Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (2714)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitin tosiaan, että miten voi romanttisesti kaivata kahta ihmistä. Se ei mahdu mun kupoliin. Mutta pienihän se onkin.
Ihan hyvin se onnistuu. Mutta minulle toki kelpaisikin polyamoria :) Toki monogaminenkin suhde varmaan käy.
Minulle käy kumpikin, mutta riippuu toisista osapuolista. Sivusta
Riemuidiootit täällä taas paaluttamassa typeriä mielipiteitään. On aivan käsittämätöntä, kuinka tyhmiä ihmisiä maa päällään kantaa. Ensiksi hölmöyksissään eivät ymmärrä, että jokainen on yksilö ja jokaisen mieli toimii yksilöllisesti, jolloin oman kokemuspankin pohjalta ei voi tietää toisen kokemuksista, ajatuksista ja tunteista. Ja toiseksi nämä tollerot päivästä toiseen tunkittavat typeryksille tyyppillisellä itseluottamuksella näitä hölmöyksiään palstalle.
Vierailija kirjoitti:
Taidat vaan olla hämmentynyt siitä, että joku ei juoksekaan sun perässä anelemassa ja kyselemässä.
Outo asenne sulla. Jos sua ei kiinnosta, niin ei tietenkään tarvitse ottaa selvää.
Vierailija kirjoitti:
Riemuidiootit täällä taas paaluttamassa typeriä mielipiteitään. On aivan käsittämätöntä, kuinka tyhmiä ihmisiä maa päällään kantaa. Ensiksi hölmöyksissään eivät ymmärrä, että jokainen on yksilö ja jokaisen mieli toimii yksilöllisesti, jolloin oman kokemuspankin pohjalta ei voi tietää toisen kokemuksista, ajatuksista ja tunteista. Ja toiseksi nämä tollerot päivästä toiseen tunkittavat typeryksille tyyppillisellä itseluottamuksella näitä hölmöyksiään palstalle.
🍿🍿🍿🍿🍿🍿🍿🍿🍿🍿🍿🍿🍿🍿🍿🍿🍿🍿🍿🍿🍿🍿🍿🍿🍿🍿🍿🍿🍿🍿🍿🍿🍿🍿🍿🍿🍿🍿
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko, että kaivattuani haittaa tämä yhtään. Jos tietäisit kontekstin, niin antaisit asian olla.
Jos sulla on kaivattu joka ei edes tiedä että häntä kaipaat, niin eihän sellaisilta kysellä haittaako vai eikö, niin anna mennä vaan.
Niinpä. Sekin vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahoittelut että juoksin karkuun. Ja jänistin. Mutta niin sinäkin olet tehnyt toisinaan.
Milloin pupu oli pöksyssä?
On ollut parikin kertaa. Talvella ainakin
Jos tämä olisi mulle niin luulin että se oli torjunta.
Ei ollut torjunta :(
Tunniste?
Anna sinä tunniste.
Luin täältä tänään eiliset viestit ja mietin oliko siellä tunniste
Ei ollut, en ollut eilen ketjussa.
Kun et tiedä mitään toisen kuvioista, et voi arvostella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivata voi vaikka sataa ihmistä, sukulaista, ystävää ym.
Romanttisesti vaan yhtä ellei ole mieleltään pipi.
Loppu
Olis myös valtava turn-off, jos tietäisi toisen kaipaavan samaan aikaan jotain muutakin henkilöä. Ainakin mulla kuolisi kaikki toiveet ja halut ja motivaatio ihan sillä sekunnilla.
Vai niin.
Vierailija kirjoitti:
Olen arka ja hämmennyin ehdotuksestasi tai "vihjailusta", jäin kaipaamaan.
Pakenit minua
Ajattelit heti pahemman kautta. Kertonee ajatuksistasi kohtaani!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumpikin tiedämme että ihastus on molemminpuolinen ja pitkäkestoinen. Ja ettei juuri nyt mikään romanttinen ole mahdollista. Täysi etäisyys... olisi julmaa.
Mitä jää jäljelle? Jonkinlainen ystävyys.
