Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö ketään nolota ostaa luottokortilla??

Vierailija
10.05.2007 |

Siis tunnustaa kassalla että olempas nyt vähän aikaa peeaa, mut maksan sit myähemmin...

Itse ainakaan en missään tapauksessa ottaisi luottokorttia, ensinnäkään sen takia etten tarvitse (tililläni on aina rahaa) , toisekseen jos se katoaa, niin olisipa kiva maksella velkoja sen jälkeen.

Musta tuntuu että visa electronin mollaajat mollaavat vain oman alemmuuden tunteensa vuoksi... :)

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pieneen mieleenikaan etta pitaisi havettaa! Kaytan pankkikottia ja luottokorttia vahan miten sattuu, kun pidan kayttotilillakin aina hyvaa marginaalia. Joskus jos on ostettu isoja ostoksia luottokortilla saattaa luottoraja tulla vastaan, mutta vaikka korti ei toimisi, niin ei haveta silloinkaan. Itse tiedan etta se ei ole rahan puutteesta kiinni, vaan huonosta kirjanpidosta (en ole edes varma mina paivana kuukaudesta luottoraja nollautuu).

Joskus on luottokorttilasku (suoraveloituksessa) esim. 80 euroa, joskus yli 1500. Esim. Jos olen joutunut maksamaan tyomatkojen hotelleita ulkomailla kun kas kas tyopaikalta saamallani MasterCard Businessilla onkin ollut ongelmia. Niin etta sekin viel, etta joskus ' persukortti' saattaa toimia paremmin kuin ' hienompi' kortti.

Vierailija
2/44 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja ulkomailla saa ostokset ja nostot AINA käteivaihtokurssia edullisemmin.

Se ei pidä paikkaansa. Nimittäin Visa/Luottokunta vaihtaa kaiken aina ensin dollareiksi ja sitten vasta euroiksi, jolloin vaihtokurssi ei enää ollenkaan välttämättä olekaan edullisin. Lisäksi tulee Visan toimitusmaksu päälle. Kätevää luottokortin käyttäminen ulkomailla on, muttei ollenkaan aina edullisinta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on Diners käytössä ja ostamalla sillä saa bonuksia. Viimeksikin syötiin kolmen lajin illallinen Sassossa näillä pisteillä. :)

Vierailija
4/44 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai tietenkin kertoo jotain, mulla ei oo juuri koskaan rahaa, kun lainanlyhennykset menee mun tililtä ,joten maksan visalla. Mies juuri maksoi mun visalaskun, joka oli 1022 euroa.... yleensä kertyy ruokaostoksista yms ja yleensä siis maksetaan koko summa kerralla. Olisi tietysti järkevämpää, jos lainanlyhennys menisi miehen tililtä, niin mulle jäisi omat tuloni mutta eihän tuosta visasta korkoa tartte maksaa kun maksaa aina kerralla summan pois.

Vierailija
5/44 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja rahaa on kyllä tililläkin, mutta kun luotto EI maksa MITÄÄN ja saan maksaa koko kuukauden ostot aina yhdellä laskulla JA saan lisäksi lentopisteitä (ilmaisia lentoja) niin totta helvetissä maksan luotolla :)

Ja mulla on Mastercard Gold jos jotakuta kiinnostaa.

Eipä ole kukaan säälivästi katsonut, kun ruokaostokset ostan luotolla :)

Vierailija
6/44 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua tosin ei muutenkaan kiinnosta yhtään mitä kaupan täti tai jonossa takana seisova ajattelee :-)

Vierailija
7/44 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tai tietenkin kertoo jotain, mulla ei oo juuri koskaan rahaa, kun lainanlyhennykset menee mun tililtä ,joten maksan visalla. Mies juuri maksoi mun visalaskun, joka oli 1022 euroa.... .

että minä käytän Visaa ja Stockkan korttia maksamiseen -- mies sitten maksaa molemmat laskut pois per kk.

terv

ylläpidetty nainen ;-)

Vierailija
8/44 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viesti oli lähinnä kärjistystä näiden lukuisten " Visa electron on nolo pilipalikortti" -aloitusten jälkeen, jotka aina jaksaa kuumentaa tunteita, mikä on minusta käsittämätöntä.

