Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista seksi on vanhemman ja kokeneemman naisen kanssa verrattuna nuorempaan naiseen?

Vierailija
25.04.2026 |

Onko siinä eroa?

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi on.

Vierailija
22/43 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan hirveää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempaa.

Vierailija
24/43 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä yleistä. Vanhemmissa naisissa on myös synnyttämättömiä tai vain yhden lapsen saaneita.

Vierailija
25/43 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mällit lensi lähes heti yhden 44v naisen kanssa. Olin 20 v itse. Nainen oli kyllä nätti ja hyvä vartalo että kyllä kauniin naisen kanssa kiihottuu nnopeasti.

Vierailija
26/43 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin estyneitå ovat monet vanhemmat naiset. Ovat eläneet erilaisen kulttuurin aikaa.  

Vierailija
27/43 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla se vuotaa öyhääjä.

Vierailija
28/43 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuin heiluttelisi nakkia rappukäytävässä

Tietysti jos kohtaamiseen tulee nakin kanssa, niin ei siitä yhtäkkiä taiota mitään mahtipatukkaa.

Vierailija
29/43 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä yleisesti ottaen varmempaa. Kun muistelen parikymppisiä seksikumppaneita, niin olihan heissä aika paljon epävarmoja ja taitamattomia. Nelikymppiset ovat kyllä olleet aivan huikeita verrattuna nuorempiin. Toki en enää edes syty mistään parikymppisistä. Yhden 60v opettajan kanssa olen tässä käynyt silloin tällöin panemassa ja hän on kyllä ollut todella taitava ja hyvä. Kovassa kunnossakin. Mun vanhin seksikumppani. Ja tuo mitä jonnet ulisee, että aikuisempi nainen olisi jotenkin löysä, ei pidä lainkaan paikkaansa. Yksilöllistä se on aina, eikä synnytyskään tee löysäksi. Nulikoilla ja vanhoilla pojilla ei ole kokemusta, niin huutavat mitä sattuu. M46

Vierailija
30/43 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä on eri elämänvaiheita: on nuoruusiän ahdistusta, ruuhkavuosia, vaihdevuosia jne. Seksuaalisuudesta voi parhaiten nauttia kun se ei ole stressiä poistavaa suorittamista lääkkeenä käyttäen vaan oman naiseuden ja itsetuntemuksen sekä itseluottamuksen tuomaa aitoa toista huomioivaa välittämistä ja arvostusta sekä kunnioitusta ja armollisuutta myös itseään kohtaan.

Vierailija
31/43 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempaa 

Vierailija
32/43 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on tilanne missä nuorempi mies olisi kiinnostunut. En vain uskalla juuri koska pelkään mitä hän ajattelee kehostani.

Vierailija
33/43 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä on tilanne missä nuorempi mies olisi kiinnostunut. En vain uskalla juuri koska pelkään mitä hän ajattelee kehostani.

Laita kuva niin tuumitaan porukalla.

Vierailija
34/43 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmilla on yleensä löysempi ja haisevampi tavara. 

Vierailija
35/43 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuin heiluttelisi nakkia rappukäytävässä

Onpa harmi, että sinulla on vaan nakki. Prinssin nakki?

Vierailija
36/43 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mällit lensi lähes heti yhden 44v naisen kanssa. Olin 20 v itse. Nainen oli kyllä nätti ja hyvä vartalo että kyllä kauniin naisen kanssa kiihottuu nnopeasti.

Olet nainen. Mies ei kiihotu naisen vartalosta eikä siitä miltä nainen näyttää. Mies kiihottuu siitä miten nainen koskee miestä ja minkälainen kemia löytyy seksin aikana. Huonoimmat seksikokemukset ovat olleet naisten kanssa kun katsonut heti Tinder profiilissa että jestas kuinka kaunis nainen, tuota haluan, sitten treffeillä nainen onkin ollut lahna joka ei edes koske mieheen tai seksin aikana ihme kani jonka kanssa ei löydy ollenkaan yhteistä juttua. 

Vierailija
37/43 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhemmilla on yleensä löysempi ja haisevampi tavara. 

Mun vajaasta kuudesta kymmenestä panosta löysimmät on olleet synnyttämättömiä reilu parikymppisiä.

Vierailija
38/43 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuin aamu-usvaan tökkisi

Ei se penetroituminen ole aina kaikki kaikessa.  Ja vanhemmat naiset ovat yleensä käteviä käsistään ja suustaan. Huh huh

Vierailija
39/43 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras ja taitavin kumppani oli 86 vuotias.

Peittoaa helposti monet alle 40v.

Asenne, itsetuntemus ja kunto ratkaisee.

Kaikinpuolin paras oli hän ja uskomaton kroppa.

Vierailija
40/43 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on ollut saman naisen kanssa vuosikymmeniä niin tietää onko eroa. Nuoret ei tiedä vanhoista vielä mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä