IS: Maahan muuttajat saavat Espoossa ilmaisen terveystarkastuksen
Hienoa että pidetään maahan muuttajista huolta, mutta entäs ne suomalaiset vanhukset jotka makaa omassa paskassaan?
Kommentit (107)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
YHTENÄ päivänä.
Saavatko vanhukset YHTENÄ päivänä ilmaisen terveystarkastuksen?
Entä työttömät? Koska työttömät on kutsuttu viimeksi terveystarkastukseen?
pitää opetella olemaan itse aktivinen eikä odottaa, että kotoa tullaan hakemaan. ota siis yhteys terveyskeskukseesi (Tai työkkäriin) ja pyydä työttömän terveystarkastusta niin pääset. ihan ilmaiseksi.
Kantis ei todellakaan pääse ilmaiseksi yhtään mihinkään tutkimukseen.
Terveyskeskuksen käytävä oli täynnä somaleja. Minut käännytettiin yksityiselle.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin mun kirjastossa tarjotaanverenpaineen mittausta ihan kaikille. Persu ei vain osaa seurata ilmoitustauluja.
Työttömien yhdistyksilläkin on nettisivut ja ilmoitustaulu
Saat siis kirjaston laitteella ihan itte mitata oman verenpaineesi ilmaiseksi? Mitä sitten, jos siinä on jotain klappia? Pitää itte tietää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin mun kirjastossa tarjotaanverenpaineen mittausta ihan kaikille. Persu ei vain osaa seurata ilmoitustauluja.
Työttömien yhdistyksilläkin on nettisivut ja ilmoitustaulu
Saat siis kirjaston laitteella ihan itte mitata oman verenpaineesi ilmaiseksi? Mitä sitten, jos siinä on jotain klappia? Pitää itte tietää
Nykyisin varmaan jokaisessa terveyskeskuksessa on ns. itsehoitohuoneita, joissa on ainakin verenpainemittari, jossa voi käydä itse mittaamassa verenpaineensa
Koittakaa vähän itsekin ottaa selvää sen sijaan, että palstalla selitätte, että ei siellä kuitenkaan ole, tai siellä on kuitenkin ulkomaalaisia liikaa. Hitto, jos ei yhden terveyskeskuksen asiakkaiden naamat miellytä, niin menkää asioimaan toiseen terveyskeskukseen.
Mene katsomaan jos saisit sinäkin. Sillä se helpottaa.
Opiskelijat saavat kokemusta vapaaehtoisista maahanmuuttajista. Tietävät sitten tvalmistittuessaan mitä.odottaa. esim kielitaidosta tai muusta . Hyvä noin.
Onko tämä samanlainen terveystarkastus kuin esim. Yhdysvaltoihin aikanaan? Tarkistetaan, ketkä ovat riittävän terveitä, jotta saavat tulla maahan?