Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Vattenfall soittaa lähes päivittäin? En aio vastata. Markkinointikieltokin on.

Vierailija
24.04.2026 |

Tämä alkaa olla jo häirintää.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kait sulla sopimus ole päättymässä? Sähköt katkeamassa. 

Joo, markkinointi kielto ei päde yhtään.

Varmin tapa on estää numerot.

Hesarin myyjät soitteli mulle jokunen vuosi sitten altuiseen, kunnes kilahdin, että lopettakaa jo, en tilaa Herlinin Sanomia vaikka saisin ilmaiseksi. Miksi te soitatte mulle jatkuvasti, vaikka sen kiellän? "No kun, no kun, ei me tiedetä kuka on kieltänyt ja kuka ei, me ollaan vaan puhelinmyyjiä."

Mulle soitettiin 13 eri kännynumerosta, kun yrittivät Herlinin Sanomia myydä, ennenkuin estin kaikki. Ne numerot tunnistaa hyvin, kun viimeiset 4 numeroo suht samoja, puh.myuntifirman numeroita.

Nyt on jo pari-kolme vuotta niin, että ehkä 3 tai 4 soittoon vuodessa tulee puhelinmyyjiltä, kun olen estänyt kaikki. Järjestelmällisesti. Ja nykyään känny jo ilmoittaa että roskapuhelu tulossa, estätkö? Kyllä, estän.

Jos jollain on tärkeää asiaa, niin laittaa viestin tai meilin. 

Vierailija
22/30 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika erikoinen juttu , itselleni ei ole ikinä tullut noilta sähkösopimusten myyjiltä puheluita eikä minulla ole edes mitään kieltoa päällä.

Sekä kodin sopimus että mökin on ollut aina minun nimissäni. Vuosikymmeniä siis. Huolehdin sopimusten uusimiset parhailla mahdollisilla hinnoilla  ja laskut tulee tietty minulle.

Miehelle soittavat vattenfallit ja fortumit ja muut monta kertaa vuodessa. Minulle ei ole ikinä tullut ainuttakaan sähkötarjouspuhelua, vaikka joskus oon niitä odotellutkin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvitteleeko Vattenfall oikeasti että häiritsemällä ja painostamalla tulisi kaupat? Pelkkä tää puhelinhäiriköinti takaa sen etten ikinä tee sopimusta tällasen firman kanssa.

Vierailija
24/30 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

en halua vastata. maksan jo markkinointikieltoa, joten heillä ei pitäisi olla mitään syyttää soittaa.

Markkinointikielto ei maksa mitään, kaikki maksulliset ovat höynäytyksiä. Ainoa toimiva puhelinmarkkinointikielto on puhelin-robinson, josta menee vaan se euron tai parin maksu puhelusta ja sen jälkeen kielto päällä 3 vuotta. Ollut käytössä jo vuosikymmeniä ja tosiaan ainoa, joka toimii

https://asml.fi/kieltopalvelut/

Mua häiritsi aikoinaan puhelinmarkkinointi, joskus useamman kerran päivässä. Mä en mitään Robinsonia halunnut/halua, joten puhelut alkoi loppua kun soitin ko. firman toimarille ja kerroin, että tästä hetkestä eteenpäin heiltä ei enää saa soittaa. Tietenkään tieto ei heti mennyt läpi organisaation, niin soitin toimarille joka kerta, kun heiltä oli minulle soitettu. Siinä ei mennyt edes viikkoa, kun puhelut loppui ja nyt ei ole tarttenut ko. firmalta ainuttakaan puhelua saada enää kohta 15 vuoteen.

Vierailija
25/30 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaat joka kerta mutta väärällä nimellä. Uhkaat rikosilmoituksella jos vielä soittelevat sinulle. 

Vierailija
26/30 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

pierase puhelimeen?

Vierailija
27/30 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lyön aina luurin heti kiinni soittajan korvaan, kun kuulen, et se on joku vi**n Puh. myyjä. Sillä se loppuu pian. Kaikkien soitot. Kannattaa kokeilla. Ja niin,,että puhelin on äänettömällä, siinäpähän sitten soittelloooooo. Ja vastaa jotakin, et mitäääääähhhhh........? Ei kuulu...........yms. karjumalla............monta kertaa............kyl se siitä aikanaan. Siihen se loppuu. 

Vierailija
28/30 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä vinkkejä jo. Vastaa, ja jos on puhelinmyyjä, niin pieraise luuriin, jätä luuri yksinään ja häivy, vastaa väärällä nimellä...

Vierailija
29/30 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalauta joku helv*tin kova ääni kun vastaat.. kattilan kannet yhteen, tms.

Vierailija
30/30 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

en halua vastata. maksan jo markkinointikieltoa, joten heillä ei pitäisi olla mitään syyttää soittaa.

Jos olet jo asiakas niin silloin saavat soittaa kyllä.

ei kai kukaan olemassa olevaa asiakasta lähde häiriköimään päivästä toiseen? jos huomaa ettei vastaa niin laittaa tekstarin tai sähköpostia olemassa olevalle asiakkaalle. uusia asiakkaita taas on turha toivoa saavansa häiritsemällä KOTIRAUHAA.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi