Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kävin lääkärissä ja hän merkkasi tietoihin että tupakoin. Vaikka siitä ei edes puhuttu.

Vierailija
24.04.2026 |

Ei sanaakaan tupakasta. Aikaisemmin merkintä, että satunnaisesti pari (ihan muutama) tupakkaa kerran tai pari vuoteen juomisen yhteydessä. Ei kysynyt poltanko vielä. Miksi merkintä: tupakoi. Ihme ja kumma. Vaikka tuuletin takkini hyvin ennen sinne menoa, että ei haise. En polttanut ennen sinne menoa. Ei silti edes kysynyt ja miksi noin merkitsi vaikka poltan askin päivässä.? Olisi se voinut silti kysyä,jos mulla vaikka puoliso tupakoi tai just ulkona joku muu olisi tupakoinut ja haju jäi vaatteisiini. Joo rööki haisee,mutta ei saa olettaa että minä poltan jos siitä ei edes puhuta!!

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ei kyllä näy. 🤣 Jos on kalju? Iho voi kellä tahansa olla aknella yms tai lääkärille mennessä punoittaa ties minkä sairauden takia. Hampaat voi tummia kahvistakin tai huonosta harjaamisesta."

Kyllä se vaan näkyy tupakoiminen ja nuuskan käyttäminen hampaissa.

Ei anteeksi vaan näy kaikilla.

Vierailija
22/54 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lääkärin tarvitse kysyä asiaa, minkä hän voi omin aistein todeta. Ei metsurikaan kysy puulta, oletko mänty vai kuusi. Sinä näytät ja haiset tupakoivalta pultsarilta.

Et vain tajua sitä. Se ei ole lääkärin tai meidän vika. Kokenut lääkäri myös näkee, ja voi todetakin kuten itselleni - ihan oikein - että sinähän olet savuton ja raitis. 

He näkevät asioita mm ihosta. Eivät he ala sinun hauraan egosi tähden esittämään tyhmempää kuin ovat. He ovat töissä siellä ja hoitosi vuoksi näilläkin asioilla on välillä merkitystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä lääkäri päätti säästää aikaa ja kirjasi itsestään selvän asian. 

Vierailija
24/54 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sä poltat askin päivässä, niin kyllä sen tupakoimaton haistaa. Ei kaikkea tarvitse kysyä. 

Niin saattaa haistaa,mutta jos ei edes kysy poltanko minä vai puoliso polttaa vaikka sisällä tai autossa???? Ap

Vierailija
25/54 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus että olet tyhymä!

Vierailija
26/54 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.is.fi/hyvaolo/art-2000000971351.html

Karut kuvat: Tämän tupakointi tekee ihmisen ulkonäölle

Muutokset ihossa, hiuksissa, hampaissa ja kynsissä paljastavat, kuka tupakoi.

Vierailija
27/54 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho. Yleensä ne kysyy montako askia. Seuraavaksi paljonko juot. Sitten tutkivat hetken. Määräävät Buranaa ja relaksantteja jos lihas tai nivelvaivaa. Ja virnistelen toteavat se pahenee vanhetessa.

Niiltä joita apua saa, ei kiinnosta tupakointi, eikä juominen. Eikä niiltä Burana reseptiäkään saa. Vaan täsmäjumppa ohjeet. Miten kropan saa auki.

Joten tohon voisi laittaa vivun tule vaivaisille. Tulostaa Burana reseptin ja kehoituksen menemään fyssarille ja yksityiselle. Jos täysin eloton ruumiinosa tai pissat ja kakit housussa, nii päivystykseen.

Patee pysyä lääkäreistä erossa. 1,5 kg pussi omenoita mukana joka päivä. Kun heittää otsaan yhdellä, katoavat, kui vampyyri tikkuun.

Vierailija
28/54 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sä poltat askin päivässä, niin kyllä sen tupakoimaton haistaa. Ei kaikkea tarvitse kysyä. 

