¤¤¤¤TAMMITOIVEET¤¤vko19¤¤to-su¤¤¤¤
Toivottavasti onnistun avaamaan loppuviikolle uuden pinon=)
Ja meitähän oli hurja joukko testailemassa tänään, mitäs AnniHelen@n ja Korallin testit on näyttäny??
Mä saan kunnian ensimmäisenä ilmoittaa testanneeni negan johon testiajan jälkeen tuli näkyviin viivanpaikka missä tosin on punertavaa ainakin mun silmään. Mutta koska tämä tuli sallitun ajan jälkeen niin tuloksena pidän puhdasta negaa. Mä varmaan jatkan tätä testiharrastustani joka aamu kunnes täti saapuu...Tai sit se plussa.
Ensin vähän masensi mut sit tajusin että edelleen ollaan niin vähäisillä päivillä oviksen jälkeen että tähän negaan ei saisi toiveitaan menettää. Nyt siis dpo 9. Menkkatuntemuksia ei edelleenkään ole ollut masulla mutta vihlaisuja noustessa on esiintynyt edelleen. Lämmöt näytti aamulla ainakin vielä lupaavilta=)
Meillä junnulla alkoi eilen ihan kamala yskä joka tietää todennäköisesti lääkärissä käyntiä. Aina niin kurjaa kun pienet on kipeitä.
Aamuterveisin p02p06 kp 29/30-31
http://www.fertilityfriend.com/home/187736
Kommentit (91)
Unohdin lisätä sen vielä että ns oireet on vähentyneet tai sitten mä vain itse kehitin ne menkkoja odotellessa x)
Pahoittelut kaikille , jotka siirtyvät helmikuisiin :((( *halii kaikkia lujaa*
ON: tänään on mulla ollu ihan kauhee päivä :( itken vähän väliä, ihan liian pienestä ja helkkarin huono olo ollu :((( eikä johdu krapulasta, koska en ottanu sittenkään kuin yhden, koska alko pelottaa, et jos oon raskaana, nii sikiö vaurioituu...huomenna aattelin mennä ostamaan testejä ja jos oireet jatkuvat huomennakin vielä testaan tiistai aamuna :))) ainii, lämmöt oli tänää koholla, oli 36,8, normi lämpö jotain 36,4 tai jtn, muistaakseni :) toivottavasti tää on sitä mitä toivon :)
plussatuulia +++++++++++++ kaikille puhaltelen :)
an-nuliini
Luin kaikkien kuulumiset tänään, kun palasimme reissusta. Täti oli parille saapunut, tsemppiä helmikuisiin!!! Plussanneille paljon liimaa ja piinailijoille pitkää pinnaa!!!
Lastwish: Testasin keskimmäisestä lapsesta puhtaan negan, kun kk olivat muutaman päivän myöhässä. Haamu tuli vasta, kun menkat olivat myöhässä jo 10 päivää.
ON: Testailin ovista koko viime viikon, ja viivat ejvät vahvistuneet sitten millään eikä limojakaan näkynyt, kunnes perjantaina herätessäni pakotti aivan selkeästi vasempaa munasarjaa ja aivan mielettömät limatkin bongasin. Ovistestin tulosviiva ei silti ollut aivan yhtä vahva kuin kontrolliviiva, mutta vahvin minkä sain. Olen noista Fastestin ovistesteistä kuullutkin, että niissä viivat kai eivät vahvistukaan kovin selvästi tulkittaviksi. Kahden kuukauden kokemuksella ei ainakaan mulle ole ollut mitään hyötyä noista testeistä, ja jos vielä testaan, vaihdan kyllä merkkiä! Viikonlopun olimme miehen kanssa reissussa kahdestaan, joten peitot heiluivat kiitettävän paljon *punastuu*. Normaalisti olemme lopettaneet puuhastelun pari päivää ennen oletettua ovista tytön toivossa, mutta nyt kyllä oltiin useasti myöskin oviksen aikaan, joten saapas nähdä miten käy. Nyt pitää vaan pari viikkoa odotella! Melkein jo kuuluisin helmikuisiin myöhästyneen oviksen takia, mutta jännäilen nyt teidän kanssanne.
Padmi 21/31
Positiivista, vielä on siis mahdollisuuksia ;)
Jään jännäilemään siis tänne vielä <3
Tämä painuu nyt pehkuun olen niin väsynyt että putoan pian penkiltä :D
kun mietitytti tuo oma tulos. Törmäsin aivan presiis samanlaiseen viivaan, kun itselle tuli
http://www.aijaa.com/v.php?i=506569.jpg
Suomi 24-palstalta tuon siis löysin ja eri mielipiteitä testituloksesta oli.
Tuntuu, että yöllä viimeistään täti tulee. Menkkajuilintaa riittää.
Mukavaa Padmi, että sulla on vielä toivoa tammikuisesta!
AnniHelen@
Aivan ensimmäiseksi mielettömästi onnea Iitalle plussasta! Ihanaa, kun joku täällä on sellasenkin saanut! :)
Täti kurjimus tuli tänään. Siispä helmikuisiin käy tieni. Jospa siellä tärppäis. Tiiänpä nyt ainakin, että ovis oli silloin kun olin oireet tunnistavinani, koska kierto oli niin lyhyt (ei sattunu olemaan sillon ovistikkuja, niin en ollut varma.)Tällä hetkellä oon kyllä niin maassa ku olla voi. :' ( Saadaankohan me ikinä omaa lasta? Itku. Harmittaa niin.. Mutta ei auta. Onneks en sentään testaillu eilen, vaikka lähellä oli. Säästypä nekin rahat. Joopa joo, ei paljo lohduta.. pläää. Toivottavasti teillä muilla on parempi onni. Älkää vaan kukaan seuratko mua helmikuisiin!!
Korallille voimaa vaikeaan tilanteeseen.
Padmi: mullakin ovis tuli tosi myöhään ja piinailuja jäljellä piitkään joten samoissa mennään. Testasin ekaa kertaa vahvan ovisplussan, fertestiä voin suositella siis sen perusteella:) Ihmettelin kyl kun limoja tuli 3 päivää.. et voi olla et tuli aivan liian myöhään ovis..
P02p06 ja muut joille täti kaahas ferrarillaan: voi surku, onnea helmenkalastukseen!
Lastwish: huh kun jännää voi kun kohta kuuluis vaan plop kun plussaisit!
Monella oli jännää haamujen kanssa: voi itsekin sorruin testaamaan tänään kp 21 negan, että ymmärrän kyllä intonne aikaiseen testailuun mut toivoa on vielä jos tätiä ei näy! Pidän peukkuja!
Oli puhe kiinnittymisajankohdasta, maksimia en tiedä mäkään, varmaan just tosi yksilöllistä, ja yleensä se dpo6. Toivon et 3 dpo on mahdollista, sillä se oli mulla eilen ja ihmeellinen pistävä kipu alamahalla keskellä. Voi kun se ois kiinnittymiskipua ollut..
Plussatuulia kaikille!!
Hobbie kp kai 21/27 yk4
Noi mietteet tädin tullessa on niin tuttuja. Voimia!
Niin ja IItalle tosiaan onnea paljon plussasta!! Ja vauvaliimaa sekä tarrasukkia pikkuiselle!
Pakko oli tulla taas tänne piinailemaan kanssanne!
Khaos: No voihan täti, kun tuollain tuppaa paikalle. Ei muuta kuin tärppionnea uuteen kiertoon ja helmen metsästykseen.
Onneksi täältä löytyy vielä muitakin tammipiinailijoita. Mä en oikeasti tajua missä mennään. Kaikki mun ns. raskausoireet katosivat taannoin, mutta nyt on taas rinnat arat ja viluttaa koko ajan. Testiä en kuitenkaan tee varmasti vielä moneen päivään, en siis tee, en varmasti..(uskokoon ken haluaa) :)
Joka tapauksessa tätsykkä alkaa olemaan myöhässä, ja mun kierto yleensä on tosi täsmällinen. Ehkä täti on hullaantunut euroviisuista ja jääkiekosta..nyt pitäis keksiä hälle vielä ohjelmaa 9kk ajaksi.
Ja nyt nukkumaan.
Ida
Iita: Tuhannesti onnea. Sinulla on ollut varmasti maailman paras äitienpäivä :)
Heissan juu on ne digitestit samanmoisia, yksi löytyy vielä kaapista ja ajattelin että sen vielä testaan huomenna aamulla ja jos nega pärähtää niin testaan vaikka useamman päivän päästä ja jos mitään ei tapahdu niin pitää käydä lekurin juttusilla ;) Tällä hetkellä ei mitään menkkaoireita ole laisinkaan rinnat vaan pakottavat ja tänään kävellessä tunsin kohdun selkeästi, se ei siis sattunut mutta sillätavoin jännästi se tuntui :DD
Lastwish kp37/32 yk 4