Kävin lääkärissä ja hän merkkasi tietoihin että tupakoin. Vaikka siitä ei edes puhuttu.
Ei sanaakaan tupakasta. Aikaisemmin merkintä, että satunnaisesti pari (ihan muutama) tupakkaa kerran tai pari vuoteen juomisen yhteydessä. Ei kysynyt poltanko vielä. Miksi merkintä: tupakoi. Ihme ja kumma. Vaikka tuuletin takkini hyvin ennen sinne menoa, että ei haise. En polttanut ennen sinne menoa. Ei silti edes kysynyt ja miksi noin merkitsi vaikka poltan askin päivässä.? Olisi se voinut silti kysyä,jos mulla vaikka puoliso tupakoi tai just ulkona joku muu olisi tupakoinut ja haju jäi vaatteisiini. Joo rööki haisee,mutta ei saa olettaa että minä poltan jos siitä ei edes puhuta!!
Kommentit (65)
Mulle hoitaja tarkastuksessa kirjasi, että olen ollut 20 vuotta työtön ja erektio ongelmia ei ole. Mistä lienee päätellyt asian...
Lisäksi tietoihisi merkittiin tippuri ja mielenterveysongelmat, vaikka niistäkään ei puhuttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et taatusti polta vain pari kertaa vuodessa! Tupakointi vaikuttaa niin kokonaisvaltaisesti terveyteen ( tuhoaa terveyden), että hyvä kun lääkäri merkkasi tupakoinnista.
Niinkuin kirjoitin,poltan askin päivässä. Mutta ei hän sitä voi olettaa!!! Kun siitä ei edes kysytä ja puhuta. Sama se vain kirjoittaa alkoholisti,kysymättä ja puhumatta paljon juo. Ap
Sormista ja naamasta näkee tupakoijan. T.hoitsu
No mun naama näyttää juopon naamalta, vaikka juon vain pari kertaa vuodessa ja silloinkin ihan 4-5 lonkeroa per kerta. Ja poltan,sormista ei näe mitään. Eivät ole keltaiset kynnet.
Vähän ohis , sain kolesterilääkityksen, lääkäri kysyi 2 kertaa tupakoinko. Alkoholin tenttas tarkkaan kuinka paljon menee viikossa, sitten sanoi että hyvä kun olet hyvässä kunnossa eikä ole 40 kg ylipainoa... tuntu vähä hoopolta.mutt joo tupakka kysytään aina eka..
Sormista ja naamasta näkee tupakoijan. T.hoitsu