Kävin lääkärissä ja hän merkkasi tietoihin että tupakoin. Vaikka siitä ei edes puhuttu.
Ei sanaakaan tupakasta. Aikaisemmin merkintä, että satunnaisesti pari (ihan muutama) tupakkaa kerran tai pari vuoteen juomisen yhteydessä. Ei kysynyt poltanko vielä. Miksi merkintä: tupakoi. Ihme ja kumma. Vaikka tuuletin takkini hyvin ennen sinne menoa, että ei haise. En polttanut ennen sinne menoa. Ei silti edes kysynyt ja miksi noin merkitsi vaikka poltan askin päivässä.? Olisi se voinut silti kysyä,jos mulla vaikka puoliso tupakoi tai just ulkona joku muu olisi tupakoinut ja haju jäi vaatteisiini. Joo rööki haisee,mutta ei saa olettaa että minä poltan jos siitä ei edes puhuta!!
Kommentit (54)
Ei lääkärin tarvitse kysyä asiaa, minkä hän voi omin aistein todeta. Ei metsurikaan kysy puulta, oletko mänty vai kuusi. Sinä näytät ja haiset tupakoivalta pultsarilta.
Et vain tajua sitä. Se ei ole lääkärin tai meidän vika. Kokenut lääkäri myös näkee, ja voi todetakin kuten itselleni - ihan oikein - että sinähän olet savuton ja raitis.
He näkevät asioita mm ihosta. Eivät he ala sinun hauraan egosi tähden esittämään tyhmempää kuin ovat. He ovat töissä siellä ja hoitosi vuoksi näilläkin asioilla on välillä merkitystä.
Ehkä lääkäri päätti säästää aikaa ja kirjasi itsestään selvän asian.
Vierailija kirjoitti:
Jos sä poltat askin päivässä, niin kyllä sen tupakoimaton haistaa. Ei kaikkea tarvitse kysyä.
Niin saattaa haistaa,mutta jos ei edes kysy poltanko minä vai puoliso polttaa vaikka sisällä tai autossa???? Ap
https://www.is.fi/hyvaolo/art-2000000971351.html
Karut kuvat: Tämän tupakointi tekee ihmisen ulkonäölle
Muutokset ihossa, hiuksissa, hampaissa ja kynsissä paljastavat, kuka tupakoi.
Oho. Yleensä ne kysyy montako askia. Seuraavaksi paljonko juot. Sitten tutkivat hetken. Määräävät Buranaa ja relaksantteja jos lihas tai nivelvaivaa. Ja virnistelen toteavat se pahenee vanhetessa.
Niiltä joita apua saa, ei kiinnosta tupakointi, eikä juominen. Eikä niiltä Burana reseptiäkään saa. Vaan täsmäjumppa ohjeet. Miten kropan saa auki.
Joten tohon voisi laittaa vivun tule vaivaisille. Tulostaa Burana reseptin ja kehoituksen menemään fyssarille ja yksityiselle. Jos täysin eloton ruumiinosa tai pissat ja kakit housussa, nii päivystykseen.
Patee pysyä lääkäreistä erossa. 1,5 kg pussi omenoita mukana joka päivä. Kun heittää otsaan yhdellä, katoavat, kui vampyyri tikkuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sä poltat askin päivässä, niin kyllä sen tupakoimaton haistaa. Ei kaikkea tarvitse kysyä.
Niin saattaa haistaa,mutta jos ei edes kysy poltanko minä vai puoliso polttaa vaikka sisällä tai autossa???? Ap
Tupakoija kyllä yleensä haisee ihan erilaiselle kuin passiivisesti hajustunut ihminen. Toki asia olisi lannattanut lääkärin ottaa puheeksi, mutta ihmisiähän hekin ovat.
Vierailija kirjoitti:
Olipa hyvät feikki kuvat jos et itse nähny. 🤣🤣 Noissa hymykuvissa ihmisen hiuksetkin harmaat kummasti, että ei ole ollenkaan muokattu värejäkään, et saadaan hampaat näyttämään ruskeilta. 🤣🤣 Joo ja aknea aiheuttaa hormonihoito myös. Saattaa myös suklaa aiheuttaa näppyjä. Ja ties mikä muu.
Vierailija kirjoitti:
Narkkarilta tuo eka kuva näyttää, eikä tupakoitsijalta. 🤭 Vedetty vähän vahvempaa. 👍
Kerroin terkkarissa, että olen lopettanut vähäisenkin tupakoinnin vuonna 1988. Silti tuli tietoihin merkintä, että olen ollut tupakoitsija. No tietty joskus olen ollut, mutta onko sillä merkitystä liki 40 vuotta myöhemmin.
Jatkossa kiistän kaiken. En koskaan ole tupakkaa suuhuni pistänyt ja vain joskus ja jouluna juon kolme keskiolutta.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä lääkäri päätti säästää aikaa ja kirjasi itsestään selvän asian.
Eli joku kompuroi illanvietossa ja viedään päivystykseen. Selvä alkoholisti kun viinalle haisee?? Ei kysytä juoko kerran vuodessa vai 200kertaa vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Näkyy hampaista, ihosta ja hiuksista.
Ja kuulee äänestäkin
Vierailija kirjoitti:
Hajun lisäksi sen näkee mm. kellertävistä sormista ja kasvoista, varsinkin sormet ovat askin päivässä polttavilla selkeästi värjäytyneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hajun lisäksi sen näkee mm. kellertävistä sormista ja kasvoista, varsinkin sormet ovat askin päivässä polttavilla selkeästi värjäytyneet.
Ei ole kellertävät sormet, ei sitten yhtään. Ja mitä naamasta näkee? Ei mitään. Se vaan on fakta.Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei lääkärin tarvitse kysyä asiaa, minkä hän voi omin aistein todeta. Ei metsurikaan kysy puulta, oletko mänty vai kuusi. Sinä näytät ja haiset tupakoivalta pultsarilta.
Et vain tajua sitä. Se ei ole lääkärin tai meidän vika. Kokenut lääkäri myös näkee, ja voi todetakin kuten itselleni - ihan oikein - että sinähän olet savuton ja raitis.
He näkevät asioita mm ihosta. Eivät he ala sinun hauraan egosi tähden esittämään tyhmempää kuin ovat. He ovat töissä siellä ja hoitosi vuoksi näilläkin asioilla on välillä merkitystä.
🤣🤣 mun äitiä on luultu rapajuopoksi,vaikka oli juomatta 30 vuotta.
Mun äitiä on luultu juopoksi, vaikka on riutuneen näköinen kipusairauden takia. Ja tietenkin kävely on hankalaa.
" tupakoiva " nainenhan on suoraan patologian laitokselta
Vierailija kirjoitti:
" tupakoiva " nainenhan on suoraan patologian laitokselta
Niinpä. Noi kuvat on kuin viittävaille kuolevan.
Sen kyllä haistaa, jos itse ei tupakoi.
Ei anteeksi vaan näy kaikilla.