Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

¤¤¤¤TAMMITOIVEET¤¤vko19¤¤to-su¤¤¤¤

10.05.2007 |

Toivottavasti onnistun avaamaan loppuviikolle uuden pinon=)

Ja meitähän oli hurja joukko testailemassa tänään, mitäs AnniHelen@n ja Korallin testit on näyttäny??

Mä saan kunnian ensimmäisenä ilmoittaa testanneeni negan johon testiajan jälkeen tuli näkyviin viivanpaikka missä tosin on punertavaa ainakin mun silmään. Mutta koska tämä tuli sallitun ajan jälkeen niin tuloksena pidän puhdasta negaa. Mä varmaan jatkan tätä testiharrastustani joka aamu kunnes täti saapuu...Tai sit se plussa.

Ensin vähän masensi mut sit tajusin että edelleen ollaan niin vähäisillä päivillä oviksen jälkeen että tähän negaan ei saisi toiveitaan menettää. Nyt siis dpo 9. Menkkatuntemuksia ei edelleenkään ole ollut masulla mutta vihlaisuja noustessa on esiintynyt edelleen. Lämmöt näytti aamulla ainakin vielä lupaavilta=)

Meillä junnulla alkoi eilen ihan kamala yskä joka tietää todennäköisesti lääkärissä käyntiä. Aina niin kurjaa kun pienet on kipeitä.

Aamuterveisin p02p06 kp 29/30-31

http://www.fertilityfriend.com/home/187736

Kommentit (91)

Vierailija
61/91 |
12.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vähän paremmalla ajalla tuli kurkistamaan teidän kuulumisia.

Allu, mulla myös suonikohjuja jaloissa raskauksien myötä ja jossain vaiheessa varmasti leikataankin. Vähän jännittääkin että miten paljon seuraavassa odotuksessa pahenevatkaan, mikäli tässä nyt ensin raskautuisi;)

Lastwishin linkki oli mielenkiintoinen, kiitos siitä=)

Röllillä kanssa jännittävä tilanne, haamun vahvistumista toivotan sinnekkin =) Joko olet hakenut apteekista testin??

Korallille isot halitukset surullisen elämäntilanteen keskelle ja toivottavasti plussa tulisi teitä ilahduttamaan!!! Mä seurasin mun läheisen ystävän äidin saattohoitoa, kävin katsomassa sairaalassa vielä pari päivää ennen poisnukkumista. Surullista mutta mielestäni sairaala oli tässä tapauksessa onnistunut saattohoidon järjestämisessä, läsnä oli kodikkuus (niin kuin se sairaalassa voi edes mahdollista olla) ja läheisyys ja nämä tekivät tilanteesta ja viimeisistä päivistä jollain tapaa surun keskellä siedettäviä. Jaksamista koko perheelle sinne!!

AnniHelen@llahan vaikuttaa lupaavalta;) Ja huomennakos teet uusintatestin??

Toivon että Idan masukilla kaikki olisi hyvin ja raskaus jatkuisi loppuun saakka!! Teitkö samalla testillä uusintatestin millä sait ensimmäisen haamun??

Poco, mäkin luulisin että sun ovis oli silloin torstaina. Hyvältä noi sun lämmöt ja oireet vaikuttaisi!! Eikä tosiaan välttämättä vielä näy testissä sen kummemmin eli teeppä uusi testi vaikka aamulla. Onko sulla muita testejä kuin noita advanceja? Niissähän saattaa tulla viivanpaikka, jossa jopa punertavaa, mutta eivät tarkoita silti muuta kuin negaa. Just luin jonkuin artikkelin että voi saada positiivisen tuloksen dpo 10-11 mutta se on aika harvinaista!? Kiinnittymisestä olen lukenut jostain että 3-7 vrk hedelmöittymisesta mut jossain oli sit niin et 5-10 vrk eli kaippa siinä voi olla isojakin eroja.

Omaa napaa: ei tätiä!!! Toivottavasti huomisen lämmöt olisivat noususuuntaiset tai edes samassa niin toiveita olisi enemmän. Ja vaikka täti tulisikin niin positiivista on se että mikäli se saapuisi huomenna vasta niin luteaalivaihe taas pitenisi päivällä! Vaikka onhan tässä vielä aikaa saapua tämänkin päivän puolella...

Nyt saunomaan, oikein mukavaa viikonloppua kaikille!!

p02p06

Vierailija
62/91 |
12.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se suomi sit meni ku menikin finaaliin :))) hianoo!!! mut joo, miuta vähän pelottaa...tänään pitäis mennä baariin, oon tässä hiukan ottanu alkoholipitoista juomaa :((( toivottavasti se ei vaikuta raskauteen, jos satun olemaan raskaana edes :))) tällä hetkellä ei ole tuntemuksia, mut ehkä johtuu siitä et muuten on nii hyvä olla :) pakko purkaa paineita, mitä nui koulutehtävät ja viimiset sellaset on tuottaneet, oon ollu iha paiseessa niitten takia, viime yönä näin ihan painajaisakin :((( kolmen viikon päästä ois valmistuminen :)))) mut pelottaa jos multa onkin sittenkin jääny joku tehtävä huomaamatta ja en valmistukkaan?!? mut tahto ja toivo on kova, samaten alakven raskauden takiakin :))) toivotaan et se raskaus alkais :))) toivotaan ainakin, mä niin ootan tällä hetkellä lasta ja haluisin olla hyvä äiti :)

en haluis olla sellanen kui veljeni omalle lapselleen :((( veljen vaimolla on raskaat ajat ja haluisin olla tukena, mut ei se haluu olla mun kanssa missään tekemisissä, velikin ainoastaan sillo ku se on kännissä, niin kun taas tänää :((((

anteeks vuodatus, ottaa päähän vaan nii paljon :(((( mut mä meen taas

plussatuulia kaikille ++++++++++++++ ja peukkuja kaikille bd bd bd bd bd bd bd bd bd!!!!

an-nuliini

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/91 |
12.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

käy tie kunhan tämän pettymyksen saa ensin nieltyä eli täti ilmoittelee tulostaan vaalenpunaisella tuhrulla=( Huomenna onkin sitten kp 1.

Plussia teille lopuille Tammitoiveille puhallan+++++++++++++++

Vierailija
64/91 |
12.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiittämään teitä kaikkia tsmpeistä, seurasta ja kaikesta!!

Olette todella korvaamattomia kaikki kuumeilijaystävät!!

Mielelläni jutustelisin teidän kanssa lisääkin mutta toivoisin niin kovasti että kenenkään teistä ei tarvisi perässä helmikuisiin enää tulla=)

Hitto mutta nyt kyllä kirpaisee niin että itkettää vaikka ensin yritin olla vahva :' ( En saanu edes miehelle vielä sanottua kun tuntuu että pillahdan itkuun heti.

Nyt takaisin euroviisujen pariin, urheana=/

Vierailija
65/91 |
12.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

p02p06, mitä ihmettä!? Oireita oli ja haamu. Nyt tämä. Varmasti olet älyttömän pettynyt. Halaus sulle ja isot pahoittelut. Helmi se sitten on minkä nappaat. Piste!

Mä teen aamulla uuden testin, jos tätsy ei yöllä yllätä. Nyt dpo 10 vielä hetken ja silloin se täti kurvaili viime kierrossa. Äitienpäivä ei houkuttele mua testaamaan yhtään. Mutta negan tullessa en masennu, nautin tuosta yhdestä ihmeestä mikä on annettu!

Tänäänhän oli muuten lapsettomien lauantai ja huominen on varmasti monelle lapsettomalle ahdistava päivä. Jaksamista heille kaikille.

Nyt syvällisistä mietteistä takaisin Euroviisukatsomoon.

AnniHelen@

Vierailija
66/91 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei taas kaikki :)

Lupasin itselleni että äitienpäivänä saan tehdä testin, ja niin selkeät kaksi viivaa kuin vaan olla voi :)

Nyt vaan pitää pitää peukkuja että pieni pysyy matkassa, iih, en pysty uskomaan tätä =)

Vierailija
67/91 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensin pahoittelut p02p06 :((( jaksuja sinne ja parempaa onnea helmikuisiin!

).( täällä ei tapahdu sitten mitään..vain odotusta ja odotusta..TYLSÄÄ :O!

me sitten lopetettiin pupuilut " jo" kp 18 kun ei kertakaikkiaan enää saanu itestään irti jokailtaista vaakamamboa ja hommasta alkoi mennä jo maku. mies sanoikin että enskiertoon " saan" ostaa lisää ovistikkuja jotta tiedetään tarkalleen oviksen aika :D

toivottavasti ei tulis enää enskiertoa vaan oisin raskaana :D

mitään oloja ei ole, edes tissit ei oo vielä kipeytyneet että vois jo " oireilla" ...kulu, aika kulu...

HYVÄÄ ÄITIENPÄIVÄÄ KAIKILLE!!!

marie kp 21/26-29

Vierailija
68/91 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiksi pahoittelut p02p06 *halaa*

Ja onnittelut Iita07 mahtavaa, äitienpäiväplussa <3<3<3<3

Mä yritin kans mutta negan sain :((

).( Tätiä ei kuulu ja tottapuhuen ei mitään oireitakaan ole enää. Nyt on vaan tasainen olo vatsassa, kohdunnapukka on jännän " kova" ja kiinni sekä siirtynyt enemmän taaksepäin kun se aluksi oli tuossa heti saatavilla. Sori ällöpuheet mutta koko emätin tuntuu olevan kovin turpea ja turvoksissa :F Joudun hakemaan varmaan isommat rintaliivit ensi viikolla jotta kykenen olemaan, ilman liivejä on todella vaikea olla sillä nyt tarvitsee kovasti tukevat liivit niin sitten ei rintoihin satu :D Nuha on sitkeästi mukana kuvioissa, pahin päänsärky on helpottanut ja oikeastaan olo on ihan kiva, oikealle puolelle kohtua nippailee ja se sillai noh tuntuu koko ajan. Missähän se täti viipyy, tai plussa? Jompi kumpi nyt että pääsis eteenpäin tästä tilanteesta.

Tämä raahaa perheensä mökille viettämään äitienpäivää myös mummun kanssa joten leppoisaa äitienpäivää kaikille <3

Plussatuulia puhaltelen +++++++++++++++++++++++++++++++

Lastwish kp 37/32 yk 4

http://forums.ovusoft.com/chart.asp?id=lastwish

Vierailija
69/91 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iita! Hieno päivä plussalle!

Ihmeen vähän tämän aamuinen nega kirpaisi... Tosin eilinen haamu (näytti muuten samalta kun Lastwishin) herätti toivoa. Nyt ihan puhdas nega herkällä testillä. Mites se nyt näin meni? Harmittaa! Kyllä tänään olisi pitänyt jo näkyä jotain, että tädin vierailu on sitten selvä =(.

Luteaalivaihe piteni ainakin päivällä, se on hyvä juttu.

Plussaonnea kaikille, äideille hyvää äitienpäivää. Hiippailen helmikuisiin, kun jaksan. Te jotka vielä piinailette, tylysti sanon että toivottavasti ei nähdä ;).

Ja jo sille puolelle siirtyneet, pitäkää paikkaa. Huoh...

AnniHelen@ kp 29/22-32 dpo11

Vierailija
70/91 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtavasti onnea Iitalle! Sait ihanan äitienpäivälahjan! :)

Täällä Acon 10 näytti puhdasta negaa ja tänään on dpo 12 tai jotain sinne päin. Toivottavasti ovis oli silloin vapun kieppeillä...

Eilen oli lupaavasti ällötys-oloakin, mutta ehkä sain senkin aikaan omalla mielikuvituksellani... En luovu toivosta ennen kuin täti tulee!

Essi78 (kp33)

Vierailija
71/91 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olit juuri tehnyt saman testin samoin tuloksin =(. Näkyikö sulla siinä testissä viivanpaikka? Ihmettelin sitä, kun tein aiemmat testini eri merkillä (Mammaksin One Step), eikä niihin tullut viivanpaikkaa. Sellainen kasettitesti oli tuo mun testi.

Viivanpaikalla tarkoitan kahta tosi ohutta valkoista pystusuoraa viivaa, joiden välissä on tummempaa. Näkyy selvästi, muttei ole punertava.

AnniHelen@

Vierailija
72/91 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttääpi siltä, että täti on saapunut.. Nyt ois ollut kp 29 eli muuttui kp 1..Noh, terot on nyt syöty ja kierron on lyhentänyt, katsotaan miten nyt käy..Helmikuisiin käy matka..

Lämpimät onnittelut plussanneille ja tsempit kaikille!

Pettyneenä Johanniina kp 1

Vierailija
73/91 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johanniinalle plussaonnea helmikuisiin. Tuntuu, että tulen pian perässä.

Annihelen@lla ja Essillä on sama tilanne kuin itselläni. Mä puolestaan sain sillä mammaksi one stepillä sen haalean viivan aikaiseksi, mutta acon ja joku muukin minkä nimeä en muista, näyttivät negaa :( Eli ota tästä nyt sitten selvää. Tädin pitäisi kurvata tänään visiitille, jos on tullakseen. Mua on nyt pari päivää piipittänyt kaikki asiat enemmän tai vähemmän, mikä ennustaa tädintuloa, huoh..

Ei kai tässä auta kuin odottaa ja menettää hermot muutamaan otteeseen.

Ida

Vierailija
74/91 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kyllä erottanut Acon10-testissä edes viivan paikkaa. Nyt en aio testata uudelleen ainakaan ennen torstaita! Viimeksi raskaana ollessani sain selvän plussan kp 38 ja torstaina olis kp 37... Kierron pituuksista kun ei oikein ota selvää!

Vierailija
75/91 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitkä päivät sulla oli, kun testailit? Ihan samanlailla sulla, kun mulla! One Stepistä haamu, Aconista sen jälkeen nega.

Essi: En aio myöskään testata. Tosin sen takia, että toivo on mennyt tuohon plussaan.

Ihme viivanpaikka siis ilmestyi Aconiin. En tiedä lämpöjen mittailusta, mutta eilen kokeilin kainalosta lämmön joka oli 36,4. Tänään uudestaan 36,2. Eikös se pitänytkin laskea tädin tullessa?

AnniHelen@

Vierailija
76/91 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että noita negoja ja viivanpaikkoja, testailu on kyllä sulosentappavaa hommaa, siis silloin kun tulos ei oo selkeä plussa, vai mitä mieltä ootte...?

Joku kyseli aconin viivanpaikasta, itse ainakin sain eilen sellasen ärsyttävän tuloksen, siis näkyvissä harmahtava viiva, josta en kyllä voi sanoa nähneeni, oliko siinä pinkkiä vai ei...ekassa yk:ssa sain kolme haamua aconeilla (siis näillä 10-testeillä) ja silti täti saapui ja aivan ajallaan..joten kaipa se ois mun uskottava ettei mun kannattais niihin luottaa, kun ainakin mun on niitä vaikea tulkita, tosin mulla ei oo vielä ollut suurennuslasia apuna, pitäisköhän se ostaa vielä, kun kerran noita testejäkin kaapista löytyy.. ;) Ei vaan, oon testaamatta, testaan torstaina clearbluella, jos täti ei sitä ennen oo yllättänyt...

Voi p02p06, voimahalaus. Olin jo aivan varma että viiva muuttuu tällä kertaa vahvemmaksi. Mulla takaraivossa tunne että perässä tullaan ensi viikolla..saa nähdä..Onnea helmenkalastukseen :)

Lastwish..mitä mitä..onkos ne digitestit samanlaisia kuin tavalliset, eli kolme päivää ennen menkkojen alkua vois näyttää plussaa? Oikea jännitysnäytelmä sulla..bdbd..millon testaat uudelleen, onko niitä digejä vielä kaapissa vai vaihdatko laatua?

Ja ON: Kiitos kaikille tietäville..mä olisin täysin uuno ilman teitä :) Lämmöt on samat, niinkuin kaikki muukin..tosin nyt mua hieman ärsyttää toi yks finni leuassa, joka tädistä kertoo..äh, en tiedä, ajatukset vaihtelee laidasta laitaan, milloin unelmissani suunnittelen miten kerron plussan miehelle ja toisessa ajatuksessa suuntaan kohti tulevaisuutta noiden kahden suloisen ipanani kanssa, kolmosta ikuisesti kaivaten, mutta se tässä lohduttaa että oon tehnyt jo hieman alustavia suunnitelmia tulevaisuuden varaan itselleni jos plussaa ei koskaan kuulukaan (clomikiertoja jäljellä 3-4, sen jälkeen yrityksemme loppuu)..Sit mua huvitti eilen itkuisuuteni, vollasin venäjä-matsinjälkeen, olin kananlihalla Hannan esiintyessä, ihme etten silloin vollannut, itkin eilen radiosta kuulemani biisin vuoksi ja tänään tietty sitten aamulla lasten tekemiä lahjoja availlessani...

Plussatuulia puhaltelen mennessäni....puuuhhhh.....

poco kp 28/32 dpo 10 yk3

Vierailija
77/91 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammaksi one stepillä sain eka todella onnettoman haamun dpo8 ja sitten paremman aamupissasta dpo9. Aconilla testasin negan dpo11 ja mammaksi testillä taas haamu dpo13, mutta toisella testillä samasta näytteestä nega (testin nimeä en muista). Nyt siis dpo14 ja kp31 ja testailulakko!

Vierailija
78/91 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän käy valtava kuhina! Aina on joku viestiä laittanut! Oon taustaillut taas ahkerasti, kun ei muka ikinä ole aikaa keskittyä vastaamaan... *selityksiä selityksiä* Mut nyt yritetään!

Ihan ekana p02p06 - pahoitteluni. Se h****n täti sais kyllä jättää sut rauhaan! Ehkä saatte sitten helmen. :) Tsemppiä eteenpäin!

Johanniinalle kans pahoittelut sen yhden saapumisesta :(

Iitalle taas MAHTIONNITTELUT ihanasta äitienpäivälahjasta! Onnea matkaan teille molemmille! :)

Monella on täällä jännät hetket menossa eikä vähiten Lastwishillä. Toivottavasti mittariin pärähtää sellainen plussa, että oksat pois! :) Päiviä sulla ainakin on jo kulunut paljon. bdbdbdbdbdbdbdbdbd! :)

Piinailijoita oli paljon muitakin

Khaos, An-nuliini, Ida, Essi, Marie, AnniHelen@ - Pikaisia piiiiiiiinailuja, toivottavasti piinailu tuottaa oikean tuloksen.. :) bdbdbdbdbdbdbdbd!

Koralli - Pahoitteluni teille kaikille. Saattohoito on raskasta aikaa. Mutta onneksi henkilökunta tuollaisissa paikoissa on yleensä sydämellisintä. Meillä on juuri tulevana tiistaina perhepiirissä hautajaiset saattohoidon jäljiltä, joten ajatukset ovat myös luonasi. Halaus sulle!

Allu - Kivaa matkaa Suomeen! :) Toivottavasti saat plussan ennen kuin päätät mennä leikkaukseen. Menisivät sitten samalla leikkauksella kaikki... :)

Röllillä oli haamuja ollut. Toivottavasti vahvistuvat!

Poco - En tiedä kiinnittymisen ajankohdista, mutta emmeköhän me ole siinäkin suhteen yksilöllisiä. Onnea matkaan! Toivottavasti onnistutte!

Siinä tuli aika moni, mutta joku jäi varmasti vielä ilman kommenttia. Tervehdykset silti kaikille tänne tammikuisiin!

ON: Piinallisimmista piinallisimmat päivät ovat menossa täällä. Täti olis voinu tulla jo eilen, mutta ei oo näkynyt. En kyllä ihan varmasti kierroistani tiedä, koska on vasta kolmas pilleritön kierto menossa. Lämmöt on ihan mitä sattuu. En niistä mitään ymmärräkään, mutta eräänä iltana viikolla oli 37,48 ilman minkäänlaista kuumeen tunnetta. En oo mitenkään täsmällisesti mitannut, joskus vain huvikseni vessassa ollessa.. :) Alavatsassa vähän nippailee, mutta tiedä sitten mitä se tarkoittaa. Mies kyllä sanoi, että huomenna aamulla testataan. Saas nähdä, vai odottaisiko sitä kylmähermona vielä pari päivää....... :) Siis jollei se yks rouva kolahda sisään. :/ On toiveet vähän turhan korkealla, että jos se vierailulle tulee, niin tipun kyllä helmikuisiin huisin korkealta. :(

Hauskaa alkavaa viikkoa! Ensi viikolla lupaan olla ahkerampi tammikuinen! :)

- Paaru jännityksestä jäykkänä :), kp 28/27-29, yk3

Vierailija
79/91 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja heti suuret pahoittelut tädin saaneille!!!! Ilkeä ämmä!

p02p06: voihan ikävyys! Tylsää! En halua herätellä toiveita, mutta mullakin on vuotanut raskaana ollessani ja aikas runsaastikin! Toivotaan, että kroppa ei vaan ole vielä ihan mukana... Mutta jos todella täti tulee, niin onnea helmikuisiin! Niinkuin muillekin sinne siirtyneille!

ON: Täällä jännät paikat. Kp 26/25-29... huh huh... en oo koskaan ollut näin kauan ilman minkäänlaista vuotoa. Yleensä aina tiputtelee jopa viikkoa ennen... vihlontaa ja juilintaa on paljon ja eilen maailman suurin huonovointisuuskohtaus, jonka tod.näk. sain vain kuitenkin kuviteltua itselleni:) Eilen jo yritin testailla illalla ja kirkas negahan se sieltä. En kuitenkaan luovu toivosta ennen tädin tuloa. Ja sitten... nyt sain jo kuviteltua itselleni alavatsaan sen ruskean viivan ... mieskin sen kyllä näkee, mutta se onkin eriasia onko se ollut siinä koko ajan... aaaarrrggghhh... yhtään testiä ei kotona, mutta tekisi hulluna mieli lähteä apteekkiin ostamaan monta ja testailla jo illalla ja aamulla uudestaan ja sitten taas ja taas......

huh huh!

Tsemppiä kaikille!

Itseään tarkkaileva Tikruäiti kp 26/25-29 yk1

Vierailija
80/91 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli tammikuussa raskaana ollessani horminiviiva masuun ja eilen pohdin, että onkohan se taas vahvistunut... en muista kuinka paljon se haalistui vai onko ollut koko ajan samanlainen, vaikka km oli jo helmikuun lopussa. Viiva on joka tapauksessa nyt näkyvissä...