Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kävin lääkärissä ja hän merkkasi tietoihin että tupakoin. Vaikka siitä ei edes puhuttu.

Vierailija
24.04.2026 |

Ei sanaakaan tupakasta. Aikaisemmin merkintä, että satunnaisesti pari (ihan muutama) tupakkaa kerran tai pari vuoteen juomisen yhteydessä. Ei kysynyt poltanko vielä. Miksi merkintä: tupakoi. Ihme ja kumma. Vaikka tuuletin takkini hyvin ennen sinne menoa, että ei haise. En polttanut ennen sinne menoa. Ei silti edes kysynyt ja miksi noin merkitsi vaikka poltan askin päivässä.? Olisi se voinut silti kysyä,jos mulla vaikka puoliso tupakoi tai just ulkona joku muu olisi tupakoinut ja haju jäi vaatteisiini. Joo rööki haisee,mutta ei saa olettaa että minä poltan jos siitä ei edes puhuta!!

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apinaa tupa-koijataan.

Näytä aiemmat lainaukset

Kunnallinen terveydenhuolto on arvauskeskustoimintaa. Skitsofreenikko-epäilykset ovat tyypillisiä, jos sinulla on persoonallisuushäiriö, bipolaarisuus, nepsy tai dissoilua.

Piposarujen persoonallisuustyypit:

Keltainen ~ Egoistinen

Vaaleansininen ~ Sensitiivinen

Tummansininen ~ Hypertyyminen 

Musta ~Epileptoidinen 

Vihreä ~ Skitsoidinen 

Valkoinen ~ Paranoidinen

Punainen ~ Anti-sosiaalinen 

Pinkki ~ Hysteroidinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minulle on merksttu joskus että olin sekava ja haisin vahvasti alkoholille kun kävi päivystyksessä ja huomasin tämän vasta vuosia myöhemmin. Olin ollut silloin 3 vuotta juomatta kun olin joskus 7 vuotta ilman alkoholia. Eikä ollut mitään käsidesejä silloin. Nyt huomasin että minulla on syömishäiriö tullut vuosi sitten ja sellaisesta ei ole koskaan ollut puhetta. Samapa se oikeastaan mitä siellä lukee, mutta ne lokitiedot voisi joskus pyytää onko kytätry perusteettomasti.

Vierailija
44/54 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen kyllä haistaa, jos itse ei tupakoi.

Niin mistä? Jos on edellisiltana polttanut viimeksi? Takki voi haista,mutta siitäkö olettamalla tiedetään että tupakka maistuu? Voi takki haista koiralle myös,jos on käyny koira taloudessa eikä itsellä ole koiraa.

Vierailija
45/54 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Multa kysyttiin tietoja Maisan kautta. Valehtelin jokaisen kohdan.

Miksi? Kysehän on sinun terveyden hoidosta. Jos haluaa omaan tilanteeseen sopivaa apua, kannattaa olla rehellinen. Terveydenhuollon työntekijät on nähneet kaikenlaista, ei kummajaisetkaan henkilökohtaisesti hetkauta. Kiire on ja koitetaan vain saada asiat hoidettua.

Tupakoitsijan todellakin haistaa ja ihmistä tutkiessa näkee monesta muustakin. Ihon ja limakalvojen suonet on supistuneet, joten väri ja tuntuma on erilainen. Hampaissa näkyy värjäymiä jne.

Vierailija
46/54 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Multa kysyttiin tietoja Maisan kautta. Valehtelin jokaisen kohdan.

Miksi? Kysehän on sinun terveyden hoidosta. Jos haluaa omaan tilanteeseen sopivaa apua, kannattaa olla rehellinen. Terveydenhuollon työntekijät on nähneet kaikenlaista, ei kummajaisetkaan henkilökohtaisesti hetkauta. Kiire on ja koitetaan vain saada asiat hoidettua.

Tupakoitsijan todellakin haistaa ja ihmistä tutkiessa näkee monesta muustakin. Ihon ja limakalvojen suonet on supistuneet, joten väri ja tuntuma on erilainen. Hampaissa näkyy värjäymiä jne.

Käytän yhtä lääkettä, jota en voisi saada, jos olisin rehellinen. Kannan vastuun ja hengenlähdön itse, jos näin käy.

Vierailija
47/54 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoitsijat on tyhmiä ja itsekkäitä. Sen näkee ap:nkin tapauksessa.

Vierailija
48/54 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakointi on yksityisasia.

Vierailija
49/54 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älähän nyt 43/43. Minulla lukee viimeisimmissä tiedoissa, että olen käynyt armeijan ja siellä loukannut polveni. Polvi on sitten kipeytynyt uudestaan metsätöissä kesällä 2025. Ei minun ikäisiäni naisia ole armeijassa koskaan ollut  (lotat ovat toinen juttu)ja metsätyöt ovat rajoittuneet parin männyn alun pois siirtämiseen takapihalta. Lääkelistassani on lääkkeitä, joita en koskaan ole käyttänyt.

Vierailija
50/54 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkin sormet ja hampaat keltaiset/ruskeat.

Vierailija
51/54 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on etuhampaiden tyvet ruskeat. Ne johtuvat rautalääkkeistä, joita en ole saanut huuhdottua kunnolla. Oma vika varmaan, mutta ei johdu siitä, että olisin polttanut.

Vierailija
52/54 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tupakointi ei tule edes puheeksi,niin kiva jos nyt onkin ollut jo vaikka joitain viikkoja polttamatta ja seuraavaksi näet tekstin: tupakoi.

Vierailija
53/54 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun edellisestä lääkärikäynnistä on 7 vuotta.

Vierailija
54/54 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haisit röökille?