Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluaisin edelleen käydä baareissa kaverin kanssa, tanssia tanssilattialla (jutella miehille) ja juoda lonkeroita mutta olen 50v

Vierailija
24.04.2026 |

Olen auttamatta vanhus siellä seurassa :( 

Eikä ole enää kaveriakaan siihen.

Kaikilla on lapsia ja avioliittoa. Eikä kukaan enää halua lähteä 

(Niin on toki myös itselläni...)

Mutta haikeilen sitä fiilistä. Kaverin luokse aloitelemaan, bussilla kaupunkiin, baarissa lasi lonkeroa, musiikki joka tuntuu rinnassa, tanssi, nousuhumala ...

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just eilen oli tästä puhe kun olimme kaveriporukan kanssa ravintolassa, että Lappeenrannassa ei ole yhtään outoa että vanhempiakin ihmisiä on baareissa, Kävimme ensin georgialaisessa ravintolassa syömässä ja sitten  Kyllikki nimisessä baarissa joka on hauskasti sisustettu -70 luvun tyyliin. Olemme just eläkkeelle jääneitä.

Pks:n  ulkopuolella ei  ole mestoja joka ikäluokalle  ja  genrelle erikseen.   Lavatantsuihinkin  vääntää  kaiken ikäiset.  

Vierailija
42/54 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sitä samanlaista fiilistä lähtiessä bilettämään 50+ -ikäuisenä voi enää saada. Silloin ennen sitä oli nuori ja nätti ja se tunne kun oli nousuhumalassa.. se oli huumaava tunne että illan aikana voi tapahtua mitä vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän sitä samanlaista fiilistä lähtiessä bilettämään 50+ -ikäuisenä voi enää saada. Silloin ennen sitä oli nuori ja nätti ja se tunne kun oli nousuhumalassa.. se oli huumaava tunne että illan aikana voi tapahtua mitä vaan.

Niinoli

Vierailija
44/54 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti bailaa vielä ja on 66 kohtav. Ei tuo koskaan lopu xD

Vierailija
45/54 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummo tunneliin mummotunneliin.

Vierailija
46/54 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rymy-Eetussa monenikäistä porukkaa, ja välillä myös K50-iltoja.

Vierailija
47/54 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan siinä jotain säälittävää nähdä oman ikäisiäni (47) miehiä ja naisia bilettämässä. Nousuhumalassa kikatusta ja kännissä örvellystä. Tai ehkä se johtuu siitä etten juo, enkä pysty ymmärtämään kuinka kukaan viitsii vapaaehtoisesti myrkyttää itsensä.

Vierailija
48/54 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haluaisin. Oli mukavaa aikaa. Kotona otettiin jo huikkaa. Sitten kaupungille kierreltiin montakin pubia jos oltiin lähdetty jo päivällä. Rahaakin oli vaikka taksilla kulkea.  Hiuksetkin oli tuuheat ja naama nätti. Nyt jo 64v. Surullista. 

Vierailija
49/54 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin haluaisin. Oli mukavaa aikaa. Kotona otettiin jo huikkaa. Sitten kaupungille kierreltiin montakin pubia jos oltiin lähdetty jo päivällä. Rahaakin oli vaikka taksilla kulkea.  Hiuksetkin oli tuuheat ja naama nätti. Nyt jo 64v. Surullista. 

Olen nuori ja ikinä ei oo tommonen kiinnostanu. Hassua et me ihmiset ollaan niin er ilaisia

Vierailija
50/54 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 65 v ja nautin tanssimisesta ja musiikista, mutta en välitä alkoholista enkä kaipaa miehistä seuraa (oma mies riittää). Käyn tanssillisissa jumpissa, zumbassa, laviksessa, discossa. Nykyään aamutunneilla, siellä on pääasiassa muitakin eläkemummoja.

Missä 65v  käy discossa?

Tarkoitin jumppatuntia, jossa tanssitaan discobiisejä soolona jumppaohjaajan näyttäessä mallia.

Vierailija
51/54 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nuori ja ikinä ei oo tommonen kiinnostanu. Hassua et me ihmiset ollaan niin er ilaisia

No eipä nykyisin paljon ketään baarissa edes käy. Ryypätään kotona ulkomailta tuotuja viinoja ja kuvataan sitä tiktokkiin. 

Vierailija
52/54 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vaikka oon nuorempi. Silti sen verran vanha ettei ole kavereita moiseen. Se on jännä, että voin täysin mielelläni mennä ulkomaan matkalle yksin mutta koen etten voi mennä bailaamaan yksin. 

N37

Vierailija
53/54 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tajunnut, että kaipaan tuosta eniten niitä psykologisia jännitysnäytelmiä, joita en pysty enää tuottamaan, vaikka tyttökaverin kanssa ottaisimmekin nousuhumalan, menisimme baariin tanssimaan ja juttelisimme miehille. Se jännitys ja into perustui minulla nuorena aina siihen, keitä siellä baarissa näkee. Onko samaa lukiota käyvä ihastuskin siellä, ja jos on, niin saanko kontaktin. Tai onko siellä joku puolituntematon biologian ryhmästä, joka yllättääkin tuttavuudellaan ja hauskuudellaan. Tai näenkö siellä jotain juoruilemisen arvoista, kuten yllättävän pariskunnan pussailemassa. Nykyään baari on täynnä ventovieraita ihmisiä. En saa mitään iloa siitä, että jonkun ventovieraan peenis kyhnää alaselkääni tanssilattialla, vaikka mies olisi komeakin. Paljon enemmän iloa saisin silmäpelistä small talkin asteella olevan naapurituttavuuden kanssa, tai hauskasta keskustelusta komean työkaverimiehen kanssa. Mutta kun ei siellä kerta kaikkiaan näin vanhuksena ole ketään tuttuja. Pitäisi varmaan sitten alkaa jonkun räkälän kantikseksi ja sekoilla siellä aina joidenkin Perojen ja Repejen kanssa, ylläpitäen draamaa viikosta toiseen.

Vierailija
54/54 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista, että nyt 40 v haluaisivat bailata, kun 20 v sitten pitivät nolona niin vanhojen bailausta. Mitä mieltä nyt 60 vuotiaista. Niin makaa kuin petaa