Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (2536)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä useampaa voi kaivata. Kaipaan välillä erästä ystävää, välillä pääkaivattua ja muutamaa sivukaivattuakin.
Sekä kaivatun kaivattua, kaivatun kaimaa, kaivatun naapurin koiraa ja mielikuvituskaivattuja liuta myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hölisin tyhmiä ja menetin molemmat kaivatut taitaa olla tämänhetkinen tilanne.
Kaipaat kahta ihmistä. Miten se onnistuu? Ihan vaan mielenkiinnosta kysyn, kun ei itseltä onnistuis ikinä
Mulla onnistuu hyvin, kaipaan kahta. -sivusta
Haluatko heidät molemmat?
Nainen, näen sinua säännöllisesti edelleen etäältä, pakenit talvella, olen kiinnostunut mutta mietin muutamia asioita
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitin tosiaan, että miten voi romanttisesti kaivata kahta ihmistä. Se ei mahdu mun kupoliin. Mutta pienihän se onkin.
Ihan hyvin se onnistuu. Mutta minulle toki kelpaisikin polyamoria :) Toki monogaminenkin suhde varmaan käy.
No ilmanko meni jo lankakeräkin sotkuun. Haha.
Vierailija kirjoitti:
Nainen, näen sinua säännöllisesti edelleen etäältä, pakenit talvella, olen kiinnostunut mutta mietin muutamia asioita
Tunniste ja asiat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumpikin tiedämme että ihastus on molemminpuolinen ja pitkäkestoinen. Ja ettei juuri nyt mikään romanttinen ole mahdollista. Täysi etäisyys... olisi julmaa.
Mitä jää jäljelle? Jonkinlainen ystävyys.
Joskus etäisyys on paljon vähemmän julmaa kuin roikkuminen epäselvässä ja hämärässä tilanteessa. Ihmisellä on oikeus suojella psyykeään, eikä sitä kukaan tee toisen puolesta. Voi olla että molemmat käsittelevät tarpeellisia asioita tahoillaan erillään (tai sitten eivät käsittele).
Sitten pitää puhua suoraan eikä vain kadota.
Kadota? Miten se liittyy edellisiin. Tietysti jos on puheyhteys, niin sitähän kannattaa aina käyttää, jos on jotain asiaa.
Jos yhtäkkiä ottaa etäisyyttä ilman että kertoo syynsä, se voi tuntua toisesta aika pahalta.
Omia suruja, traumoja, masennusta. Onhan noita syitä kun ei jaksa. Sivusta.
Ja ne kannattaa mainita. Vaikka että on surua. Toinen ymmärtää yskän
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunniste ja asiat?
Erilaiset arvot
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitin tosiaan, että miten voi romanttisesti kaivata kahta ihmistä. Se ei mahdu mun kupoliin. Mutta pienihän se onkin.
Ihan hyvin se onnistuu. Mutta minulle toki kelpaisikin polyamoria :) Toki monogaminenkin suhde varmaan käy.
Ihan mielenkiinnosta kysyn miten huomion ja hellyyden jakaisit molemmille, useimpien kesken? Voisiko toinen osapuoli olla myös em?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunniste ja asiat?
Erilaiset arvot
Ilman tunnistetta aika turha viesti
Vierailija kirjoitti:
I💖J*****
:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seuraavana päivänä siitä kun olimme ensimmäisen kerran tavanneet, ihan toisessa paikassa ihmiset supattivat minulle että katsot minua hyvin lämpimästi.
Entä sitten? Miksi et ole hänen kanssaan?
Hän on toisen oma.
Ja ajattelet, että täällä sää juttelet hänelle etkä hänen narskuvaimonsa rikolliselle hoville, joka esittää sitä äijää?
Anteeksi..... Mmmitä??? En mä usko että kukaan mua täältä tunnistaa XD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunniste ja asiat?
Erilaiset arvot
Älä jaksa trollipeikko.
Vierailija kirjoitti:
Tästä ketjusta tulee vähän mieleen joku ikuisesti luuppaava uni. Mikään ei muutu ja samat asiat toistuu. Sama jännitys nousee, sitten taas raukeaa aina ja uudestaan.
Selvitä hommat irl
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumpikin tiedämme että ihastus on molemminpuolinen ja pitkäkestoinen. Ja ettei juuri nyt mikään romanttinen ole mahdollista. Täysi etäisyys... olisi julmaa.
Mitä jää jäljelle? Jonkinlainen ystävyys.
Joskus etäisyys on paljon vähemmän julmaa kuin roikkuminen epäselvässä ja hämärässä tilanteessa. Ihmisellä on oikeus suojella psyykeään, eikä sitä kukaan tee toisen puolesta. Voi olla että molemmat käsittelevät tarpeellisia asioita tahoillaan erillään (tai sitten eivät käsittele).
Sitten pitää puhua suoraan eikä vain kadota.
Kadota? Miten se liittyy edellisiin. Tietysti jos on puheyhteys, niin sitähän kannattaa aina käyttää, jos on jotain asiaa.
Jos yhtäkkiä ottaa etäisyyttä ilman että kertoo syynsä, se voi tuntua toisesta aika pahalta.
No sen toisen pitää sitten rohkeasti kysyä, miksi otti etäisyyttä. Puhumalla asiat selviää, ei mykkänä odottamalla.
Mikset itse kertoisi? Miksi sun perään pitää kysellä jos olet niin ahkera puhumaan? Sivusta
Ohi, ei tartte kenenkään kysellä perään. Pointtini oli, että se henkilö jota jokin asia vaivaa, ottaa puheeksi. Jos ei ota niin oma valinta. Ja se jolla on asiaa, ilmaisee asiansa tai jos ei ilmaise, niin sekin on oma valinta.
Ei ei ei. Et voi toimia tylysti ja laittaa toisen vastuulle selvittää asiaa jos häntä häiritsee.
Mitä sekoilet. En puhunut mistään tylyttämisestä. Vaan kommunikaatiosta. Kukaan ei ole ajatustenlukija, siksi suu pitää avata jos haluaa tulla kuulluksi. Palsta taitaa olla täynnä raasuja jotka eivät osaa kommunikoida ja syyttävät siitä sitten muita.
Vierailija kirjoitti:
Piileskelen koska ulkopuoliset alkoivat huomata liikaa
Itsellä on toisenlaisia kokemuksia. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahoittelut että juoksin karkuun. Ja jänistin. Mutta niin sinäkin olet tehnyt toisinaan.
Milloin pupu oli pöksyssä?
On ollut parikin kertaa. Talvella ainakin
Jos tämä olisi mulle niin luulin että se oli torjunta.
Ei ollut torjunta :(
Minäkin puhuin miehelle.
T. karkuun juoksija ja jänistäjä