Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuuko kenestäkään muusta heti oman (mökki)tontin ulkopuolella, että olet jotenkin paikassa , missä sinun ei pitäisi olla

Vierailija
24.04.2026 |

Tällainen ajatus heräsi tässä mieleen kun kävin tässä ensimmäisiä kertoja tänä keväänä mökillä, että jostain syystä, vaikka kuinka on jokamiehenoikeus olemassa, niin sitä tuntuu heti, että nyt olen paikassa jossa minun ei pitäisi olla, kun menen vaikka metsään kävelylle oman tontin ulkopuolella. Ja nyt en siis tarkoita, että sitä nyt menisi vaikka tallustelemaan jonkun toisen pihaan tai pelloille tai mihinkään muuhun tällaiseen selkeästi käytössä olevaan paikkaan.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökki naapuri sanoi minulle etten muka saa olla siellä kun keräsin alasti mustikoita meidän mökki tontin lähellä t:arto

Vierailija
2/6 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta Truman show tyyppinen fiilis ollut joskus. No, olankohautus  vaan siitä 

Vierailija
4/6 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Olen tottunut pienestä asti liikkumaan luonnossa, ja se tuntuu luontevalta.

Vierailija
5/6 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu paikasta, on Suomessa vielä metsiä samoilla, eikä jokamiehenoikeus ylläkään pihapiiriin. 

Vierailija
6/6 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mökki naapuri sanoi minulle etten muka saa olla siellä kun keräsin alasti mustikoita meidän mökki tontin lähellä t:arto

Jospa opettelist yhdyssanat, niin naapuri voisi heltyä.🤭

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan