Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies jätti minut lihomiseni takia

Vierailija
25.04.2026 |

Ei kuulemma tunne enää seksuaalisista halua minua kohtaan.

Kommentit (81)

Vierailija
61/81 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko lihominen joku juttu mitä ei pysty estämään? Asia mille ei mitään voi?

Naisille etenkin se on vaikeaa, koska hormonit säätelevät kaikkea ja lisäksi naisilla on alttius sairastua sellaisiin sairauksiin, jotka vaikuttavat painoon esim.  kilpirauhasen vajaatoiminta, endometrioosi, PCOS, insuliiniresistenssi, ja masennus (masennuslääkkeet lihottavat).

Vierailija
62/81 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikein! Ennemmin vetää käteen kuin panee lihavaa naista.

Ei kukaan rumaa tai lihavaa miestäkään halua. Pahimmat on kumpaakin.

Tuskin kukaan  myöskään haluaa kaltaistasi pinnallista ja yleistävää  torakkaa.

Kuka haluaa ruman ja lihavan torakkamiehen? Toinen persu?

tulit tännekkin jankuttamaa tota persu sanaa saatanan kusipää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/81 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko antoi aikaa laihtua jota sitten et tehnyt?

Vierailija
64/81 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies sanoi, että jättää mut jos en laihdu. Suutuin tuosta, enkä usko että oikeasti jättää. Mutta parisuhdetta tuo kommentti kyllä pilasi, voikin käydä niin, että minä jätän hänet.

Nyt ollaan yhdessä kämppiksinä kiukuttelemassa. Harvoin on enää mukavaa keskenämme.

Vierailija
65/81 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset jättää jos jäät työttömäksi tai sairastut vakavasti, niin jotain myötätuntoako haluat?

Vierailija
66/81 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On myös miehiä jotka pitävät sinusta kookkaampanakin.

Ja sitten on miehiä jotka pitävät sinusta sinä ihmisenä joka sinä olet pinnan alla.

Vierailija
67/81 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihduta ja ala käydä salilla. Löydät muita miehiä.

Entinen mies olisi luonnollisesti pyrkimässä takaisin, kun näkee hoikistuneen kropan! :D Älä ota häntä enää takaisin. Juna meni jo! 

Vierailija
68/81 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu täysin paljonko olet lihonut. Jos muutaman kilon niin silloin äijä liian herkkä, mut jos 10 kg niin onhan se petos jo miestä kohtaan. Aivan sama jos mies lihoisi.  

Vierailija
69/81 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole vaimoani tänä vuonna pannut. Se vähäinen perse on siirtynyt mahan puolelle. Takaapäin ei ole kyllä ennenkään antanut panna mutta nyt ei kiihota sitä vähää

Surullista mutta totta

T: mies

Miksei takaapäin?

Vierailija
70/81 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pysy lihavana ja yritä löytää mies, joka ihastuu persoonaasi. Muutenhan sama käy uudestaan.

Vierailija
71/81 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi itse liikun piireissä, jossa miehet arvostavat naisissa muutakin kuin ulkonäköä. Kaveripiirissä monen kokoisia ihmisiä. Ollaankin enemmän henkisiä arvoja kannattavia.

Tämä kuulostaa hyvältä!

Vierailija
72/81 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies jätti sian.

Sika on keskikokoinen, vahvarakenteinen nisäkäs. Sillä on neljä jalkaa, kärsämäinen kuono, pieni kihartunut häntä sekä usein harjaksia eli karvoja ihossaan. Jos sä sekoitat sian ihmiseen, sä olet joko sokea, idiootti tai psykoosissa. Mikä niistä sä olet?

Sika on söpö fiksu siisti ja hellyttävä. Ihminen ei ole. Ottaisin sian minä päivänä hyvänsä ennenmmin kattoni alle kuin toisen ihmisen. 

Vierailija
73/81 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi minä niin tekisin? Kelpaan joko tällaisena tai en ollenkaan!

Jos sä voit hyvin tuossa painossa eikä se häiritse sua, eikä ole painon takia terveydellisiä ongelmia, niin ei sun tarvi laihduttaa.

On olemassa miehiä, joille ylipaino ei ole mikään este ja jotkut ihan preferoivat lihavia naisia. Heitä on ehkä vähän ja vaikea löytää, mutta heitä on.

Myös feedereitä löytyy.

Vierailija
74/81 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan palsta pullollan myös naispalstisten kommentteja joissa keski-ikäisten(tosin vain valkoisten) miesten iso vatsa lasketaan vähintään rikokseksi.

Että sellaista kehopositiivisuutta...

Tulipas taas luettua omiaan. Mistä ihmeestä sä rodut vedit tähän mukaan?

Haukkuminen ei ole ok, ei edes miesten haukkuminen. Mutta jos sä alotat ketjun, jossa dissataan lihavia naisia tarkoituksella, niin saat varautua saamaan samaa kohtelua takaisin.

Vierailija
75/81 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset jättää jos jäät työttömäksi tai sairastut vakavasti, niin jotain myötätuntoako haluat?

Tutkitusti on todennäköisempää, että mies jättää sairaan kumppanin kuin nainen. Mutta ölise vaan.

Vierailija
76/81 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu täysin paljonko olet lihonut. Jos muutaman kilon niin silloin äijä liian herkkä, mut jos 10 kg niin onhan se petos jo miestä kohtaan. Aivan sama jos mies lihoisi.  

10kg ei ole mikään petos. Oma mies ei edes huomannut kun laihduin 10kg, ja olin normaalipainoinen.

Vierailija
77/81 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies jätti sian.

Sika on keskikokoinen, vahvarakenteinen nisäkäs. Sillä on neljä jalkaa, kärsämäinen kuono, pieni kihartunut häntä sekä usein harjaksia eli karvoja ihossaan. Jos sä sekoitat sian ihmiseen, sä olet joko sokea, idiootti tai psykoosissa. Mikä niistä sä olet?

Sika on söpö fiksu siisti ja hellyttävä. Ihminen ei ole. Ottaisin sian minä päivänä hyvänsä ennenmmin kattoni alle kuin toisen ihmisen. 

Semmosta ihmisvihaa tällä kertaa.

Vierailija
78/81 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kumppani alkaa inhottamaan, on parasta jättää tämä.

Vierailija
79/81 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni sanoi minulle suhteen alussa että tykkää "laihoista" eli ei katso hyvällä jos lihon. Ymmärrän kyllä täysin, en minäkään olisi ihmisen kanssa joka ehkä jopa ällöttää minua. 

Vierailija
80/81 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen lihonut sitten avioliittomme alkuajoista mutta edelleen mies haluaa minua kuin ennen vanhaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä