Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

¤¤¤¤TAMMITOIVEET¤¤vko19¤¤to-su¤¤¤¤

10.05.2007 |

Toivottavasti onnistun avaamaan loppuviikolle uuden pinon=)

Ja meitähän oli hurja joukko testailemassa tänään, mitäs AnniHelen@n ja Korallin testit on näyttäny??

Mä saan kunnian ensimmäisenä ilmoittaa testanneeni negan johon testiajan jälkeen tuli näkyviin viivanpaikka missä tosin on punertavaa ainakin mun silmään. Mutta koska tämä tuli sallitun ajan jälkeen niin tuloksena pidän puhdasta negaa. Mä varmaan jatkan tätä testiharrastustani joka aamu kunnes täti saapuu...Tai sit se plussa.

Ensin vähän masensi mut sit tajusin että edelleen ollaan niin vähäisillä päivillä oviksen jälkeen että tähän negaan ei saisi toiveitaan menettää. Nyt siis dpo 9. Menkkatuntemuksia ei edelleenkään ole ollut masulla mutta vihlaisuja noustessa on esiintynyt edelleen. Lämmöt näytti aamulla ainakin vielä lupaavilta=)

Meillä junnulla alkoi eilen ihan kamala yskä joka tietää todennäköisesti lääkärissä käyntiä. Aina niin kurjaa kun pienet on kipeitä.

Aamuterveisin p02p06 kp 29/30-31

http://www.fertilityfriend.com/home/187736

Kommentit (91)

Vierailija
41/91 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin hauskan sivuston missä voi bongailla toisten viivoja:

http://www.twoweekwait.com/peesticks/index.php?cat=2

Vierailija
42/91 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn välillä lukemassa tuolta o-puolelta et mitä teille kuuluu.

Lastwish: Lähetän sinulle paljon paljon plussatuulia+++++++++. Toivottavasti saat kunnon viivat viikonlopun aikana. Itse käytin kyseistä testiä ja sain heti kunnon viivat kp 25/25-(28). Apteekin omalla testillä testasin kolme päivää aikaisemmin ja sain negan. Kyllä se siitä.

Muille kans paljon plussatuulia+++++

rv 14+2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/91 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä kun lukee niin tulee ihan sellanen olo, että pakko päästä itekki heti testaamaan.:) Ja minä ku oon päättäny, että vasta sitten jos menkat on myöhässä. Onneks ei oo testiä kaapissa oottamassa. Saa nähä kauanko mulla itsekuria riittää.. Kuitenki jo huomenna apteekkiin kovalla kiireellä menossa, vaikka tuskin siinä testissä vielä mitään näkyiskään, vaikka raskaana olisinkin. Ei, kyllä mun on maltettava odottaa. Ei tartte pettyä jos tulee nega vain liian aikasesta testauksesta johtuen.

Lastwish, sullahan on jännät paikat! Jännitän jo sunkin puolesta. :) Ja sitte sama kysymys ku popin äidillä, että mikä se ois hyvä testi? (Niin, minähän en oo menossa mitään ostamaan... ;))

Vierailija
44/91 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut haamusta MiukuMaukulle! Vahvistumista toivotaan bd bd bd ++++

No voi harmi, Taizka, Lissukas ja Kapa, parempaa onnea helmivauvan metsästykseen!

p02p06, AnniHelen@, Essi78 ja Koralli73, ootteko uutta testiä tehneet...? ++++ bd bd bd bd

p02p06, toivottavasti poju paranee pian!

Lastwish, muistaakseni jossain on suomalainenkin sivusto noista " testauksista" , en vain kuolemaksenikaan sitä löytänyt vaikka yritin etsiä... =/ Ja mä näin kyllä kans viivan tossa linkin takana olleesta testistä... Peukkuja bd bd bd

marie82, oot niin oikeessa kun puhuit tästä oviksen jälkeisestä ajasta...piiiitttkkkäääää ja tttyyylllsssäääää!!!

Khaokselle lähetän sitä itsekuria ;) (ihan niinkuin sitä täältä löytyisi *hih*)

Testeistä paras on mun mielestä ClearBluen manuaaliversio :), se vain kannattaa tehdä vasta oletetun menkkojen alkamispäivän jälkeen eli ei siis sovi heikkohermoisille =) Apteekin oma on ihan syvältä, samoin Predictor. Unitestillä sain viime kierrossa sen haamun dpo10, tyhmänä kun testasin noin aikaisin...

O.N tilanne on sellainen, että jos tämä kierros ei nyt tuo sitä toivottua tulosta niin yritys alkaa seuraavan kerran joskus syys-lokakuussa. Raskausaikana sain sellaisen vaivan kuin suonikohjut (niin, mä olen jo vanha akka!) ja nyt se on muuttunut niin, että tarvii leikkauksen. Eilen kävin jo spesialistille sitä näyttämässä ja tosiaan leikkuriin joudun. Tietty nyt on osittain itsellä kans se mieli, että menkat ois helpotus niin saisin kropan kuntoon ennen uutta raskautta, mutta jos se testi plussaa näyttää parin viikon kuluttua niin erittäin onnellisia ollaan! :)

Niin ja mies lupas koko poppoolle Suomen matkan! Päästään lähteen jo reilun kuukauden kuluttua, JEE!!! =) Alunperin ei ollut tarkoituksena lähteä nyt talvilomalla kun kerran olimme jo helmi- maaliskuussa, mutta nyt siis pääsemme lähtemään kuitenkin!

-Allu kp20, dpo7, yk8

Vierailija
45/91 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ku tääl lukee nuita teitin juttuja ni haluis nii iteki juosta kauppaan ja ostaa kasan testejä ja alkaa testailemaan :) mut koitan malttaa mieleni (mut ihan liian vaikeaa :(((() no kyl se tästä, mieskin koko ajan tossa selän takana puhuu et " oot raskaana, ihan varmasti oot raskaana" mut mä en haluu elätellä itessäni enkä miehessä turhia toiveita, tulee liian karvas pettymys jos nega tule testistä tai täti saapuu...

Niinku täällä on todettu jo moneen kertaan tää oviksen jälkeinen aika on tooooooooooooooosiiiiiiiiiiiiii pitkä ja tylsä :S voi ku aika kuluis paljon nopeempaa ja pääsis testaileen jo :)

Just sanoin miehelle et pitäis varmaan kohta käydä ostamassa niitä testejä jo kaappiin :))) mut enhän mä tietenkään niitä vielä käyttäis ;) en missään nimessä (enkelikehä pään päällä ;)) heh, mutta sellasta :)

Koko ajan on sellanen etova olo, tekis mieli mennä vessaan ja oksentaa...mut ei huvita, tänää töissä tuli sellanen huono olo ja se kesti jonku 10 minsaa vaan, mut kyl oli kohtu tosi tiukilla, ihan kuin siel olis sellasii suonenvetoja :))) en osaa oikeen paremmin selittää niitä, onko muilla ollu samantapasii??? :)

Mut nyt mie meen telkkaria vahtaamaan ja päästän kultani koneelle, ku se tuol ähkii ja puhkii ihan hulluna :PPP taitaa olla konevierotusoireita :) khih...

an-nuliini

Vierailija
46/91 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tämä mun nuha sais painua sinne mistä tulikin että saisin nukuttua edes ensi yönä, nenä on niin tukossa että pitää hengittää suun kautta ja kurkku on kipeä niin sekin on hankalaa >:| *pärrrr*

Omaan napaan kuuluu vaan jännittävää, rinnat on ku zeppeliinit ja alavatsaa nippailee jännästi. Välillä toispuoleista vihlontaa, huimaus ja päänsärku on jokapäiväisiä kavereita, mutta kestän mitä vaan jos tää nyt olis sitä itseään ;)

Lastwish kp 35/32 yk 4

http://forums.ovusoft.com/chart.asp?id=lastwish

Vierailija
47/91 |
12.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sit testailekkaan tänään kun lämmöt oli nyt vähän alhaisemmat=( Ei toki paljoa mut ajattelin nyt sit odotella josko se täti kurvaisi tän päivän aikana, niinkuin ikävä kyllä varmasti tekeekin:' (

Kapalle myös toivotan parempaa onnea helmikuisiin!!

Lastwishilla edelleen kutkuttavan jännittävä tilanne;)

AnniHelen@, millonkas meinaat testailla uudestaan??

vähän surullinen p02p06 kp 31/30 yk 5 dpo 11

http://www.fertilityfriend.com/home/187736

Vierailija
48/91 |
12.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis oikeasti meinaan tulla hulluksi ihan juuri ja kohta.

Eilen iltapäivällä testasin haamun siis todellisen haamun rfsu:lla enkä oikeasti enään tiedä onko se nyt sitten + vai viivan paikka vai mikä??

Ja tänä aamuna paketin toinen ja tulos ihan sama.......... siis voi kähnä.

Luulisi, että ihminen joka on jo 7 tekemässä osaisi tulkita r-testejä... Siis pakko tuo olisi vaan selvittää mahdollisimman nopeesti, noitten allergia ja astmalääkeiden takia.. Sen tiedän, että loratadinia saas yödä ainakin puolesta välistä etiäpäin mutta miten tämä alku? ja nyt ei edes lääkkeenä se vaan aerus.. ja sitten mulla on astmalääkettäkin pillereinä enkä siitäkään tiedä mitään ja voi taivas nyt jo viiraa... sen tiiän että hengitettäviä voi ottaa huoletta kun vaikuttavat paikallisesti mutta entäs tuo pilleri? Paketissa lukee kyllä ei suositella ja keskusteltava lääkärin kanssa..

Siis olo on, kuin olisin esikoista tekemässä.. pää lyö tyhjää..

No ehkä se haamu ei muuksi muutu ja vuodotkin alkaa.. ken tietää..

kp. olisi nyt sitten. 30/28-30.. voi herttinen..

Vierailija
49/91 |
12.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä minäkin vielä ja negaa näytti tänäkin aamuna :( Nyt sitä alkaa toivomaan että tapahtuisipa edes jotain, joko ne menkat just nyt että voi aloittaa uuden yrityksen tai sitten se plussa. Ainoat todelliset oireet on rintojen i-h-a-n valtava koko ja se että se kohdunnapukka on siirtynyt jännästi taaksepäin ja on kiinteä ja niin kiinni kuin mahdollista. Lopuista oireista en voi olla varma kun voi olla ihan hyvin mun omaa mielikuvitustakin. Testaan vielä huomenna aamulla, ja jos edelleen negaa niin pidän viikon tauon koko testauksesta ja testaan vasta seuraavana viikonloppuna. Mukavaa lauantaita kaikille ja niitä plussatuulia +++++++

Kurkkukipu ja flunssa kaataa minut sänkyyn

Lastwish kp 36/32 yk4

http://forums.ovusoft.com/chart.asp?id=lastwish

Vierailija
50/91 |
12.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Negaa näytti edelleen täälläkin. Se yks testiajan jälkeinen haamu ei siis merkannut mitään.

Sydäntä särkee nyt kahdestakin syystä. Mieheni isähän sairastaa haimasyöpää ja on nyt siirtymässä siihen viimeiseen vaiheeseen. Lähtö voi tulla koska vaan ;( Kun aloitimme vauvatouhut ajattelin että jos hän ehtisi nähdä vielä lapsenlapsensa, kuukausien myötä ajatteln että kunpa hän edes ehtisi saada tiedon, että uusi lapsenlapsi on tulossa, mutta nyt näyttää siltä, ettei näin käy.

Mutta nyt lopettelen ja lähdemme sitten sairaalaan häntä katsomaan. Voi kuinka toivoisinkaan, että hänen ei kovasti tarvitsisi kärsiä kipuja tässä viimeisessä vaiheessa, joka voi kestää pari päivää tai pari viikkoa, en tiedä.

Mutta näin se elämä menee, kaikilla on se oma aikansa.. Luopuminen vain on aina niin vaikeaa.

Anteeksi tämä hivenen murheellinen viestini, en nyt juuri muuta vain pysty kirjoittamaan.

Plussia toivon kuitenkin teille kaikille!

Koralli73 dpo10

Vierailija
51/91 |
12.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkohan se oli eilenkin testi tehdä, kun on tälle tielle lähtenyt. Ajattelin, että jos nuo negat vaikka valmistaisi tätiin...

Eilen dpo 9 tuli ihan puhdas nega. Tänään dpo 10 tuli ruutuun ihan hailean, hailea haamu. Ihan aavistus viivaa vaan, mutta ehkä se vähän punerva on. En kyllä pidä tuota minään, niin hailu se on.

Etkös säkin p02p06 saanut aiemmin jonkinnäköistä viivaa testiin? Mä oon täällä peukut pystyssä, että täti jätttäis tulematta sulle!!

Oireita mulla on, mutta ota näistä selvää... Kaikki on kuitenkin kirjattu ylös =). Pientä menkkajuilintaa on ollut monta päivää, yleensä täti tulee mulle huomaamattomasti hiipien. Ja päivä pari siitä alkaa jumalattomat kivut. Ei tälläistä monen päivän nippailua oo ollut. Rinnat kipuilee harvakseltaan, mutta nännit on kosketusarat. Olo ei oo erityisen raskaana oleva, päin vastoin. Tuo menkkajuilinta muistuttaa kyllä ennemmin tädin jo vaanivan nurkissa. Olen tehnyt nämä testit Mammaksin One Step testeillä. Yksi Acon 10 odottaa vessan kaapissa.

Allu: Plussatuulta sinne kauas. Ja jos ei, siloisia jalkoja toivottelen =). Ystäväni, silloin 27v, kävi suonikohjuleikkauksessa. Kyllä se kannatti!

Koralli, mikä on tilanne?

AnniHelen@

Vierailija
52/91 |
12.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuri halaus täältä! Jaksamista! Asioilla on tapana järjestyä, vaikkei se siltä aina tunnukaan. Toivon sinulle pikaista plussaa.

Vierailija
53/91 |
12.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaksuja teille, saattovaihe voi olla todella raskas :((

Vierailija
54/91 |
12.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taas eilen testailtu ja samaa heikkoa haamua näyttää. Tilanne siis ennallaan, paitsi kaikki raskausoireet (pissahätä, alavatsan nippailu, rintakivut) ovat poissa ja pahaa pelkään, että ei tämä tästä mihinkään lähde ja minä jatkan matkaa helmikuisiin :(

Anteeksi tämä omanapaisuus, mutta ketuttaa ja itkettää.

pessimistinen Ida

Vierailija
55/91 |
12.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt tuntuu tyhmältä, että valitteli omaa napaa. Korallin perheessä on raskaat ajat menossa. Oikein paljon jaksamista teille ja lämpimiä halauksia.

Vierailija
56/91 |
12.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä täällä olen koko aamun vollottanut äitienpäivärunoille, kuville ja ihanille lapsille. Korallin tilannekin itkettää..voi millainen äitienpäivä tulossa..minä vaan pillitän joka asiasta :F

Koralli jaksuja sinne, olet ajatuksissa <3

Lastis ja nessupaketti

Vierailija
57/91 |
12.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläpäs on sadellut plussia sekä haamuja, onnea ja täällä peukut pystyssä myös haamuilijoille :) Ja pahoitteluni negan ja tädin jyräämille.

Tästä taitaa tulla täysin omanapainen viesti, mutta tarvitsen apuanne te viisaat kanssasisaret..

Mulla siis nyt menossa dpo9-10, kp 16 sain ovisplussan ja silloin viime viikon tiistaina oli aikas kovat kivut ja samoin vielä keskiviikkonakin, lämmöt nousi perjantaina, joten oletin että ovis ois ehkä ollut siis torstaina..no nyt viikko oviksesta torstaina, lämmöt nousikin erittäin hienosti 36,8-> 36,9-37,2 (ei oo aiemmin noussut vielä noin korkeelle)normilämpö on siis 36,3. Ja to ja pe illalla on ollut mieletön palelu, tissit ei niinkään arat, vain nännit, valkkaria ei tuu kylläkään valuen, muttei ihan saharaakaan oo, tänään tod. oksu olo, kahvit jäi juomatta (mies oli eilen ulkoilemassa, mä sain krapulan..), en kuitenkaan oksentanut, joten tein siis testin..ei ollut aamuvirtsaa, mutta 4h ollut kuitenkin rakossa, testi acon advance 10 ja tulos..se kuuluisa viivanpaikka..

Joten kysynkin teiltä viisaammilta, mitä ootte mieltä tosta ajattelemastani oviksen ajankohdasta? Ja mikä on kiinnttymisajankohdan maksimipituus oviksesta, onko alle vai jopa yli viikon?Miten sen valkkarin kanssa on, pitääkö se tulla lorisemalla vai..? Ja eikös ton testinkin pitäis jo jotain haamua edes näyttää..? Mä en muista mun raskautumiskerroista oireina kun ton äklön olon, silloin en mittaillut lämpöjä, valkkari lorinan kyllä muistan mutta en oo varma oliko se jo testivaiheessa vai myöhemmin.. Äh, on tää taas niin vaikeeta, vaikka kuinka yrittäs pitää itsensä coolina, niin kauheeta piinaa ens viikolle saakka.. :/

poco kp 27/32 dpo 9-10 yk3

Vierailija
58/91 |
12.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä myös itketään, viestisi luettuani. Suuri tulee olemaan surunne varmasti, mutta aika onneksi parantaa ja suru on surtava. Toivon sydämestäni että saat pian sen kunnon viivan testiin.

Vierailija
59/91 |
12.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia sulle koralli ja voimahalaus, ite oon kokenu samantapaisen tilanteen...miehen äiti sairasti syöpää, syöpä uusiutu ja viimeset päivät hän oli tampereelle saattohoidossa...marraskuussa isänpäivänä sitten kymmenen yli 11 illalla mies sai soiton äitinsä siskolta eli tädiltään et markon äiti oli kuollu...pitkä ja kamala taival se oli ja tosi rankka, joka viikonloppu lähdettiin perjantaina ajamaan jyväskylästä tampereelle ja koitettiin anoppia pitää pirteenä ja viettää hänen kanssaan aikaa. Olihan se odotettavissa että niin käy mut kyl toi odotus ja suru on kamalaa, mut teillä on toisenne ja tukekaa toisianne, se auttaa. itkekää jos itkettää se helpottaa tosi paljon surua.

Ja tsemppiä Koralli kyl se viiva viel vahvostuu :)))

ON: outo olo on vähä väliä, kurkku hullun kipunen :( aamulla tosi etova olo ja väsyttäis koko ajan, rinnat enää vähä kipuset ja alavattakin rauhottunu hiukan, mut välillä kyl juilii tosi paljon :((( mutta kyl tää tästä, ens viikolla testailen jos näitä vaivoja tai merkkejä viel on :) muuten jätän viikonloppuun testailun :)

++++++++++++++tuulia kaikille ja peukut ja varpaat on miullakin pystyssä bd bd bd bd bd bd bd!!!

an-nuliini

Vierailija
60/91 |
12.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poco, mun mielestä sulla on hyvinkin voinu olla ovis sillon torstaina. Eikö se oo yleensä 24-48 tunnin kuluessa ensimmäisestä ovisplussasta? Ja muistelisin, että kiinnittyminen tapahtuu yleensä kuudennen päivän tienoilla ovulaatiosta. Korjatkoon joku jos oon ihan väärässä. Maksimi kiinnittymisajasta en tiiä.

Omasta navasta sen verran, että tätiä kovasti odotetaan. Oon malttanu toistaiseksi ainaki olla testailematta.:) Toivottavasti se luuska pysyykin poissa ja pääsisin ens viikolla testaamaan plussan. Huomenna ois ensimmäinen päivä millon se vois saapua mun säännöllisen epäsäännöllisen kierron mukaan..

Korallille voimia. Tiedän kokemuksesta, että saattohoito on rankkaa aikaa..

Khaos kp 24/25-29, yk 5