Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisiko tämä olla keskenmeno?

Vierailija
10.08.2026 |

Taustaksi, olemme yrittäneet lasta jo pidempään. Minulla on tarkka kierto 26-29 päivää. Nyt vuoto alkoi tiputteluna vasta kp 31, tätä ennen oli jo aivan sellainen olo, että alkaa hetkenä minä hyvänsä. Tänään kp 32 alkoikoin erittäin runsas ja kirkas vuoto. Se muistuttaa tyhjennysvuotoa, joka on ollut joskus aikoinaan pillereiden jälkeen. Rinnat ovat edelleen hieman aristavat.

Mietin tässä, että onkohan kyseessä keskenmeno. Jos hakisin testin, näkyisikö siinä edes enää mitään?

Löytyykö kokemusta vastaavasta tilanteesta?

Kiitos

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkka kierto 26-29 pv? Tuossahan on 3 päivän heitto, joten epäsäännöllisenä itse sitä pitäisin (mulla on kans ollut aina epäsäännöllinen kierto). Tarkka kierto olisi se, että menkat alkaisivat aina tasan 28 pv välein, kuten joillakin ihmisillä.

Tuo voi olla ihan vaan kiertohäiriö tai se voi olla keskenmeno. Tarvitseeko sitä varsinaisesti selvittää?

Vierailija
2/10 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa saat  luotettavaa vastausta tältä palstalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee raskaustesti nyt, näyttää kyllä oletko raskaana. Hormonit eivät poistu samalla kuin vuoto alkaa. Tuossa vaiheessa voi olla kyllä "vaan" kemiallinen raskaus. 

Vierailija
4/10 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tarkka kierto 26-29 pv? Tuossahan on 3 päivän heitto, joten epäsäännöllisenä itse sitä pitäisin (mulla on kans ollut aina epäsäännöllinen kierto). Tarkka kierto olisi se, että menkat alkaisivat aina tasan 28 pv välein, kuten joillakin ihmisillä.

Tuo voi olla ihan vaan kiertohäiriö tai se voi olla keskenmeno. Tarvitseeko sitä varsinaisesti selvittää?

Ei varsinaisesti tarvitsekaan selvittää. Näin pitkään yrittäneenä minua kuitenkin kiinnostaa, olenko ylipäätään kykenevä tulemaan raskaaksi / ovatko keskenmenot minulle ongelma jne.

Ap

Vierailija
5/10 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastaajille

Ap

Vierailija
6/10 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit olla raskaanakin. Vuotaminen silloin on yllättävän yleistä

Vierailija
7/10 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskenmeno suoritetaan siten, että työnnetään moottorisaha naisen sisään ja pyöritellään kunnolla kaasu pohjassa. Sikiö poistuu!

Vierailija
8/10 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit olla raskaanakin. Vuotaminen silloin on yllättävän yleistä

Ei ole mahdollista

Vierailija
9/10 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, itsellä aikoinaan alkoi keskenmeno tietämättäni olevani raskaana runsaalla vuodolla, sauraalassa tehtiin kaavinta.

Vierailija
10/10 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se nyt ihan eri asia, onko keskenmeno vai kiertohäiriö.

t. eri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi