Mies jätti minut lihomiseni takia
Ei kuulemma tunne enää seksuaalisista halua minua kohtaan.
Kommentit (67)
Arvostaisin tekoa. On suoraselkäisempää erota ja kertoa syy, kuin pettää ja harrastaa haukkumista, henkistä väkivaltaa jne. Hänhän ei rakastanut sinua, vaan kroppaasi, joka on mennyttä. Panee nyt hoikempaa muikkelia, kunnes tämä lihoo. Kuinka tikissä mies itse on?
Laihduta, treenaat kostokropan itsellesi. Nyt heti hopi hopi!
Laihduta ja ala käydä salilla. Löydät muita miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Laihduta ja ala käydä salilla. Löydät muita miehiä.
Miksi minä niin tekisin? Kelpaan joko tällaisena tai en ollenkaan!
Ei öö wörttii, sipsit parempia kuin miehet
En tiedä oliko jättäminen nyt ihan välttämätöntä, mutta kyllähän kaikki eroottinen värinä on mennyttä lihomisen jälkeen. Ja sille on biologinen perusta.
En ole vaimoani tänä vuonna pannut. Se vähäinen perse on siirtynyt mahan puolelle. Takaapäin ei ole kyllä ennenkään antanut panna mutta nyt ei kiihota sitä vähää
Surullista mutta totta
T: mies
Vierailija kirjoitti:
Mies jätti sian.
Sinä itse olet sika.
HOIKKA NAINEN 😤 Hoikka nainen on kyllä punainen vaate! 😡
Jännää tuo teidän pietarilaisten homojen elämä. Kiitos kun aina välillä kerrot meille väläyksiä siitä, Iigor
On miehiä joilla on läskifetissi. Kelpaat semmoiselle ja saat jatkaa lihomistasi.
ARRRRRGH! Kyllä hoikka nainen joka elää sipsi kalja munkki suklaa ruokavaliolla pistää vihaksi! 😡
Vierailija kirjoitti:
HOIKKA NAINEN 😤 Hoikka nainen on kyllä punainen vaate! 😡
Kyllähän minkä kokoinen vain voi käyttää mitä väriä tahansa. Mun värimieltymykset eivät ole muuttuneet, vaikka elämän varrella painoni on vaihdellut. (Kyllä, ymmärsin sinut tahallani väärin)
Vierailija kirjoitti:
ARRRRRGH! Kyllä hoikka nainen joka elää sipsi kalja munkki suklaa ruokavaliolla pistää vihaksi! 😡
"Hoikilla on itsekuria" :D
Oikein! Ennemmin vetää käteen kuin panee lihavaa naista.
Niin Suomi on vielä vapaa maa. Ei ole pakko olla suhteessa kenenkään kanssa ja syy voi olla vaikka x tai y. Tai olla olematta. Kaikki tietää mìssä on ovi jos ei kelpaa tai halua.
Nyt unohdat ne miehet, hyväksyt elämäsi sinkkuna, kun ei tarvikaan kelvata muille kuin itselle, alat nauttiin elämästä täysillä ilman syyllistämistä ja olet just sen kokoinen kuin itse haluat. Tsemppiä! 🥂🎂😎
No minkäs minä sille voin. Lihomiselle tai haluttomuudelle.