.

Mitä jää jäljelle? Jonkinlainen ystävyys.

Joskus etäisyys on paljon vähemmän julmaa kuin roikkuminen epäselvässä ja hämärässä tilanteessa. Ihmisellä on oikeus suojella psyykeään, eikä sitä kukaan tee toisen puolesta. Voi olla että molemmat käsittelevät tarpeellisia asioita tahoillaan erillään (tai sitten eivät käsittele). 

Sitten pitää puhua suoraan eikä vain kadota.

Kadota? Miten se liittyy edellisiin. Tietysti jos on puheyhteys, niin sitähän kannattaa aina käyttää, jos on jotain asiaa. 

Jos yhtäkkiä ottaa etäisyyttä ilman että kertoo syynsä, se voi tuntua toisesta aika pahalta.

No sen toisen pitää sitten rohkeasti kysyä, miksi otti etäisyyttä. Puhumalla asiat selviää, ei mykkänä odottamalla.

Mikset itse kertoisi? Miksi sun perään pitää kysellä jos olet niin ahkera puhumaan? Sivusta 

Ohi, ei tartte kenenkään kysellä perään. Pointtini oli, että se henkilö jota jokin asia vaivaa, ottaa puheeksi. Jos ei ota niin oma valinta. Ja se jolla on asiaa, ilmaisee asiansa tai jos ei ilmaise, niin sekin on oma valinta. 

Ei ei ei. Et voi toimia tylysti ja laittaa toisen vastuulle selvittää asiaa jos häntä häiritsee.

Mitä sekoilet. En puhunut mistään tylyttämisestä. Vaan kommunikaatiosta. Kukaan ei ole ajatustenlukija, siksi suu pitää avata jos haluaa tulla kuulluksi. Palsta taitaa olla täynnä raasuja jotka eivät osaa kommunikoida ja syyttävät siitä sitten muita.

Ja mielestäsi selittämätön etäisyys yhtäkkiä on ystävällinen ele?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2423/2607 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahoittelut että juoksin karkuun. Ja jänistin. Mutta niin sinäkin olet tehnyt toisinaan.

Milloin pupu oli pöksyssä?

On ollut parikin kertaa. Talvella ainakin

Miksi pakenit silloin?

Tilanne tuli liian yllättäen. Ei ehtinyt miettiä miten reagoida ja sitten kaikki menikin mönkään.

Vierailija
2424/2607 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahoittelut että juoksin karkuun. Ja jänistin. Mutta niin sinäkin olet tehnyt toisinaan.

Milloin pupu oli pöksyssä?

On ollut parikin kertaa. Talvella ainakin

Jos tämä olisi mulle niin luulin että se oli torjunta.

Ei ollut torjunta :( 

Tunniste?

Vierailija
2425/2607 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnän että olin aika nopea. Koska muuten en olisi uskaltanut ollenkaan 

Vierailija
2426/2607 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivata voi vaikka sataa ihmistä, sukulaista, ystävää ym. 

Romanttisesti vaan yhtä ellei ole mieleltään pipi. 

Loppu

Vierailija
2427/2607 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli välinpitämättömyys, sillä rakkaushuuma ja rakastuminen ihan muualle

Vierailija
2428/2607 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hölisin tyhmiä ja menetin molemmat kaivatut taitaa olla tämänhetkinen tilanne.

Kaipaat kahta ihmistä. Miten se onnistuu? Ihan vaan mielenkiinnosta kysyn, kun ei itseltä onnistuis ikinä

Mulla onnistuu hyvin, kaipaan kahta. -sivusta

Haluatko heidät molemmat?

Voisin ottaa molemmat 😁

Vierailija
2429/2607 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä ketjusta tulee vähän mieleen joku ikuisesti luuppaava uni. Mikään ei muutu ja samat asiat toistuu. Sama jännitys nousee, sitten taas raukeaa aina ja uudestaan.

Selvitä hommat irl

Mutta entä jos irl asiat ei menekään kuin kuvittelin?

Vierailija
2430/2607 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olit ihastuttava nainen, pakenin vakaumukseni vuoksi vain, edelleen ajattelen että oot <3

No johan on. Toisella vakaumus vie poispäin pakenemisesta mutta kukin tyylillään. :D

Vierailija
2431/2607 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen, näen sinua säännöllisesti edelleen etäältä, pakenit talvella, olen kiinnostunut mutta mietin muutamia asioita

Missä talvinen pakeneminen tapahtui?

Vierailija
2432/2607 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä useampaa voi kaivata. Kaipaan välillä erästä ystävää, välillä pääkaivattua ja muutamaa sivukaivattuakin.

