Miksi Vattenfall soittaa lähes päivittäin? En aio vastata. Markkinointikieltokin on.
Kommentit (28)
en halua vastata. maksan jo markkinointikieltoa, joten heillä ei pitäisi olla mitään syyttää soittaa.
Vierailija kirjoitti:
en halua vastata. maksan jo markkinointikieltoa, joten heillä ei pitäisi olla mitään syyttää soittaa.
Vastaat!
Vierailija kirjoitti:
olet antanut suostumuksen ja se peittoaa kiellon
Siksi, että haluavat uuden asiakkaan. Siinä ei paljon kiellot paina.
Vierailija kirjoitti:
Siksi, että haluavat uuden asiakkaan. Siinä ei paljon kiellot paina.
Eli kuten kuluttajasuojalla, myöskään markkinointikiellolla ei ole Suomessa mitään merkitystä. On tää hieno maa.
Vierailija kirjoitti:
😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂😂😂😂
Oletko puhelinmyyjä?
Monta heidän numeroaan olen jo blokannutkin mutta aina vaan tulee puheluita uusista numeroista.
Vastaa kerran ja sanot että olet markkinointikiellossa. Eivät soita enää sen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Markkinointikielto ei maksa mitään, kaikki maksulliset ovat höynäytyksiä. Ainoa toimiva puhelinmarkkinointikielto on puhelin-robinson, josta menee vaan se euron tai parin maksu puhelusta ja sen jälkeen kielto päällä 3 vuotta. Ollut käytössä jo vuosikymmeniä ja tosiaan ainoa, joka toimii
https://www.linkedin.com/posts/pekka-syv%C3%A4nen_ossi-vattenfallilta-s…
"Ossi Vattenfallilta soitti minulle perjantaina ja oli kaikkea sitä mitä puhelinmyyjä ei saisi olla.
Ossi halusi myydä minulle sähköä - ilmaisin selkeästi, että en halua ostaa ja toivoin puhelun lopettamista. Sanoin, että kannattaa soittaa seuraalle. Ossi ei luovuttanut.
Kerroin Ossille puhelinmyynnin säännöistä. Ossi ei luovuttanut.
Ossi oli saanut myyntikoulutusta jossa "ei" ei tarkoita mitään. Ossi sanoi, minulle että emme lopeta puhelua vaan jatkamme nyt hintojen kanssa. Ossi ei luovuta koskaan.
Puhelu nauhoitettiin soittajan toimesta. Jos Vattenfall haluaa siivota tonttiaan niin soitto tapahtui 12.12.2025 kello 09:40 ja tuli 029 371 61XX numerosta. Kuunnelkaa nauhoite ja soittakaa se kaikille myyjille esimerkkinä kielletystä soitosta.
Vattenfall on sitoutunut Suomen Asiakkuusmarkkinointiliitto ry sääntöihin."
Vierailija kirjoitti:
https://www.linkedin.com/posts/pekka-syv%C3%A4nen_ossi-vattenfallilta-s…
"Ossi Vattenfallilta soitti minulle perjantaina ja oli kaikkea sitä mitä puhelinmyyjä ei saisi olla.
Ossi halusi myydä minulle sähköä - ilmaisin selkeästi, että en halua ostaa ja toivoin puhelun lopettamista. Sanoin, että kannattaa soittaa seuraalle. Ossi ei luovuttanut.
Kerroin Ossille puhelinmyynnin säännöistä. Ossi ei luovuttanut.
Ossi oli saanut myyntikoulutusta jossa "ei" ei tarkoita mitään. Ossi sanoi, minulle että emme lopeta puhelua vaan jatkamme nyt hintojen kanssa. Ossi ei luovuta koskaan.
Puhelu nauhoitettiin soittajan toimesta. Jos Vattenfall haluaa siivota tonttiaan niin soitto tapahtui 12.12.2025 kello 09:40 ja tuli 029 371 61XX numerosta. Kuunnelkaa nauhoite ja soittakaa se kaikille myyjille esimerkkinä kielletystä soitosta.
Vattenfall on sitoutunut Suomen Asiakkuusmarkkinointiliitto ry sääntöihin."
Ossi on kova luu!
https://www.kukasoitti.fi/numero/358293712889
"Vattenfall myyjä. Ovat ottaneet 029 alkuisen numeron koska monet virastot (kela, poliisi ym.) käyttävät sitä, ja ihmiset vastaavat siihen paremmin tai ainakin soittavat takaisin. Takaisin soitettaessa huijaus on se, että puhelu menee heti vastaajaan mitä soittaja ei helposti huomaa, koska vastaajan ääneksi on laitettu normaali hälytysääni. Tuut tuut ääni jatkuu niin kauan kuin pidät puhelua auki ja maksaa 0,17€/min. Keräävät tällä huijauksella sievoisen summan joka kuukausi
9. 7. 2024+30
Tuo veloitus on 17 senttiä per alkava minuutti joten maksat Vattenfalille 17 senttiä vaikka soittaisit numeroon 10 sekunnin ajan. Onkohan tästä huijauksesta tehty jo rikosilmoitus?
9. 7. 2024 +20"
Kukasoitti-sivustolla kaikki Vattenfallin soitot koetaan erittäin häiritseviksi. Jatkuvaa pommitusta päivästä toiseen. Estot ei auta kun uusia numeroita riittää.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet jo asiakas niin silloin saavat soittaa kyllä.
Hei!
Yritimme tavoitella sinua ennen kuin katkaisemme sähköt maksamattomien laskujen takia.
Terveisin
Vattefallenin aasiakaspalvelu