Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Milla keinoin ylläpidätte mielenterveyttänne?

Vierailija
24.04.2026 |

Hei!

Otsikon kysymys: millä keinoin hoidattw ja pidätte yllä mielenne tasapainoa ja hyvinvointia?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trollaan vauvalla, katson väkivaltaisia amerikkalaisia poliisivideoita youtubesta

No tuo ei kyllä paranna mielenterveyttä ja tasapainoa. Sen sijaan sinä annat epätasapainon ohjata sinua.

Vierailija
22/38 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarvitse mitään taikatemppuja pysyäkseni järjissäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tärkein asia on hyvät ihmissuhteet. Olen katkaissut välit kahteen perheenjäseneen ja jäljellä on vain terveitä ihmissuhteita. Sitten peruselämäntavat eli uni, ravinto ja liikunta. Omien arvojen pitää myös näkyä elämässä. Mulle oikeudenmukaisuus, vapaus ja tasa-arvo on tärkeitä. Kohtelen muita ja itseäni näiden mukaisesti. Autan mielelläni muita ja lahjoitan säännöllisesti eri hyväntekeväisyyskohteisiin. Näillä pääsen jo pitkälle.

Hyvä pointti sinulla, että silläkin on merkitystä miten kohtelee muita. Minun kaverillani on mielenterveysongelmia, ja olen ihmetellyt sitä miten kovasti vaatii itselleen asioita, joita ei kuitenkaan halua hyväksyä muille.

Vierailija
24/38 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin täysipäiväisen työn tekemisen ja siirryin 60% työviikkoon. Henkinen hyvinvointi parani kertaheitolla. 

Vierailija
25/38 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielenterveyskin pysyy ok kun elän ihan normi elämää ja en jatkuvasti tongi niitä napanöyhtöjäni

Vierailija
26/38 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokavalio, liikunta ja eli, elintavoilla. Työ, harrastukset, läheiset ja ystävät. 

Vierailija
27/38 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masturbointi jokatoinen tunti

Vierailija
28/38 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana hoidin liikunnalla. Siitä sai hyvät endorfiinit joilla jaksoi useammankin päivän.

Nyt vanhempana menen luontoon. Veden läheisyyteen yleensä, joskus myös metsään. 

Vierailija
29/38 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjojen lukemisella, joissa kaipaamaani aihetta käsitellään.

Oman intuition kuuntelemisella, jolloin kuulen, mitä minä tarvitsen. 

Hiljaisuudella. Edellämainittu edellyttää hiljaisuutta, jotta oman äänen kuulee.

Vierailija
30/38 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpä haastetta mieleen 

Vierailija
31/38 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juomalla joka päivä itseni tajuttomaksi

Vierailija
32/38 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tärkein asia on hyvät ihmissuhteet. Olen katkaissut välit kahteen perheenjäseneen ja jäljellä on vain terveitä ihmissuhteita. Sitten peruselämäntavat eli uni, ravinto ja liikunta. Omien arvojen pitää myös näkyä elämässä. Mulle oikeudenmukaisuus, vapaus ja tasa-arvo on tärkeitä. Kohtelen muita ja itseäni näiden mukaisesti. Autan mielelläni muita ja lahjoitan säännöllisesti eri hyväntekeväisyyskohteisiin. Näillä pääsen jo pitkälle.

Hyvä pointti sinulla, että silläkin on merkitystä miten kohtelee muita. Minun kaverillani on mielenterveysongelmia, ja olen ihmetellyt sitä miten kovasti vaatii itselleen asioita, joita ei kuitenkaan halua hyväksyä muille.

Kukaan ei ole niin saatanallisen syyllistävä ja itsekäs kuin masentunut. Hän sairastuttaa koko ympäristön. 

Vierailija
33/38 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule ihan tavallisella elämällä. Ei siihen hokkus  pokkus asioita tarvita. Lopeta sisäänpäin katsominen ja heitä kännykkä nurkkaan.

Vierailija
34/38 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Masturbointi jokatoinen tunti

Ne tunteet pitää turruttaa jollakin addiktiolla, runkkaaminen, päihteet, ruoka, jne...

Vierailija
35/38 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käymällä kaksi kertaa vuodessa oleilemassa kuukauden Pattayalla. Murheet katoavat kuin taikaiskusta.

Vierailija
36/38 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuule ihan tavallisella elämällä. Ei siihen hokkus  pokkus asioita tarvita. Lopeta sisäänpäin katsominen ja heitä kännykkä nurkkaan.

Jos ei katso sisäänpäin ja kuuntele itseään, kuuntele, mitä juuri minä tarvitsen - vaan kuuntelee muita ja tekee mitä muut haluavat  - tämä on lyhyin tie burnouttiin. 

Vierailija
37/38 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei ole niin saatanallisen syyllistävä ja itsekäs kuin masentunut. Hän sairastuttaa koko ympäristön. 

Kyllä se olet sinä, joka sairas on..

Vierailija
38/38 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoan avulla. Burnoutin rajoilla tässä kiikutaan jatkuvalla syötöllä. Syötöllä ja ruoka, heh heh, heh heh.