Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lopetin deittailun kokonaan, koska yksikään mies ei halunnut mun kanssa jatkoa

Vierailija
23.04.2026 |

Väärä elämäntilanne, ei kipinää, liikaa kiireitä, en halua mitään vakavaa jne.

Kaikenlaiset selitykset on kuultu enkä enää lähde treffeille vaikka joku anelisi polvillaan.

Kommentit (141)

Vierailija
61/141 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai kukaan deittailemalla mitään kestävää suhdetta hae

miten niitä suhteita sitten haetaan?

Itse olen saanut kaikki suhteeni tutustumalla naisiin normaalisti live-elämässä. t. mies

Tutustuminen vaatii vähän vaivannäköä. Useimmille naisille se on liikaa vaadittu.

En ole havainnut sellaisen vaikeuden olevan kovin yleistä naisilla. t. mies

Aika moni mies on naisille näkymätön. Sitten niille tietyille avautuvat jopa jalat ensitapaamisella. Lopputulos näkyy tälläkin palstalla. Ja yksinhuoltajien määrässä.

Vierailija
62/141 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaimmat suhteet löytyivät nuoruudessa niistä, joiden kans mentiin heti eka tapaamisella sekstaileen, näin tuli heti testattua ns.värkkien yhteensopivuus. Yhden kans oltu onnellisesti jo 45 vuotta, osattiin sitä ennenkin. Yt. vanha mamma

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/141 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Deittailu on tosi raskasta, jos koko ajan tulee pakkeja.

N36

Mulle se kävi raskaaksi, kun aina sai pohtia, että mistäs asiasta tämä mies valehtelee. Toooodella monet etsivät pelkkää seksiä tai maksimissaan jotain epämääräistä situatuonshippiä. Ja sit sinne sänkyyn pitäis hypätä viimeistään toisilla treffeillä eli ei anneta aikaa tutustumiselle.

No ne miehet, jotka eivät ole heti sinne sänkyyn menossa ovat teille näkymättömiä

No itseasiassa ne joilla harvemmin lykästää olivat kaikkein epätoivoisimpia.

Vierailija
64/141 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen saanut kaikki suhteeni tutustumalla naisiin normaalisti live-elämässä. t. mies

Tutustuminen vaatii vähän vaivannäköä. Useimmille naisille se on liikaa vaadittu.

Aika moni mies on naisille näkymätön. Sitten niille tietyille avautuvat jopa jalat ensitapaamisella. Lopputulos näkyy tälläkin palstalla. Ja yksinhuoltajien määrässä.

Tämä kitkerä valitus on niin väsynyttä.

Vierailija
65/141 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähde mun kanssa treffeille. Vaikka kävelylle, luontoretkelle tai kalaan.

En lähde. Meni jo.

Ap

:D

koska on jo torstai, niin varmasti kestää tämän viikon.

Vierailija
66/141 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on varallisuutena lähinnä vain tuulen huuhtoma perse, niin ei kannata haaveilla luksuskodista, vaikka sellaisen asuntoesittelyssä kävisikin. Jos on realismi, niin kyllä sitä löytää omaan lokeroonsa sopivaa.

Tästä tulikin mieleen, että yllättävän moni mies yrittää päästä naisen lompakolle loisimaan. Pitäis kysellä miehen rahatilanteesta tarkemmin ennen treffejä.

Vierailija
67/141 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

10-40kg pois niin kummasti taas miehet kiinnostuu on se vaan kumma juttu.

Vierailija
68/141 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Latasin tinderin kolme vuotta sitten vain yhtä tarkoitusta varten: jotta löytäisin itselleni pitkäaikaisen kumppanin. Nyt on aika todeta, että epäonnistuin tavoitteessani, enkä vaan jaksa enää. Poistoon meni tinder, toivon mukaan en enää koskaan lataa sitä uudelleen. 

T. Nainen, 40vee

Vierailija
69/141 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

10-40kg pois niin kummasti taas miehet kiinnostuu on se vaan kumma juttu.

En ole kiinnostunut miehistä, joiden mielestä naisen paras paino on 20-50 kg.

Ap

Vierailija
70/141 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Deittailu on tosi raskasta, jos koko ajan tulee pakkeja.

N36

Mulle se kävi raskaaksi, kun aina sai pohtia, että mistäs asiasta tämä mies valehtelee. Toooodella monet etsivät pelkkää seksiä tai maksimissaan jotain epämääräistä situatuonshippiä. Ja sit sinne sänkyyn pitäis hypätä viimeistään toisilla treffeillä eli ei anneta aikaa tutustumiselle.

No ne miehet, jotka eivät ole heti sinne sänkyyn menossa ovat teille näkymättömiä

No itseasiassa ne joilla harvemmin lykästää olivat kaikkein epätoivoisimpia.

Et edes tajua, kenestä puhun. Mutta sitä se näkymättömyys teettää.

Vierailija
71/141 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä kitkerä valitus on niin väsynyttä.

Surullista, että näet lasten tulevaisuudesta huolestumisen "kitkeränä valituksena"

Vierailija
72/141 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko pimpsasi karvainen? 🧐 Miehet aistivat karvapillun energiakentän ja perääntyvät. Osalle miehistä sillä ei ole väliä, mutta tietyn tyylisille (sellaisille joita himoitset) on.

Minusta vaikuttaa siltä, että ap ei himoitse mitään miestä. Sinä taas taidat himoita näitä karvattomia naisia niin, että et meinaa pysyä asiassa.