Joskus etäisyys on paljon vähemmän julmaa kuin roikkuminen epäselvässä ja hämärässä tilanteessa. Ihmisellä on oikeus suojella psyykeään, eikä sitä kukaan tee toisen puolesta. Voi olla että molemmat käsittelevät tarpeellisia asioita tahoillaan erillään (tai sitten eivät käsittele).
Sitten pitää puhua suoraan eikä vain kadota.
Kadota? Miten se liittyy edellisiin. Tietysti jos on puheyhteys, niin sitähän kannattaa aina käyttää, jos on jotain asiaa.
Jos yhtäkkiä ottaa etäisyyttä ilman että kertoo syynsä, se voi tuntua toisesta aika pahalta.
No sen toisen pitää sitten rohkeasti kysyä, miksi otti etäisyyttä. Puhumalla asiat selviää, ei mykkänä odottamalla.
Mikset itse kertoisi? Miksi sun perään pitää kysellä jos olet niin ahkera puhumaan? Sivusta
Ohi, ei tartte kenenkään kysellä perään. Pointtini oli, että se henkilö jota jokin asia vaivaa, ottaa puheeksi. Jos ei ota niin oma valinta. Ja se jolla on asiaa, ilmaisee asiansa tai jos ei ilmaise, niin sekin on oma valinta.
Ei ei ei. Et voi toimia tylysti ja laittaa toisen vastuulle selvittää asiaa jos häntä häiritsee.
Mitä sekoilet. En puhunut mistään tylyttämisestä. Vaan kommunikaatiosta. Kukaan ei ole ajatustenlukija, siksi suu pitää avata jos haluaa tulla kuulluksi. Palsta taitaa olla täynnä raasuja jotka eivät osaa kommunikoida ja syyttävät siitä sitten muita.
Ja mielestäsi selittämätön etäisyys yhtäkkiä on ystävällinen ele?
Selittämätön etäisyys? 🤔 Varmaan kaikissa ihmissuhteissa välillä etäännytään ja lähennytään. Jos mulle kävisi niin että toinen alkaisi etääntyä ja kyseessä olisi tärkeä ihmissuhde, nostaisin tietysti kissan pöydälle ja soittaisin/laittaisin viestiä, että hei kerropa missä mennään. Toinen sitten vastaisi tai olisi vastaamatta ja niistä päättelisin jatkotoimet.
Vierailija kirjoitti:
Taidat vaan olla hämmentynyt siitä, että joku ei juoksekaan sun perässä anelemassa ja kyselemässä.
Enpä voi kiistää. On oikeasti totta, että olen tuollaiseen tottunut ja en osaa oikein suhtautua nyt.
Onneksi hyvin harvan tarvitsee kestää mua irl, ja heidänkin vain vähän.
Vierailija kirjoitti:
Pakenit minua
Näin kävi. Mutta olet itsekin paennut, että pata kattilaa soimaa.
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi..... Mmmitä??? En mä usko että kukaan mua täältä tunnistaa XD
Ei tietenkään. :P
Vierailija kirjoitti:
8 erilaista ihmistä. Ja mitä mielen toimimiseen tulee, se vaihtelee melkolailla kyllä, en pitäisi vakiona ollenkaan sitä. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä voi kiistää. On oikeasti totta, että olen tuollaiseen tottunut ja en osaa oikein suhtautua nyt.
nn?
Vierailija kirjoitti:
Kun et tiedä mitään toisen kuvioista, et voi arvostella.
Heikko ihminen arvostelee aina muita, ennemmin kuin kohtaa itsensä ja oman osuutensa. Koska se on usein aika kipeää hommaa ja vaatii oman toiminnan muuttamista. Helpompaa osoittaa syyttävä sormi toiseen, mutta kannattaa muistaa että ne neljä muuta sormea osoittaa kohti itseä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakenit minua
Näin kävi. Mutta olet itsekin paennut, että pata kattilaa soimaa.
Voisitko korjata tilanteen laittamalla viestin oikeasti suoraan minulle?
Täällä ketjussa on juuri sellaisia kirjaimia, joista voit muodostaa oikean vastauksen.