Miljonääri ampui lukemattomia eläimiä kuoliaaksi - nyt norsut talloivat hänet hengiltä
Kommentit (63)
EI SE NORSUN VIKA OLE JOS MURHAAJAN TAPPAA OHEISVAHINKONA OHIKULKIESSAAN.
Vierailija kirjoitti:
100% rikkaista on psykopaatteja. Vain ottamalla tullaan rikkaaksi, ei antamalla.
No höpsis.
Jos Tove Jansson eläisi, hän olisi erittäin varakas nainen. Rikas, ainakin Suomen mittakaavassa.
Mitä hän on sinun mielestäsi ottanut?
Löytyisikö kuvia? 🤣🙂
Miljonäärin verinen raato piristäisi päivää.
Paha sai palkkansa. Sitä sanotaan että niin kuolee kuin on elänyt.
Ei siinä mitään viisastelun syytä ole, tai karma sitä ja karma tätä. Metsästyksessä voi toisinaan metsästäjä itse kuolla, tuohan nimenomaan on luonnonlakia puhtaimmillaan. Ja eihän hän ollut edes norsuja metsästämässä, sattui vaan väärään paikkaan väärällä hetkellä. Sama kohtalo olisi voinut käydä luonnossa liikkuneelle viherpiipertäjälle, joka ei ole ikinä mitään metsästänytkään.
Luonnossa ei kenenkään ihmisoikeuksilla, varakkuudella, sijoitussalkulla tai maailmankatsomuksella ole mitään merkitystä, kun vastaan tulee joku toinen otus joka vaikka sitten vaistojensa ohjaamana talloo sut jauhenlihaksi. Siinä menee yhtä hyvin ökyrikas trofee metsästäjä kuin punavihreä puunhalaaja. Luonto on tasa arvoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
100% rikkaista on psykopaatteja. Vain ottamalla tullaan rikkaaksi, ei antamalla.
Köyhän ulinaa
Isäsi oli köyhä kun sinua teki
Ja olikin, itse olen nyt varakas
Täällä vauviksellahan kaikki on rikkaita. Vähintään milli tilillä jokaisella. Ja sijoitusasuntoja, osakkeita. Ja kirsikkana kakun päällä kaikkien muka kadehtima kämänen omakotitalo syrjäseudulla.
Nyyh, ei oo mulla milliä tilillä.
Suurin osa on sijoituksissa kiinni.
Et sä osaa sijoittaa tonttu😅😅
ja se oli sille mu1ku11e... ihan oikein!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensin se matadori ja nyt tämä ilouutinen 👍 Aivan sairasta tuokin että nämä psykot saavat laillisesti metsästää noita eläimiä.
Rikkaat ovat usein psykopaatteja. Saavat kiksejä muiden kärsimyksistä ja tappamisesta.
Vähän kuten moni jotka saa kiksejä hänen kuolemastaan.
Kyllähän sitä nyt iloitsee, kun paha saa palkkansa👍👍
Tuollapäin on myös sellainen tapa, että näiden rikkaiden metsästysluvilla rahoitetaan uhanalaisten eläinten suojelua.
Että mistä sitä tietää, vaikka olisi tullut itse sponsoroimiensa norsujen tallomaksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä mitään viisastelun syytä ole, tai karma sitä ja karma tätä. Metsästyksessä voi toisinaan metsästäjä itse kuolla, tuohan nimenomaan on luonnonlakia puhtaimmillaan. Ja eihän hän ollut edes norsuja metsästämässä, sattui vaan väärään paikkaan väärällä hetkellä. Sama kohtalo olisi voinut käydä luonnossa liikkuneelle viherpiipertäjälle, joka ei ole ikinä mitään metsästänytkään.
Luonnossa ei kenenkään ihmisoikeuksilla, varakkuudella, sijoitussalkulla tai maailmankatsomuksella ole mitään merkitystä, kun vastaan tulee joku toinen otus joka vaikka sitten vaistojensa ohjaamana talloo sut jauhenlihaksi. Siinä menee yhtä hyvin ökyrikas trofee metsästäjä kuin punavihreä puunhalaaja. Luonto on tasa arvoinen.
Ei se tasa-arvoista ole että toisella on kivääri ja kaikki mahdolliset yönäkölaitteet ja avustajat ajamassa eläimiä kohti. Mutta ei eläimetkään taistele reilusti. Pedot tappaa heikot ja sairaat ensin.
Sitä saa mitä tilaa. Ihan oikein.
Vierailija kirjoitti:
Ihminen on osa luontoa ja ihminen on persereikä, kaukana tasa-arvosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se tasa-arvoista ole että toisella on kivääri ja kaikki mahdolliset yönäkölaitteet ja avustajat ajamassa eläimiä kohti. Mutta ei eläimetkään taistele reilusti. Pedot tappaa heikot ja sairaat ensin.
Aivan, jos sitä taistelun reiluutta arvioidaan, niin eihän se ole reilua että ihmisellä on kivääri, ja saaliseläimellä vain aistit jolla varoa vaaraa. Tai että metsästävä leijona valitsee saaliikseen jonkun sairaan ja iäkkään seepran vaikkapa, joka ei jaksa juosta kunnolla pakoon, eikä jotain nuorta ja vetreää yksilöä että olisi "rehti" kamppailu. Ja eläimet saalistaa myös toisten eläinten poikasia, koska ne on avuttomuutensa takia helpompia saaliita, esim leijona vs. norsunpoikanen.
(sitä ei sentään ihmiset nykyaikana tee koska on tajuttu mitä se aiheuttaa eläinkantojen selviämiselle jos poikaset / nuoret tapetaan, ja asiaa koskien on siksi sääntelyä)
Luonto kokonaisuudessaan yksinkertaisesti ei ole reilu ja tasa-arvoinen, se nähdään edellämainituista asioista. Mutta ei luonnossa siksi mitään "vikaa" ole. Reiluus ja tasa-arvo on pelkkiä ihmisen keksimiä juttuja, ei niillä ole mitään tekemistä aidon luonnon järjestyksen kanssa.
Kuoli rakkaan harrastuksensa parissa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä
olet onnistunut tuossa nikissä täydellisesti, siinä on sisältöä ja se on hauska luettelo.
Minun väri on virheä, mahdollisimman tumma... kertonee minusta kaiken, mutta mikä on pinosaru