Vierailija
73/141 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yh varmaan etsimässä elättäjää äpärillensä. Sille on syynsä, että et kelpaa.

Vierailija
74/141 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen deittailun lopettanut. Kolmenkympin jälkeen koko deittailu on ollut vain surkeaa räpellystä. Orastavat suhteet (2-4kk tapailua) on päättyneet mm.

- mies alkaa perumaan näkemisiä mutta samalla lupailee jatkuvasti joojoo kohta nähdään ihan kohta joojoo. Lopetin jutun ja sen jälkeen otti vielä yhteyttä pari kertaa kuukausien päästä (en halunnut enää nähdä) 

- pari kuukautta meni hyvin kunnes yhteisen loman päätteeksi tulin sanoneeksi että en tapaile muita kuin häntä. Mies feidasi ja katosi kokonaan ja sitten puolen vuoden päästä tuli sönköttämään miten ei ole tyyppi joka feidaa tai katoaa. Eipä ole näkynyt tai kuulunt tuon jälkeen 

- pari kuukautta meni hyvin ja sitten yhtenä kauniina maanantaiaamuna mies räjäyttää puhelimeni jollain pitkällä ahdistusoksennuksella miten olisin onnellisempi jonkun toisen kanssa ja minun pitäisi kai deittailla Jotain Muuta. Mies yllättyi kun otin tuon eroilmoituksena ja jäi itkemään miksi "minä" lopetin tapailun.

- kuukauden tapailun jälkeen mies katosi ja löytyi toisen naisen pesästä

Näiden sankareiden jälkeen koko miessukupuoli ei voisi enää vähempää kiinnostaa.

Vierailija
75/141 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin, esimerkiksi minulle, parisuhteen saaminen on jotenkin vaan ihan mahdotonta. Olen katsonut vierestä kun ystäväni, siskoni, ja jopa leskeksi jäänyt äitini ovat löytäneet itselleen miehen, ja samaan aikaan minä itse en vaan kerta kaikkiaan onnistu siinä, vaikka mitä tekisin. 

Vierailija
76/141 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinullekkaan kelvannut kiltti ja kunnon miea. Ne pahis jännämiehet on niitä pettäjiä jotka haluaa käyttää sinua hyväksi ja jättävät sitten. Nainen kun aina valitsee miehen ulkonäön perusteella ja sinäkin teit niin. Ne komeat miehet ei sitoudu naiseen eikä ne halua mitään parisuhdetta jossa asutaan yhdessä. Ei tosin aina naisetkaan halua asua yhdessä. Tapailin kivaa naista vuoden ja se sitten loppui juttu kun ei nainen halunnut asua yhdessä.

Vierailija
77/141 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillekin, esimerkiksi minulle, parisuhteen saaminen on jotenkin vaan ihan mahdotonta. Olen katsonut vierestä kun ystäväni, siskoni, ja jopa leskeksi jäänyt äitini ovat löytäneet itselleen miehen, ja samaan aikaan minä itse en vaan kerta kaikkiaan onnistu siinä, vaikka mitä tekisin. 

Sama juttu. Olen jo keski-ikäinen, en ole koskaan ollut vakavassa parisuhteessa. Sinkkuelämää elänyt koko aikuisiän. Muut tapaavat kumppaninsa harrastuksissa, matkoilla, töissä, viihteellä, netissä, vaihto-oppilaana, ulkomaan työkomennoksella, museossa, ravintolassa, kahvilassa, koulussa, muiden ihmisten kautta jne. Yksi ystäväni tapasin pitkäaikaisen puolisonsa kotonaan! Muistan täältä miehen, joka sattui matkallaan tapaamaan vaimonsa pienessä ravintolassa ulkomailla. Olivat tyyliin ainoat henkilöt paikassa.

Minä saan tulla, mennä ja olla noissa samoissa paikoissa samoilla tavoilla ihan sinkkuna vaan vuosi  vuodelta. Alkaa jo itse asiassa naurattaa, että olen varmaan syntynyt epäonnisten tähtien alla.

Onneksi en koskaan halunnut lapsia. Ei tarvitse surra lapsettomuutta.

Tai no onhan täällä miehiä, joiden mielestä nainen saa heti miesseuraa, kun menee vaan laiturille istumaan :) Kohta on lauma miehiä jonossa, josta vaan poimii mieleisensä.

Vierailija
78/141 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähde mun kanssa treffeille. Vaikka kävelylle, luontoretkelle tai kalaan.

En lähde. Meni jo.

Ap

Eikö ole kipinää kun tavallinen mies

Vierailija
79/141 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parhaimmat suhteet löytyivät nuoruudessa niistä, joiden kans mentiin heti eka tapaamisella sekstaileen, näin tuli heti testattua ns.värkkien yhteensopivuus. Yhden kans oltu onnellisesti jo 45 vuotta, osattiin sitä ennenkin. Yt. vanha mamma

Olipas jotenkin ronskisti ilmaistu asia. Kiva kuitenkin että sulla natsasi.

Vierailija
80/141 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päinvastoin. Itsekkin sorruin tuollaiseen. Elämäni suurin virhe, ulko- ovelta suoraan sänkyyn ja naimaan, joka kerta seksiä. Siihen ei paljon aivoja tarvita, liuta lapsia vielä siihen ja naimisiin, sitten kun tajuaa että hei eipä meillä ole oikein mitään yhteistä, eikä sitä seksiäkään enää. Aika paljon on tuosta ajatukset muuttuneet. Eipä ole pahemmin seksit mielessä naisten suhteen, vaan pelkästään se sisin. M40

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi