Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Loppuunmyyty juna ja sarjalipulla matkustava ilman paikkaa - olenko kusipää?

Vierailija
24.04.2026 |

Ostan junaan aina oman paikkani lisäksi myös viereisen paikan, että voin varmistaa että kukaan ei istu siihen.  Käsittääkseni kaikki muut liput sisältävät paikkalipun paitsi sarjaliput. Eli he joutuvat etsimään itselleen vapaata paikkaa.

Jos juna on myyty täyteen, mutta vieressäni on tyhjä paikka (koska maksoin siitä) minun ei tarvitse sitä luovuttaa kenellekään. Miksi nämä sarjalipulla matkustavat jää silti sitä tinkaamaan? Kun sanon että olen maksanut paikasta ja siihen ei voi istua, aletaan inkuttaa että sitten heille ei ole paikkaa. Eihän se minun ongelma ole. Valittakoon VR:lle. 

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos valtaat jonkun istumapaikan jossain julkisessa kulkuvälineessä....vaikka tiedät ettei siihen tule ketään. ja joku joka tarvitsisi? helkkarimoista itsekkyyttä. eli ei hyvä juttu. itsekäs luonne? kyllä.

Vierailija
42/45 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuon täytyy toimia eliittipiireissä EI JULKIsISSA.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jos valtaat jonkun istumapaikan jossain julkisessa kulkuvälineessä....vaikka tiedät ettei siihen tule ketään. ja joku joka tarvitsisi? helkkarimoista itsekkyyttä. eli ei hyvä juttu. itsekäs luonne? kyllä.

Miksi sen toisen pitäisi päästä paikalle ilmaiseksi josta ap on maksanut? Kukaan ei ole koskaan kuollut junassa sen takia ettei ole päässyt istumaan heti.

Vierailija
44/45 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaa nyt mihin läskiys johtaa - nämä sairaalloisen läskit ei mahdu yhdelle penkille.

Vierailija
45/45 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona-aikaan kuljin junalla viikonlopuiksi mökille ja otin aina myös vierein paikan mihin sain suht ison kassini, jota on viitsi jättää ilman valvontaa johonkin eteiseen. Ja eipä tullut ketään pärskimään viereen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi