Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluaisin edelleen käydä baareissa kaverin kanssa, tanssia tanssilattialla (jutella miehille) ja juoda lonkeroita mutta olen 50v

Vierailija
24.04.2026 |

Olen auttamatta vanhus siellä seurassa :( 

Eikä ole enää kaveriakaan siihen.

Kaikilla on lapsia ja avioliittoa. Eikä kukaan enää halua lähteä 

(Niin on toki myös itselläni...)

Mutta haikeilen sitä fiilistä. Kaverin luokse aloitelemaan, bussilla kaupunkiin, baarissa lasi lonkeroa, musiikki joka tuntuu rinnassa, tanssi, nousuhumala ...

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:

En tiedä,  missä asut,  mutta Helsingissä on K50-discoja. Mun 67v ystävä käy niissä usein.  Saa tanssia ja myös flaksi käy. 

Eikä me rasittavat nelikymppiset kakarat olla tiellä :D

Vierailija
22/33 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voisin lähteä kaveriksi, mutta harmi, kun juuri koetan vähentää alkoholia. M50

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä kaupungissa rafloissa käy isät ja pojat, äidit ja tytöt. Mukavaa.

Vierailija
24/33 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh, mulle ei kyllä kukaan nuori ole naureskellut baareissa vaikka niissä silloin tällöin käyn. Mikä sua siis estää käymästä? Itse olen 55-vuotias ja ihan aamuun asti jaksan hyvin edelleen.

Vierailija
25/33 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin lapsellista, kun joidenkin vielä keski-ikäisenä pitää hakea sitä nousuhumalan tunnetta ja miesten huomiota baarissa tyyliin "katsokaa mun asua, kynsiä, hiuksia, laukkua, kelloa ja huomasittehan, että tilasin pullon samppanjaa mulle ja frendeille ja siis tanssiminen tyttöporukalla on niin parasta". Lol.

Vierailija
26/33 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn kerran kesässä Storyvillen terdellä jossa saa tanssia ihan live muusikin säestyksellä. Ja en mene sinne esiintymään vaan tanssimaan koska rakastan tanssimista. Ikää on jo 58+.

Vierailija
27/33 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha. Itse ole 51 v. ja ei ollut tuota fiilistä kyllä 20 vuoteen. 

Vierailija
28/33 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn kerran kesässä Storyvillen terdellä jossa saa tanssia ihan live muusikin säestyksellä. Ja en mene sinne esiintymään vaan tanssimaan koska rakastan tanssimista. Ikää on jo 58+.

Tanssiminen on kivaa, mutta sitä voi tehdä muuallakin kuin baarin tungoksessa. 

Yli 40 v. discoon voisin joskus lähteä, jos jaksaisin. 

Vierailija
29/33 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutella miehille? Se on yx puhe ja menoki

Vierailija
30/33 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ihan sama! Missä nähdään?

Vierailija
31/33 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 65 v ja nautin tanssimisesta ja musiikista, mutta en välitä alkoholista enkä kaipaa miehistä seuraa (oma mies riittää). Käyn tanssillisissa jumpissa, zumbassa, laviksessa, discossa. Nykyään aamutunneilla, siellä on pääasiassa muitakin eläkemummoja.

Vierailija
32/33 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 65 v ja nautin tanssimisesta ja musiikista, mutta en välitä alkoholista enkä kaipaa miehistä seuraa (oma mies riittää). Käyn tanssillisissa jumpissa, zumbassa, laviksessa, discossa. Nykyään aamutunneilla, siellä on pääasiassa muitakin eläkemummoja.

Missä 65v  käy discossa?

Vierailija
33/33 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin viime vkl Tampereen Pataässässä. Siellä on kaikenikäistä väkeä. Olen 54 ja mulla on aina välillä baariseuraa yhä tarjolla. En kamalan usein siis itsekään jaksa käydä ulkona. Ja miehiä pörräsi ympärillä vaikka kuinka paljon.