Sekä kaivatun kaivattua, kaivatun kaimaa, kaivatun naapurin koiraa ja mielikuvituskaivattuja liuta myös.

Eikö sulla ole koskaan ollut ikävä muita kuin sitä yhtä ja ainoaa kuuluisaa kaivattua?

Vierailija
2433/2607 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumpikin tiedämme että ihastus on molemminpuolinen ja pitkäkestoinen. Ja ettei juuri nyt mikään romanttinen ole mahdollista. Täysi etäisyys... olisi julmaa.

Mitä jää jäljelle? Jonkinlainen ystävyys.

Joskus etäisyys on paljon vähemmän julmaa kuin roikkuminen epäselvässä ja hämärässä tilanteessa. Ihmisellä on oikeus suojella psyykeään, eikä sitä kukaan tee toisen puolesta. Voi olla että molemmat käsittelevät tarpeellisia asioita tahoillaan erillään (tai sitten eivät käsittele). 

Sitten pitää puhua suoraan eikä vain kadota.

Kadota? Miten se liittyy edellisiin. Tietysti jos on puheyhteys, niin sitähän kannattaa aina käyttää, jos on jotain asiaa. 

Jos yhtäkkiä ottaa etäisyyttä ilman että kertoo syynsä, se voi tuntua toisesta aika pahalta.

No sen toisen pitää sitten rohkeasti kysyä, miksi otti etäisyyttä. Puhumalla asiat selviää, ei mykkänä odottamalla.

Mikset itse kertoisi? Miksi sun perään pitää kysellä jos olet niin ahkera puhumaan? Sivusta 

Ohi, ei tartte kenenkään kysellä perään. Pointtini oli, että se henkilö jota jokin asia vaivaa, ottaa puheeksi. Jos ei ota niin oma valinta. Ja se jolla on asiaa, ilmaisee asiansa tai jos ei ilmaise, niin sekin on oma valinta. 

Ei ei ei. Et voi toimia tylysti ja laittaa toisen vastuulle selvittää asiaa jos häntä häiritsee.

Mitä sekoilet. En puhunut mistään tylyttämisestä. Vaan kommunikaatiosta. Kukaan ei ole ajatustenlukija, siksi suu pitää avata jos haluaa tulla kuulluksi. Palsta taitaa olla täynnä raasuja jotka eivät osaa kommunikoida ja syyttävät siitä sitten muita.

👋👋👋 minä olen raasu, mutten syytä muita. Säälin vain itseäni. 

Sivusta

Vierailija
2434/2607 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipaat kahta ihmistä. Miten se onnistuu? Ihan vaan mielenkiinnosta kysyn, kun ei itseltä onnistuis ikinä

Useampaa ihmistä voi rakastaa samaa aikaa. Kaikille tuo ei sovi, mutta osalle niin käy. On mullakin useampi lapsi ja kaikkia rakastan ja kaipaan silloin kun ollaan pidempään erossa 

Ei voi. Koska et voi verrata rakkautta lapsiin ja läheistä rakkautta johonkin aikuiseen. Tai läheistä rakkautta aikuiseen tai vaikka vanhempiisi. Tuntuu ettet erota näitä keskenään ja se on huolestuttavaa. Eri

Hän tuli sivusta aloitukseeni. Ei ole lapsia, enkä halua. Terveisin aloittaja

Vierailija
2435/2607 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miltä kuulostaisi tällainen ehdotus: Lähestyisit häntä uudelleen ja kysyisit tunnustellen voisiko aloittaa uudelleen, esim. tutustumalla kunnolla ensin?

Vierailija
2436/2607 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvella ilmeisesti ollut pakoa siellä ja täällä 

Vierailija
2437/2607 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma juttu, että on tarve vastata aloittajan puolesta laittamatta sivusta.

Vierailija
2438/2607 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miltä kuulostaisi tällainen ehdotus: Lähestyisit häntä uudelleen ja kysyisit tunnustellen voisiko aloittaa uudelleen, esim. tutustumalla kunnolla ensin?

Ai ehdotus jossa olen joku superihminen joka kestää mitä vain? Kyllä nyt aloitteen pitää tulla toiselta osapuolelta.

Vierailija
2439/2607 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen, näen sinua säännöllisesti edelleen etäältä, pakenit talvella, olen kiinnostunut mutta mietin muutamia asioita

Missä talvinen pakeneminen tapahtui?

Jos olet se nainen, tunniste minusta?

Vierailija
2440/2607 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla onnistuu hyvin, kaipaan kahta. -sivusta

Haluatko heidät molemmat?

Voisin ottaa molemmat 😁

Ottaisiko molemmat sut? Onko jo noi molemmat kaikonneet?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän