Miksi nykyajan naiset katsovat ns. "ohi" kun niille puhuu?
Esim tässä taannoin olin kuskina kolmelle puolitutulle naiselle ja kysyin mihin olittekaan menossa niin kukaan ei katsonut minua silmiin tai edes kasvoihin.
Kommentit (45)
Jollei nainen kiihotu sinusta sinua katsoessaan hän ei pidä sinusta. Voi jopa syyttää sessuaalisesta häirinnästä, jos katsot häntä liian pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi on monikulttuurinen maa nykyisin. Täällä asuu miehiä, joiden kulttuuriin kuuluu se, että jos nainen katsoo miestä silmiin, se on kutsu seksiin.
Naisten pitää siis oman turvallisuutensa vuoksi välttää katsekontaktia miesten kanssa.
Sinä vetoat taas noihin. Entä ne supisuomalaiset miehet jotka olettavat samaa?
Ovat ottaneet ulkkareista mallia, kun ovat huomanneet, että näillä vientiä riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät halua kiinteää kontaktia sinuun.
Olet vastenmielinen.
Tuijotat itse heitä liian intensiivisesti, pelotat heitä.
Valitse noista nyt aluksi.
Naiset ovat säälittäviä reppanoita ja pelkäävät miehiä 😅
Työpaikalla moni uusi miestyöntekijä on alkanut kertoa vaimoista ja tyttöystävistä heti kättelyhetkellä, kun olen katsonut niitä silmiin. Pitävät siis sitä iskuyrityksenä.
"Ei saa, ei saa katsoa silmiin, olen varattu mies!" 😄
Miksi nykyajan miehet ghostaa eikä sano suoraan ettei nyt oikein innosta enää?
Ne pitää sinua rumana. Täysin selvä asia, naiset ei katso miestä jota ei pidä viehättävänä. Ei minuakaan kukaan katso edes töissä kun yritän selittää miten joku asia tehdään.
Vierailija kirjoitti:
Kun niille puhuu
Tämä kertoo susta aika paljon
Niin kertoo. Miksi yleensä kuskaat naisia, jotka ovat vain puolituttuja? He käyttävät vain sinua ja avuliaisuuttasi hyväkseen. Eivät anna ja nauravat selän takana?
Halusivat vain kyydin ja toivat esille ettei muu kiinnosta.
Itse katson pääsääntöisesti kaikkia silmiin puhuessani. Mutta sitten pieni joukko miehiä, joille pitää kaikilla keinoilla tehdä selväksi ettei ole kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet vastenmielinen.
Työpaikalla moni uusi miestyöntekijä on alkanut kertoa vaimoista ja tyttöystävistä heti kättelyhetkellä, kun olen katsonut niitä silmiin. Pitävät siis sitä iskuyrityksenä.
Taitavat olla nuoria feminisoituja "miehiä".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun niille puhuu
Tämä kertoo susta aika paljonNiin kertoo. Miksi yleensä kuskaat naisia, jotka ovat vain puolituttuja? He käyttävät vain sinua ja avuliaisuuttasi hyväkseen. Eivät anna ja nauravat selän takana?
Tämä, lopeta simppaaminen. Nuo hutsut eivät ansaitse apujasi
Ja minä taas koen häiritsevänä sen, kun jotkut miehet suorastaan kerjäävät katsekontaktia. Jos pitäisi valita katsekontakti vai perseelle läpsäisy, valitsisin, - - - Jos ihan pakko olisi jompi kumpi valita, niin se läpsäisy.
Nenässäsi roikkui liki 1,5 sentin köntti jotain vihreää.
Yksi kyytiläisistäsi
Vierailija kirjoitti:
Suomi on monikulttuurinen maa nykyisin. Täällä asuu miehiä, joiden kulttuuriin kuuluu se, että jos nainen katsoo miestä silmiin, se on kutsu seksiin.
Naisten pitää siis oman turvallisuutensa vuoksi välttää katsekontaktia miesten kanssa.
Ap taitaa kuitenkin olla kantasuomalainen mies, jonka kulttuuriin tuollaiset outoudet eivät kuulu.
Minua pitkää ja raamikasta setämiestä katsovat silmiin jopa monet vastaantulevat nuoret naisetkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet vastenmielinen.
Ja kenen syytä se aiheellinen pelko on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet vastenmielinen.
Ja kenen syytä se aiheellinen pelko on?
Feminismin ja median syytä eikä aihetta ole. Täällä on naisilla paljon turvallisempaa kuin miehillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet vastenmielinen.
Itse alan puhua miehestä ja perheestä, kun alkaa vaikuttaa siltä, että työkaveri ymmärtää väärin "työystävyyden". Välttyy siltä, että pitäisi sanoa suoraan esim. ettei kiinnosta ja pysy kaukana. Normaalit ihmiset erottavat työasiat ja työtoveruuden yksityisyydestä, eikä heille tarvitse lähteä alleviivaamaan, että "olen täällä vain töissä".
Vierailija kirjoitti:
Minua pitkää ja raamikasta setämiestä katsovat silmiin jopa monet vastaantulevat nuoret naisetkin
Nykyajan nuoret naiset ovat voimakkaita, harrastavat voimailulajeja ja ovat vähintään itsepuolustustaitoisia, joten samalla kun katsovat silmiin, arvioivat, millä otteella näppärimmin kumoavat sinut yli olan asfalttiin.
Jos on häiritsevän outo naama, silmät liian lähekkäin tms. niin mielummin katsovat ohi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyajan nuoret naiset ovat voimakkaita, harrastavat voimailulajeja ja ovat vähintään itsepuolustustaitoisia, joten samalla kun katsovat silmiin, arvioivat, millä otteella näppärimmin kumoavat sinut yli olan asfalttiin.
😅 olet katsonut liikaa elokuvia
Tämä ei koske vain naisia vaan nuoria yleensä. Googlaa "gen A stare". Epäillään, että pandemia-aika vaikutti osan nuorista vuorovaikutustaitoihin negatiivisesti. Ei osata toimia vieraiden ihmisten kanssa. Joukkotapahtumat ja rippileirien tapaiset nuorten kehitykselle tärkeät perinteet olivat pitkään kiellettyjä, julkisilla paikoilla käytettiin maskia ja pidettiin turvavälejä, koulua käytiin etänä. Lapsena tai nuorena pari vuotta poikkeusoloissa vaikuttaa merkittävästi vuorovaikutustaitojen kehittymiseen.