Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (2536)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin puhuin varatusta A:sta (m) eilen.
T. Varattu M (n)
Olen eri A(m) kuin edellä, mutta tämä kiinnostaa. En nähnyt eilistä viestiäsi.
Laitappa jotain tunnistetta itsestäsi, niin kerron osuuko oikeaan :)
Vierailija kirjoitti:
Haluan mahdollisimman paljon naisia terveisin jo kahdelle varattu ukko
Jonkun eksäkö tääl rollailee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katseita voi feikata
Voi yrittää.
Rakastuneen koiranpentukatsetta ei voi feikata. Mutta ei myöskään peittää.... sivu
Vierailija kirjoitti:
Pahoittelut että juoksin karkuun. Ja jänistin. Mutta niin sinäkin olet tehnyt toisinaan.
Milloin pupu oli pöksyssä?
Vierailija kirjoitti:
Sitten on vielä erikseen
20+ itse hyvin nuoret naiset,
jotka eivät voi sietää sitä,
että 45+ saa voi ilman efforttia
saada paljon huomiota.
Olen tähän ilmiöön
törmännyt 35+ jatkuvasti
ja syvästi hämmästynyt.
Etenkin 45+ alkoi ilmiö voimistua.
Nuori n ikäänkuin
kokeekin minut vertaisenaan, ei
rummotätinä. Sitten hän käyttäytyy
samoin kuin känkkä 50
vee ysärillä, kun mä olin itse
se työpaikan 22 kaunotar. E
Ohispaska häirikkö
Häiriköi jatkuvasti!!
Eikö tätä mulccua saa banniin??
Piileskelen koska ulkopuoliset alkoivat huomata liikaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan mahdollisimman paljon naisia terveisin jo kahdelle varattu ukko
Jonkun eksäkö tääl rollailee
Mieheksi luulian ex
Vierailija kirjoitti:
Hölisin tyhmiä ja menetin molemmat kaivatut taitaa olla tämänhetkinen tilanne.
Kaipaat kahta ihmistä. Miten se onnistuu? Ihan vaan mielenkiinnosta kysyn, kun ei itseltä onnistuis ikinä
Kaikki jännämiesten eksät eivät ole prostituoituja, vaikka joidenkin vaimot sitä olisivat.
Vierailija kirjoitti:
Taisin saada punkin. Sinä koulutettuna hoitsuna olisit osannut varmaan auttaa.
Vaimosi voi nyppiä sen pois?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin puhuin varatusta A:sta (m) eilen.
T. Varattu M (n)
Olen eri A(m) kuin edellä, mutta tämä kiinnostaa. En nähnyt eilistä viestiäsi.
Jäikö meillä elokuun alussa takia odotellessa puhutut asiat selvittämättä?
Seuraavana päivänä siitä kun olimme ensimmäisen kerran tavanneet, ihan toisessa paikassa ihmiset supattivat minulle että katsot minua hyvin lämpimästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hölisin tyhmiä ja menetin molemmat kaivatut taitaa olla tämänhetkinen tilanne.
Kaipaat kahta ihmistä. Miten se onnistuu? Ihan vaan mielenkiinnosta kysyn, kun ei itseltä onnistuis ikinä
Useampaa ihmistä voi rakastaa samaa aikaa. Kaikille tuo ei sovi, mutta osalle niin käy. On mullakin useampi lapsi ja kaikkia rakastan ja kaipaan silloin kun ollaan pidempään erossa
Ei voi. Koska et voi verrata rakkautta lapsiin ja läheistä rakkautta johonkin aikuiseen. Tai läheistä rakkautta aikuiseen tai vaikka vanhempiisi. Tuntuu ettet erota näitä keskenään ja se on huolestuttavaa. Eri
Vierailija kirjoitti:
Seuraavana päivänä siitä kun olimme ensimmäisen kerran tavanneet, ihan toisessa paikassa ihmiset supattivat minulle että katsot minua hyvin lämpimästi.
Entä sitten? Miksi et ole hänen kanssaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahoittelut että juoksin karkuun. Ja jänistin. Mutta niin sinäkin olet tehnyt toisinaan.
Sellaista se on kun on suuria tunteita ja riskejä. Samassa veneessä.
Oho! Osoittaako joku empatiaa/sympatiaa. Yleensähän palstaetikettiin kuuluu vastata: "et saa anteeksi, siinähän itket sitten, turha selittää, liian myöhäistä jne jne".
Ootte varmaan toistenne match made in heaven kun noin armollisia olette 🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä sitten? Miksi et ole hänen kanssaan?
Hän on toisen oma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumpikin tiedämme että ihastus on molemminpuolinen ja pitkäkestoinen. Ja ettei juuri nyt mikään romanttinen ole mahdollista. Täysi etäisyys... olisi julmaa.
Mitä jää jäljelle? Jonkinlainen ystävyys.
Joskus etäisyys on paljon vähemmän julmaa kuin roikkuminen epäselvässä ja hämärässä tilanteessa. Ihmisellä on oikeus suojella psyykeään, eikä sitä kukaan tee toisen puolesta. Voi olla että molemmat käsittelevät tarpeellisia asioita tahoillaan erillään (tai sitten eivät käsittele).
Sitten pitää puhua suoraan eikä vain kadota.
Kadota? Miten se liittyy edellisiin. Tietysti jos on puheyhteys, niin sitähän kannattaa aina käyttää, jos on jotain asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaista se on kun on suuria tunteita ja riskejä. Samassa veneessä.
Oho! Osoittaako joku empatiaa/sympatiaa. Yleensähän palstaetikettiin kuuluu vastata: "et saa anteeksi, siinähän itket sitten, turha selittää, liian myöhäistä jne jne".
Ootte varmaan toistenne match made in heaven kun noin armollisia olette 🤗
Ei me edes tiedetä puhummeko sille, joka on mielessä. :) Tunniste: hyvin komea mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumpikin tiedämme että ihastus on molemminpuolinen ja pitkäkestoinen. Ja ettei juuri nyt mikään romanttinen ole mahdollista. Täysi etäisyys... olisi julmaa.
Mitä jää jäljelle? Jonkinlainen ystävyys.
Joskus etäisyys on paljon vähemmän julmaa kuin roikkuminen epäselvässä ja hämärässä tilanteessa. Ihmisellä on oikeus suojella psyykeään, eikä sitä kukaan tee toisen puolesta. Voi olla että molemmat käsittelevät tarpeellisia asioita tahoillaan erillään (tai sitten eivät käsittele).
Kadota? Miten se liittyy edellisiin. Tietysti jos on puheyhteys, niin sitähän kannattaa aina käyttää, jos on jotain asiaa.
Jos yhtäkkiä ottaa etäisyyttä ilman että kertoo syynsä, se voi tuntua toisesta aika pahalta.