¤¤¤¤TAMMITOIVEET¤¤vko19¤¤to-su¤¤¤¤
Toivottavasti onnistun avaamaan loppuviikolle uuden pinon=)
Ja meitähän oli hurja joukko testailemassa tänään, mitäs AnniHelen@n ja Korallin testit on näyttäny??
Mä saan kunnian ensimmäisenä ilmoittaa testanneeni negan johon testiajan jälkeen tuli näkyviin viivanpaikka missä tosin on punertavaa ainakin mun silmään. Mutta koska tämä tuli sallitun ajan jälkeen niin tuloksena pidän puhdasta negaa. Mä varmaan jatkan tätä testiharrastustani joka aamu kunnes täti saapuu...Tai sit se plussa.
Ensin vähän masensi mut sit tajusin että edelleen ollaan niin vähäisillä päivillä oviksen jälkeen että tähän negaan ei saisi toiveitaan menettää. Nyt siis dpo 9. Menkkatuntemuksia ei edelleenkään ole ollut masulla mutta vihlaisuja noustessa on esiintynyt edelleen. Lämmöt näytti aamulla ainakin vielä lupaavilta=)
Meillä junnulla alkoi eilen ihan kamala yskä joka tietää todennäköisesti lääkärissä käyntiä. Aina niin kurjaa kun pienet on kipeitä.
Aamuterveisin p02p06 kp 29/30-31
http://www.fertilityfriend.com/home/187736
Kommentit (91)
toi Suomen peli, huh. Ja ette arvaa, meinasi itku päästä kun voitto tuli mutta mies istui vieressä ja jos olisin pillittämään alkanut niin mua varmasti vietäisiin tällä hetkellä kohti suljettua osastoa=D Eli sain pidettyä pokkani, ainoastaan silmät kostuivat. Toivon toki että tämä herkistelyt johtuisi vallan muusta kuin olisi yksi pms-oire;)
Essi, toivotaan että olit liian aikaisessa ja plussa tulisi seuraavaan testiin!!
Mä ainakin näen Lastwishin testissä haamun, toivotaan että se siitä vahvistuu kunnon plussaksi!!!
Lissukas ja Taizka, pahoittelut tädistä teille molemmille ja parempaa onnea uuteen kiertoon!!! Saatetaanpa vielä helmikuisissa törmäillä;)
Lämmöt oli nyt iltasellakin 37 vaikka mun päivämmöt harvoin on noin korkeat. Toivotaan että olisi hyvä enne sekin;)
Huomiseen!
Lissukas ja Taizka! Onnea Helmikuisiin, luultavasti pian tavataan.
Lissukas, sulla on mahtava asenne. Go girl!
Taizka, varmaan hyvä idea ne tikut. Saat varmistuksen oikeasta päivästä! Ota se Helmi!
Essi&Lastwish: Plussaonnea!
Annuliini: Mulle tuli viime kierrossa kaksi päivää oviksesta voimakkaita raskausoireita. Rinnat oli niin arat, ettei koskea kärsinyt ja hajuaisti oli omaa luokkaansa. Vuoto alkoi yllättäen harvinaisen aikaisin, kp 22. Näin itsellä, eikä mulla oo tohon sun asiaan vastausta. Ihmettelen vieläkin tuota omaa juttua. Mut toivotaan, et sulla olis muunlaiset jutut.
Ymmärtääkseni raskaushormonia alkaa erittyä vasta kiinnittymisen jälkeen, joka on useita päiviä oviksesta. Eikä sitä ennen oireita vois olla.
Paljon onnea sulle piinailuun!
p02p06: Sulla on hyvät oireet, tunnut mieltäsi(kin) positiiviselta =).
ON: Rintoja vihloo välillä, menkkatuntemukset tulevat ja menevät. Oon kirjannut joka päivä tuntemukset kalenteriin. Ja aion tehdä niin vastakin. Esikoista odottaessa kirjoittelin jotain, mutta nyt kaipaisin tarkempia selvityksiä. Limoista ja vuodoista ja muusta mukavasta =).
Öitä kuumeilijat! Enneunia plussista kaikille!
AnniHelen@
Tein tossa illalla jostain ihmeen kumman syystä uuden testin. Siihen tuli jonkin verran testiajan jälkeen jonkinlainen haamuviiva. En ole kyllä noin selvää ennen saanut.... mutta kai se nega silti on kun ei tullut testiajan kuluessa... mutta antaa hitusen toivoa, etten vielä luovuta tämän kierron suhteen.
Yritin ottaa kuvaa, mutta ei oo tarpeeks hyvää kameraa...tuolla se kuva kuitenki on:
http://koralli.page.tl/
Ei tuo ole mikään haamu vaan plussa! Samoin kuin Lastwishilläkin!
Haamu on semmonen mitä pitää tihrustaa, plussa näkyy! =D
Aivan ihanaa, mä pidän kaikki peukut ja varpaatkin pystyssä, että nuo viivat vaan vahvistuvat!
Mä en malta odottaa, että pääsen teitä kunnolla onnittelemaan! =)
Ei tätiä vieläkään \o/
Kohdunsuu on siirtynyt jännästi taakse, sinne on vaikea ylettää ja se on kiinni ja kiinteä (antaa toiveita)
Rinnat on v-a-l-t-a-v-a-t ja niihin vihloo, vatsaa vain nippailee. Yöllä on niin kuuma etten saa nukuttua, kävin kahdesti vessassakin :F
Tuntuu että elimistö kiehuu :D
Sain samanlaisen haamun testiin kun eilenkin, jospa siinä kävi niin että myöhäinen ovis ja hedelmöitys siksi ei vielä selvästi positiivista testiä. Oli miten oli jännää tämä ainakin on :D
Korallilla samanmoinen haamu <3 Jospa meitä nyt onnistais :)
Koitan olla ajattelematta asiaa mutta väkisinhän se pyörii mielessä koko ajan, eilen menin vielä katselemaan upean herkkiä synnytysvideoita youtubesta ja pillitin silmät päästäni, oli siinä selittämistä ukolle :DD
Lastwish kp 35/32 yk4
http://forums.ovusoft.com/chart.asp?id=lastwish
Nyt pidän peukut ja varpaat pystyssä että Korallin viiva vahvistuu!!!=D
Samoin Lastwishille viivanvahvistusta peukutan!!!
Tämähän on varsinainen jännitysnäytelmä kun oman piinan ohella on muotakin jännäiltäviä mutta eipä voi väittää että elämä olisi ainakaan tylsää=D
Ihan hyvillä mielillä tosiaan oon, kävi kuinka kävi. Tänään olisi ensimmäinen tätin tuloa varten varattu päivä, huominen kuitenkin todennäköisempi. Lämmöt oli aamulla vielä korkeaalla joten siksikään en odota tänään tätiä. Testiä en vielä ainakaan tehnyt, tosin otin kiusauksen varalle aamupissaa kuitenkin jemmaan;)
Mutta nyt aamutoimille=)
p02p06 kp 30/29-30 yk 5 dpo 10
http://www.fertilityfriend.com/home/187736
Täällähän varsinaiset jännäripäivät meneillään!
Haamut nyt vahvoiksi!
Pitää aika-ajoin kurkkailla tänne, olin itse marraskuisissa joista loikkasin odottajiin, mutta tipuin takaisin joulukutoiveisiin, mutta pääsin tuonne odotuspuolelle takaisin. Täällä on tuttuja nimiä kovin jännissä paikoissa, tahdon toivotella paljon +++++ onnea
P-M 8+5
Tänä aamuna testiin ei tullu mitään, ei testiajan jälkeenkään. Joten kyllä se eilisiltainen on varmaankin väärä hälytys. Näkyy siinä eilisessä testissä edelleenkin se haamuviiva ja valoa vasten erittäin selvästikin. Ja viiva on punasävyinen. Ja tuli vain noin varttitunti sen jälkeen kun testiaika oli ohitse...
Mutta tämän aamuinen testi on ihan putipuhdas, ei voi kuvittelemallakaan kuvitella siihen mitään.
Noh, kattellaan mitä huomenna testi näyttää.
Plussasäteitä kaikille!
nyt aamupalalle...
Täti tuli meillekin kylään. Nyt katse kohti helmikuuta ja ensi viikolla uutta yritystä aloittelemaan.
t. Kapa
Huomenia vaan kaikille! Tämähän on oikeasti jännittävämpää kuin eilinen Suomen peli, vaikka sekin oli lähes liian jännittävä katsottavaksi. Vahvistuksia toivotellaan kaikille haamuille!
Miukumauku, tulin tosi iloiseksi lukiessani juttuasi, sillä olen itse ihmetellyt, kun olen kolmatta päivää aivan jäässä. Voisiko se olla lupaava merkki? Edelleen on kumma näkkärihimo, muut ruoat ei oikein nappaa ja alavatsa tuntuu kummalliselta. Kuvittelenko vai voisiko tämä olla... En uskalla vielä testailla, kun on vasta näin aikainen vaihe... Mutta jos se ovis olisi ollut viime viikonloppuna, niin jokohan sitä voisi jotain oireita saada... Apua.
Päätin reippaana, etten ala nyt yhtään häröilemään niin kuin ekassa raskaudessa, kun olin lähes paniikissa koko ajan ja noudatin kaikkia ohjeita ihan viimeisen päälle. Ajattelin pitää sen linjan, että kyllä se sieltä tulee jos on tullakseen ja jos ei niin onhan meillä maailman ihanin pikkumies kuitenkin. Mutta niin ne järkimietteet (?) vaan on hävinnyt kuin tuhka tuuleen. Täällä käytän työaikaa luvattoman paljon palstailuun. Ja ainut ajatus mikä pysyy päässä on se, että koskas sitä uskaltautuisi testaamaan.
No nyt kyllä rupean töihin. Ja vedän ylimääräisen villapaidan päälleni (täälläkin on noin 25 astetta lämmintä, ah mikä ihana työympäristö), eli vähän saattaa tulla hitaita katseita työkavereilta. Täällä kun porukka on t-paidoissa.
Eipä muuta kuin plussatuulia kaikille+++++++
Popin äiti
Nyt oli pakko tulla toivottamaan viivan vahvistussäteitä Lastwishille ja Korallille:)) Kyllä olisitte molemmat sen ansainneet. Täällä siis peukut ja varpaatkin pystyssä.
Tari rv 16+0
Ei näy tätiä vielä, ei.. :) Pari kolme viimestä päivää on maha ollu ajoittain menkkamaisesti kipee, ja oon aatellu, että täti on tulossa etukäteen. Yleensä mulla on kyllä menkat alkanu vuorokauden sisään siitä, kun mahakipu on tullu. Toivottavasti se on nyt sitä ittiiän sitte! :D Muutenki oon tullu ihan pöhköksi, itken ja nauran ihan tyhmille asioille. Ja vessaan johtaa jo varmaan ura, niin usein siellä pitää ravata.
Harmittaa teiän kaikkien puolesta, jotka on joutunu siirtymään jo helmikuisiin. Ei muuta kuin uutta toivoa ja yritystä kehiin! :) Perässä tullaan. (Jospa käänteispsykologia auttais..) ;)
Toivottavasti kaikkien oireilevien oireet tarkottaa pientä nyyttiä alkuvuodesta! Plussatuulia vain kaikille!
... Viivanvahvistus säteitä! Täälläkin on sormet ja varpaat pystyssä teiän ja kaikkien muitten puolesta! Kyllä me vielä joskus onnistutaan!!
Ei taas olisi pitänyt tulla lueskelemaan näitä kun heti tuli sellainen fiilis että voi kun minäkin..
Saimme keskenmenon viime kesänä ja siitä lähtien yritetty kovasti, nyt kuukautiset viikon myöhässä (vauvalaskurin mukaan 5+5) ja rinnat tosi kipeät, närästää, kylmä ja vatsassa välillä sellaista menkkamaista kipua. Yritän kuitenkin selittää itselleni että kyse ei ole mistään, ja kuvittelen vain oireet.. En tahdo taas pettyä niin kovasti kuin muina kuukausina.
Lupasin itselleni että saan tehdä sunnuntaina (äitienpäivänä) testin, siihen asti pitää pitää peukut ja varpaat ja kaikki pystyssä :)
Tsemppiä teille muille!
Testasin vielä tänään clearbluen digitestillä ja negahan siihen paukahti :( Ei auta kun odotella vielä.
Lastis kp 35/32
No mutta ääk, otin käytetyn tikun laitteesta pois niin siinä näkyy haamuviiva TAAS o_O Onko hormonia sitten niin vähän ettei testi tunnista? Vai mitä ihmettä tässä on nyt menossa?
http://i173.photobucket.com/albums/w61/_Lastwish_/digihaamu.jpg
Kokeile jollain muulla, mulle on tullu tuolla clearbluella paljo heikommat viivat, kun esim acon 10. Ja, varmaan sitä hormoonia on todella vähemmän. Mulle varmaan ekan viikon aikana (tein varmaan 5 testiä) tuli aika hailakoita haamuja. Nyt siten, pari päivää sitten, rv 8+ nappasin kaapista " tähteeksi jääneen" rtestin (kaupan halppis rfsu) ja nyt viiva oli kirkuvampi kuin kontrolliviiva ja tuli suurinpiirtein pienetä hipaisusta. Eli eiku testaamaan!! onnea!
Paketissa on vielä 2 testiä jotka käytän veikan viikonlopun aikana, jos ei näilläkään muuta saa irti kuin digi-negan ja liuska haamun niin parempi käydä näyttämässä itseääni verikokeessa :DD Tää on niin jännää että kutkuttaa vatsassa ;)
Lastis
Arvatkaa mitä. Multa on tänään kolme työkaveria kysynyt, että oletko raskaana! Voi itku. Yksi heistä arvasi viimeeksikin, että olen raskaana, jo ennen kuin ehdin tehdä testiä!
Yritä siinä sitten olla niin kuin et asiasta tietäisikään ja sopertaa jotain tyyliin " en todellakaan, ei pitäisi olla edes mahdollista kun ei me vielä sellaisia mietitä tms." , kun tekisi vaan mieli sanoa, että TOIVOTTAVASTI!
Yksi päätteli siitä, että palelen, että kuulemma hänen vaimonsa oli ollut ihan horkassa kun raskaus alkoi.
Kohta menen kyllä käymään apteekissa ja haen jonkun testin. Mikä mahtaisi olla erityisen herkkä? Onko suosituksia?
Popin äiti kp 19/27-32?
Kuten Lissukas kin niin minäkin siirryn helmikuisiin kiltisti eli täti kurvaili paikalle tänään ja mieli ekaks ihan maassa ja itkukin tuli mut nyt jo odottavalla mielellä katson ens kuuta.
Mut nyt odotan jo senkin takia ku tänään ukkokultani myönsi että hänkin oikein jo odotti että nytkö tärppäs joten sekin haluu nyt tätä ihan yhtä paljon ku mäkin, oi tätä ihanuutta.
Minä plikka tilasin jo itelleni ovis tikut että tiedän ees hieman koska vois olla hyvät päivät kun tää kierto meni ihan sekaisin.
Mutta toivottelen kaikille hyvää ja aurinkoista kevättä ja paljon plussa tuulia, sekä pahoittelut negan saaneille mutta ne soipi viel muuttua plussaksi ei saa menettää toivoa.
taizka kp1 yk2 alkoi juuri