Miksi ottaisin luottokortin jos en sitä tarvitse, statuksen vuoksiko? Vai siksi, kun joku tuolla kihisi saavansa kunnioitusta kun maksaa paremmalla stockan kortilla...? :D hehheh

Vierailija
9/44 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikas toivoton tapaus.

Mä maksan miehen luottokortilla eikä yhtään hävetä.

Vierailija
10/44 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

exclusive päivät ja tarjoukset ovat ihan yhtä tyhjän kanssa. ei ne mitään hyviä tarjouksia ole todellakaan.

Vierailija
11/44 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

isommat ostot suoraan, eikä osamaksulla ja maksaa sitten pois helposti seuraavasta tilistä tai säästötililtä.

Suurin osa rahoista on korkeampikorkoisella säästötilillä, mutta se ei ole käyttötili. Joten en makuuta rahoja siellä.

Joten voin ostaa ruokaostoksetkin ihan hyvin visalla ja maksaa ne sitten säästötililtä.

Ei taida av:mammat edes sitä tietää, että ette saa autoa vuokralle käteisellä. Siihen vaaditaan luottokortti.

Vierailija
12/44 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta saatkos itse, jos kerran miehen kortilla maksat?

Minulle vain on joskus käynyt niin että korttini on varastettu ja ennen kuin huomasin sen niin korttia oli vingutettu miinuksen puolelle :/

Sen vuoksi käyttäisin mieluiten käteistä tai pelkkäää pankkikorttia. ap

Vierailija:

aikas toivoton tapaus.

Mä maksan miehen luottokortilla eikä yhtään hävetä.

Vierailija
13/44 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksan luottokortilla verkko-ostokset ja matkat. Matkat siksi että saan varmemmin omani takaisin jos matkatoimisto kuukahtaa.

Lisäksi ulkomailla luottokortti on kätevä.

Mistä moinen käsitys että luottokortti on persaukisille?

Vierailija
14/44 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi ostan luotolla jotakin isompia, jos en ole varma onko mun käyttötilillä siihen tarpeeksi rahaa. Ja aina olen myös maksanut luotot pois seuraavasta laskusta.

Vierailija
15/44 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihan taatusti on rahaa, ei siis ole siitä kiinni että tili on nollilla ja pitää ostaa luotolla.

Vierailija
16/44 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei taatusti. ne oikeesti persaukiset ei edes saa luottokorttia. Luottokortin käytöstä olen ennemmin ylpeä!

Vierailija
17/44 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun ulkomailla, muta palkka tulee Suomesta. Siksi on kätevintä maksella suomalaisella luottokortillla eikä siirrellä koko ajan rahaa tililtä toiselle (siis maasta toiseen).

Ja tosiaan, minua ei kiinnosta, mitä joku myyjä ajattelee.

Vierailija
18/44 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja meidän asiakkaat ovat ns. parempaa väkeä, tutkijoita ja professoreita yms. ja joskus joku kyllä pyytää höyläämään pienenkin summan luoton puolelle... minusta se tuntuu vähän oudolta, eikö hyvätuloisilla ihmisillä ole rahaa tilillään?? vaikka eihän se mulle kuulu ja teen tietysti ystävällisesti niinkun asiakas haluaa! =)

Vierailija
19/44 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ja meidän asiakkaat ovat ns. parempaa väkeä, tutkijoita ja professoreita yms. ja joskus joku kyllä pyytää höyläämään pienenkin summan luoton puolelle... minusta se tuntuu vähän oudolta, eikö hyvätuloisilla ihmisillä ole rahaa tilillään?? vaikka eihän se mulle kuulu ja teen tietysti ystävällisesti niinkun asiakas haluaa! =)

Vierailija
20/44 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle tarjottiin luottokorttia, vaikka olin tuloton kotiäiti.. :9

Että se siitä luulosta että vain harvat ja valitut saavat.... :D

Toisekseen ei ollut kyse myyjistä ja mitä he ajattelevat, vaan siitä kun jotkut mollaavat visa electronia, että ovatko mollaajat juuri näitä velaksi ostajia...?