Hei nainen, onko sulla sixpack jo kondiksessa sillä kohta on kesä?
Itselläni vatsani on kuin kaljatynnyri ja nauran teille sixpackin kehittäjille😁
Kommentit (24)
Naisille ei ole terveellistä pitää sixpackin paljastavaa rasvaprosenttia pitkiä aikoja. t. sixpack-mies
Hyi naisella sixpack! Sellainen näyttää lähinnä mieheltä. Mies
Naisilla loppuu kuukautiskierto, jos on liian vähän rasvaa elimistössä ja kuukautiskierron puuttuminen nuorella iällä ei ole terveellistä.
Mulla vatsan seutuvilla valtavasti valkoista levossa olevaa lihasta, niih.
Just katsoin, että olenpa tiukassa kunnossa. Varmaan nesteenpoistolääke vienyt sen pienenkin turvotuksen.
Rinnat sisään, vatsa ulos on meikäläisen käytäntö kesäisin.
Vierailija kirjoitti:
Naisilla loppuu kuukautiskierto, jos on liian vähän rasvaa elimistössä ja kuukautiskierron puuttuminen nuorella iällä ei ole terveellistä.
Ei mulla ainakaan loppunut vaikka olin vuosikausia alipainoinen. Tulin helposti jopa raskaaksi painoindeksillä 16.
Ei ole. Suomessa on aina niin kylmää että mitään hellevaatteita ei tarvitse puhumattakaan bikineistä.
Sixpack ei näytä naisella hyvällä. Ei tietenkään mitään kaljamahaa saa olla, mutta ei sixpackiä.
Normaalipainoisella naisella tulee olla muotoja, eikä saa olla mikään riutunut, kuivan kesän vinkuheinä.
T. taskuvenus
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Suomessa on aina niin kylmää että mitään hellevaatteita ei tarvitse puhumattakaan bikineistä.
Et vissiin ole lähivuosina viettänyt yhtään kesää Suomessa?
Joo. Hain sixpackin jäätelöä. Treenaan sen syömistä kesää varten.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, ei tarvi ajaa päin punaisia!
Vierailija kirjoitti:
Joo. Hain sixpackin jäätelöä. Treenaan sen syömistä kesää varten.
Jäätelökesässä parasta on ne kauniit naiset jätskikiskoilla hymyilemässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, ei tarvi ajaa päin punaisia!
Ei raavas mies ei verta pelkää!
Läski ap. milloin laihdutat? Sinusta on vain terveyskuluja.
On aina hyvässä kunnossa kun liikkuu säännöllisesti.
Ostin eilen sixpackin mutta se on loppu.
Hei mies onko jo möhömahasi treenattu?