Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nykyajan naiset katsovat ns. "ohi" kun niille puhuu?

Vierailija
25.04.2026 |

Esim tässä taannoin olin kuskina kolmelle puolitutulle naiselle ja kysyin mihin olittekaan menossa niin kukaan ei katsonut minua silmiin tai edes kasvoihin.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei koske vain naisia vaan nuoria yleensä. Googlaa "gen A stare". Epäillään, että pandemia-aika vaikutti osan nuorista vuorovaikutustaitoihin negatiivisesti. Ei osata toimia vieraiden ihmisten kanssa. Joukkotapahtumat ja rippileirien tapaiset nuorten kehitykselle tärkeät perinteet olivat pitkään kiellettyjä, julkisilla paikoilla käytettiin maskia ja pidettiin turvavälejä, koulua käytiin etänä. Lapsena tai nuorena pari vuotta poikkeusoloissa vaikuttaa merkittävästi vuorovaikutustaitojen kehittymiseen. 

Vierailija
22/45 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollei nainen kiihotu sinusta sinua katsoessaan hän ei pidä sinusta. Voi jopa syyttää sessuaalisesta häirinnästä, jos katsot häntä liian pitkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomi on monikulttuurinen maa nykyisin. Täällä asuu miehiä, joiden kulttuuriin kuuluu se, että jos nainen katsoo miestä silmiin, se on kutsu seksiin.

Naisten pitää siis oman turvallisuutensa vuoksi välttää katsekontaktia miesten kanssa.

Sinä vetoat taas noihin. Entä ne supisuomalaiset miehet jotka olettavat samaa?

Ovat ottaneet ulkkareista mallia, kun ovat huomanneet, että näillä vientiä riittää.

Vierailija
24/45 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät halua kiinteää kontaktia sinuun.

Olet vastenmielinen.

Tuijotat itse heitä liian intensiivisesti, pelotat heitä.

Valitse noista nyt aluksi.

Naiset ovat säälittäviä reppanoita ja pelkäävät miehiä 😅

Työpaikalla moni uusi miestyöntekijä on alkanut kertoa vaimoista ja tyttöystävistä heti kättelyhetkellä, kun olen katsonut niitä silmiin. Pitävät siis sitä iskuyrityksenä.

"Ei saa, ei saa katsoa silmiin, olen varattu mies!" 😄

Vierailija
25/45 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nykyajan miehet ghostaa eikä sano suoraan ettei nyt oikein innosta enää?

Vierailija
26/45 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne pitää sinua rumana. Täysin selvä asia, naiset ei katso miestä jota ei pidä viehättävänä. Ei minuakaan kukaan katso edes töissä kun yritän selittää miten joku asia tehdään.

Vierailija
27/45 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun niille puhuu

Tämä kertoo susta aika paljon

Niin kertoo. Miksi yleensä kuskaat naisia, jotka ovat vain puolituttuja? He käyttävät vain sinua ja avuliaisuuttasi hyväkseen. Eivät anna ja nauravat selän takana?

Vierailija
28/45 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusivat vain kyydin ja toivat esille ettei muu kiinnosta.

Itse katson pääsääntöisesti kaikkia silmiin puhuessani. Mutta sitten pieni joukko miehiä, joille pitää kaikilla keinoilla tehdä selväksi ettei ole kiinnostunut. 

Vierailija
29/45 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet vastenmielinen.

Työpaikalla moni uusi miestyöntekijä on alkanut kertoa vaimoista ja tyttöystävistä heti kättelyhetkellä, kun olen katsonut niitä silmiin. Pitävät siis sitä iskuyrityksenä.

Taitavat olla nuoria feminisoituja "miehiä". 

Vierailija
30/45 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun niille puhuu

Tämä kertoo susta aika paljon

Niin kertoo. Miksi yleensä kuskaat naisia, jotka ovat vain puolituttuja? He käyttävät vain sinua ja avuliaisuuttasi hyväkseen. Eivät anna ja nauravat selän takana?

Tämä, lopeta simppaaminen. Nuo hutsut eivät ansaitse apujasi 

Vierailija
31/45 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä taas koen häiritsevänä sen, kun jotkut miehet suorastaan kerjäävät katsekontaktia. Jos pitäisi valita katsekontakti vai perseelle läpsäisy, valitsisin, - - - Jos ihan pakko olisi jompi kumpi valita, niin se läpsäisy.

Vierailija
32/45 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nenässäsi roikkui liki 1,5 sentin köntti jotain vihreää.

Yksi kyytiläisistäsi

Vierailija
33/45 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi on monikulttuurinen maa nykyisin. Täällä asuu miehiä, joiden kulttuuriin kuuluu se, että jos nainen katsoo miestä silmiin, se on kutsu seksiin.

Naisten pitää siis oman turvallisuutensa vuoksi välttää katsekontaktia miesten kanssa.

Ap taitaa kuitenkin olla kantasuomalainen mies, jonka kulttuuriin tuollaiset outoudet eivät kuulu.

Vierailija
34/45 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua pitkää ja raamikasta setämiestä katsovat silmiin jopa monet vastaantulevat nuoret naisetkin

Vierailija
35/45 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet vastenmielinen.

Ja kenen syytä se aiheellinen pelko on?

Vierailija
36/45 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet vastenmielinen.

Ja kenen syytä se aiheellinen pelko on?

Feminismin ja median syytä eikä aihetta ole. Täällä on naisilla paljon turvallisempaa kuin miehillä.

Vierailija
37/45 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet vastenmielinen.

Itse alan puhua miehestä ja perheestä, kun alkaa vaikuttaa siltä, että työkaveri ymmärtää väärin "työystävyyden". Välttyy siltä, että pitäisi sanoa suoraan esim. ettei kiinnosta ja pysy kaukana. Normaalit ihmiset erottavat työasiat ja työtoveruuden yksityisyydestä, eikä heille tarvitse lähteä alleviivaamaan, että "olen täällä vain töissä".

Vierailija
38/45 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua pitkää ja raamikasta setämiestä katsovat silmiin jopa monet vastaantulevat nuoret naisetkin

Nykyajan nuoret naiset ovat voimakkaita, harrastavat voimailulajeja ja ovat vähintään itsepuolustustaitoisia, joten samalla kun katsovat silmiin, arvioivat, millä otteella näppärimmin kumoavat sinut yli olan asfalttiin.

Vierailija
39/45 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on häiritsevän outo naama, silmät liian lähekkäin tms. niin mielummin katsovat ohi.

Vierailija
40/45 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyajan nuoret naiset ovat voimakkaita, harrastavat voimailulajeja ja ovat vähintään itsepuolustustaitoisia, joten samalla kun katsovat silmiin, arvioivat, millä otteella näppärimmin kumoavat sinut yli olan asfalttiin.

😅 olet katsonut liikaa elokuvia 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme