Miksi miehet haluaa vain jännä naisia
Miksi miehet haluaa vain jännittäviä, cooleja suosittuja jännä naisia. Nuorena mulle sanottiin, että olen liian kiltti nainen ja, että ketään ei kiinosta olla kilttien kanssa. Miehet aina valitsi meidän kaveripiiristä näitä jännä naisia, jopa rikollisen mielummin kuin minut joka olin kunnollinen ja fiksu. Monesti puhutaan siitä, että naiset valitsee jännä miehiä, mutta miehillä näyttää olevan ihan sama tapa valita jännä nainen. Nää jännä naiset sitten pettää miehiään, vie kaikki rahat, huijaa ym. osa tekee jopa rikoksia. Naisilla psykologia tuon takana on se, että ajattelemme pystyvämme sen ihmisen elämää parantamaan tai muuttamaan, olemme siis liian empaattisia ja sääliviä tai sitten se jännä mies valehtelee päästäkseen suhteeseen, eli joutuu suhteeseen ei omien valintojen kautta vaan siksi kun toinen valehtelee koko elämäntilanteensa ja salaa esim rikosrekisterinsä. Mutta entä mikä miehillä on takana näissä jännä naisiin sotkeutumisessa, ovatko pohja syyt samat?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Itse tykkään rauhallisesti käyttäytyvistä, hyväntahtoisista, raittiista, pitkistä, notkeista naisista. t. mies
Kaikki muu täsmäsi, mutta temperamenttia joskus löytyy.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse tykkään rauhallisesti käyttäytyvistä, hyväntahtoisista, raittiista, pitkistä, notkeista naisista. t. mies
Kaikki muu täsmäsi, mutta temperamenttia joskus löytyy.
Sivusta
Kyllä sitä saa löytyä. Ei se estä rauhallista käytöstä, jos se on hallinnassa. t. mies
Vierailija kirjoitti:
Miksi notkeista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi notkeista?
En oikein tiedä. Ihailen jostain syystä hyvän liikkuvuuden ja kehonhallinnan omaavia, voimakkaita naisia. Ehkä kehonhallinta yhdistyy mielessäni mielenhallintaan, kärsivällisyyteen, sinnikkyyteen ja sisäiseeen voimaan. t. mies
Vierailija kirjoitti:
Tupakka, viina ja villit nainen. Mitä muuta tavallinen mies voisi elämältä haluta?
siivoa tolkun mpeä , noin 30-40-vuotiasta
jengin tytöistä saat oivan vaimokkeen jännää kun et tiä milloin saat puukosta lapsetkin pesevät höyry pesurilla.
Ai? Minusta miehet juuri kiinnostuvat kilteistä, empaattisista ja hymyilevistä naisista.