Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kompostitarkastuksien lopettaminen on vaarallista

Vierailija
25.04.2026 |

Suomalaiset tarvitsevat holhousta eivätkä pysty toimimaan ilman, että viranomaiset kontrolloivat heidän arkeaan.

Pelkona on että tästä lähtee liikkelle tuhansien muidenkin tarkastajien, ohjaajien ja valvojien irtisanomisaalto, jonka eteen SDP on tehnyt vuosikymmenien työn.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin mitkä tarkastukset kun ei niitä edes tehdä. Persu puhuu taas paskaa. 

kyll niitä jossain tehtiin. oli ihan lehdessä juttua tarkastajasta

Tuosta näkee, kuinka hölmöllä paikkakunnalla asuu. Täällä käytiin mittaamassa kaikki rakennukset kunnan toimesta. Lompsivat yksi talviaamu 4 ukkoa pihaan mitta kädessä, ja ilmoittivat mittaavansa kaikki mun rakennukset. Olin ollut just yövuorossa töissä, ja ilmoitin yöpuku päällä ukoille, että mä meen takaisin nukkumaan, en jaksa, mittailkaa te ilman mua. Lompsivat sitten sinne umpihankeen mittailemaan. En todellakaan ollut kolannut paikkoja, kun eivät voineet etukäteen ilmoittaa, koska tulevat. Ja tiesin, että olin ilmoittanut sentilleen kaikki mitat oikein kiinteistöverotukseen. Olisivat edes tehneet kuntotarkastuksen siinä samalla, niin kuntalainenkin olisi hyötynyt jotain.

Kun tuo mittaustiedote tuli, laitoin talon saman tien myyntiin. Mittarit ei ilmaiseksi juokse talvipakkasessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi