Miksi nykyajan naiset katsovat ns. "ohi" kun niille puhuu?
Esim tässä taannoin olin kuskina kolmelle puolitutulle naiselle ja kysyin mihin olittekaan menossa niin kukaan ei katsonut minua silmiin tai edes kasvoihin.
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Jollei nainen kiihotu sinusta sinua katsoessaan hän ei pidä sinusta. Voi jopa syyttää sessuaalisesta häirinnästä, jos katsot häntä liian pitkään.
Naiset ajattelee vain seksiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät halua kiinteää kontaktia sinuun.
Olet vastenmielinen.
Tuijotat itse heitä liian intensiivisesti, pelotat heitä.
Valitse noista nyt aluksi.
Naiset ovat säälittäviä reppanoita ja pelkäävät miehiä 😅
Itsesuojeluvaistossa ei ole mitään säälittävää. Lähestulkoon mies kuin mies on fyysisesti ylivoimainen lähestulkoon jokaista naista kohtaan, joten vaikka nyt 95% miehistä ei olisikaan uhka, ei kannata ottaa riskejä jos vähänkään tuntuu creepyltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua pitkää ja raamikasta setämiestä katsovat silmiin jopa monet vastaantulevat nuoret naisetkin
Nykyajan nuoret naiset ovat voimakkaita, harrastavat voimailulajeja ja ovat vähintään itsepuolustustaitoisia, joten samalla kun katsovat silmiin, arvioivat, millä otteella näppärimmin kumoavat sinut yli olan asfalttiin.
😅 olet katsonut liikaa elokuvia
Nuku hyvin - ja ole varuillasi...
Ehkä ne on kiinostuneita sinusta sillai, minua kun on katsonut joskus naiset silmiin niin se ei ole ikinä merkinnyt mitään.
Minä en ole koskaan ajatellut noin enkä törmännyt ulkomaalaisiin miehiin, jotka ajattelisivat noin. Katson kyllä silmiin, kun puhun, mutta jos olemuksessa on jotain uhkaavaa tai epämiellyttävää, niin luonnollisesti yritän päästä pois tilanteesta katsomalla muualle.