Niin saattaa haistaa,mutta jos ei edes kysy poltanko minä vai puoliso polttaa vaikka sisällä tai autossa???? Ap

Tupakoija kyllä yleensä haisee ihan erilaiselle kuin passiivisesti hajustunut ihminen. Toki asia olisi lannattanut lääkärin ottaa puheeksi, mutta ihmisiähän hekin ovat.

Vierailija
29/54 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa hyvät feikki kuvat jos et itse nähny. 🤣🤣 Noissa hymykuvissa ihmisen hiuksetkin harmaat kummasti, että ei ole ollenkaan muokattu värejäkään, et saadaan hampaat näyttämään ruskeilta. 🤣🤣 Joo ja aknea aiheuttaa hormonihoito myös. Saattaa myös suklaa aiheuttaa näppyjä. Ja ties mikä muu. 

Vierailija
30/54 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narkkarilta tuo eka kuva näyttää, eikä tupakoitsijalta. 🤭 Vedetty vähän vahvempaa. 👍

Vierailija
31/54 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin terkkarissa, että olen lopettanut vähäisenkin tupakoinnin vuonna 1988. Silti tuli tietoihin merkintä, että olen ollut tupakoitsija. No tietty joskus olen ollut, mutta onko sillä merkitystä liki 40 vuotta myöhemmin.

Jatkossa kiistän kaiken. En koskaan ole tupakkaa suuhuni pistänyt ja vain joskus ja jouluna juon kolme keskiolutta.

Vierailija
32/54 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä lääkäri päätti säästää aikaa ja kirjasi itsestään selvän asian. 

Eli joku kompuroi illanvietossa ja viedään päivystykseen. Selvä alkoholisti kun viinalle haisee?? Ei kysytä juoko kerran vuodessa vai 200kertaa vuodessa.

Vierailija
33/54 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkyy hampaista, ihosta ja hiuksista.

Ja kuulee äänestäkin 

Vierailija
34/54 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hajun lisäksi sen näkee mm. kellertävistä sormista ja kasvoista, varsinkin sormet ovat askin päivässä polttavilla selkeästi värjäytyneet.

Vierailija
35/54 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hajun lisäksi sen näkee mm. kellertävistä sormista ja kasvoista, varsinkin sormet ovat askin päivässä polttavilla selkeästi värjäytyneet.

Ei ole kellertävät sormet, ei sitten yhtään. Ja mitä naamasta näkee? Ei mitään. Se vaan on fakta.Ap

Vierailija
36/54 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei lääkärin tarvitse kysyä asiaa, minkä hän voi omin aistein todeta. Ei metsurikaan kysy puulta, oletko mänty vai kuusi. Sinä näytät ja haiset tupakoivalta pultsarilta.

Et vain tajua sitä. Se ei ole lääkärin tai meidän vika. Kokenut lääkäri myös näkee, ja voi todetakin kuten itselleni - ihan oikein - että sinähän olet savuton ja raitis. 

He näkevät asioita mm ihosta. Eivät he ala sinun hauraan egosi tähden esittämään tyhmempää kuin ovat. He ovat töissä siellä ja hoitosi vuoksi näilläkin asioilla on välillä merkitystä.

🤣🤣 mun äitiä on luultu rapajuopoksi,vaikka oli juomatta 30 vuotta.

Vierailija
37/54 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äitiä on luultu juopoksi, vaikka on riutuneen näköinen kipusairauden takia. Ja tietenkin kävely on hankalaa. 

Vierailija
38/54 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

" tupakoiva " nainenhan on suoraan patologian laitokselta

Vierailija
39/54 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

" tupakoiva " nainenhan on suoraan patologian laitokselta

Niinpä. Noi kuvat on kuin viittävaille kuolevan. 

Vierailija
40/54 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kyllä haistaa, jos itse ei tupakoi.