Lopetin deittailun kokonaan, koska yksikään mies ei halunnut mun kanssa jatkoa
Väärä elämäntilanne, ei kipinää, liikaa kiireitä, en halua mitään vakavaa jne.
Kaikenlaiset selitykset on kuultu enkä enää lähde treffeille vaikka joku anelisi polvillaan.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Onko pimpsasi karvainen? 🧐 Miehet aistivat karvapillun energiakentän ja perääntyvät. Osalle miehistä sillä ei ole väliä, mutta tietyn tyylisille (sellaisille joita himoitset) on.
Voi hyvä luoja.
Näköjään päätös oli ihan oikea.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Lähde mun kanssa treffeille. Vaikka kävelylle, luontoretkelle tai kalaan.
Olisipa ihana lähteä yhdessä luontoretkelle 🙂. Ensin päivä kävelyä, nuoriota, eväitä, sitten uinti kylmässä vedessä ja sauna. Sitten puhtaisiin lakanoihin nukkumaan. Ai että. T. Eri
Ei suomalainen nainen ole kelvollinen kumppaniksi. Itse en kelpuuttaisi nykyään enää edes seksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko pimpsasi karvainen? 🧐 Miehet aistivat karvapillun energiakentän ja perääntyvät. Osalle miehistä sillä ei ole väliä, mutta tietyn tyylisille (sellaisille joita himoitset) on.
Voi hyvä luoja.
Näköjään päätös oli ihan oikea.
Ap
Vastauksesi on siis myöntävä tähän kriittiseen kysymykseen. Kiitos rehellisyydestäsi.
Vierailija kirjoitti:
Ei suomalainen nainen ole kelvollinen kumppaniksi. Itse en kelpuuttaisi nykyään enää edes seksiin.
Ei kaikki naiset ole samanlaisia huo ria kuten sun äiti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisipa ihana lähteä yhdessä luontoretkelle 🙂. Ensin päivä kävelyä, nuoriota, eväitä, sitten uinti kylmässä vedessä ja sauna. Sitten puhtaisiin lakanoihin nukkumaan. Ai että. T. Eri
Kiva kuulla, että on naisia, jotka tykkää siitä. En ole omissa piireissä juuri sellaisia tavannut, enkä ole Tinderissä.
Deittailu on tosi raskasta, jos koko ajan tulee pakkeja.
N36
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kehitä itseäsi, että pärjäät kilpailussa paremmin.
Ei ole minulle sopiva mies sellainen joka pitää itseään jonain palkintona ja tyyppinä jonka kiinnostuksesta naisten pitää kilpailla.
Ei varmasti. Sinähän se palkinto olet ja siksi tilanne on näin.
Ei naisia jaksa on vain ongelmia ne ei vastaa ovat kiireisiä ja ola elämä
Oon käynyt elämässäni vain yhden henkilön kanssa treffeillä :D Mutta se kannatti vaikka nyt ei olla yhdessä. N
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niin, mutta ne on samanlaisia huo ria kuin sun äitis.
Vierailija kirjoitti:
Meille xenniaaleille naisten lähestyminen ei ole noin vaikeaa. Nuorena kun aloitin treffailua, niin ihan lankapuhelimella soitettiin tytölle ja pyydettiin treffeille. Sieltä saattoi vastata puhelimeen vaikka tytön isä. Se vaati pokkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niin, mutta ne on samanlaisia huo ria kuin sun äitis.
Mun äiti ei ole huo ra. Kuten ei ole suurin osa muistakaan suomalaisista naisista. Vai todella tyhmä ihminen väittää kaikkia suomalaisia naisia huonoiksi. Ongelma on sellaisella joka tuollaista väittää. Ei, älä vastaa luuseri tähän yhtään mitään koska me tiedetään sun seurava ulinasi. Häivy Suomesta ja lopeta ulina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva kuulla, että on naisia, jotka tykkää siitä. En ole omissa piireissä juuri sellaisia tavannut, enkä ole Tinderissä.
En minäkään ole tinderissä. Metsästä, avannosta, yleisestä saunasta, elokuvista, museosta tai kirjastosta minut löytää.
Ne oli varmaan niitä komeita miehiä jotka halusi vaan seksiä.
Sellaista se on kun tavallinen nainen kelpuuttaa vain chadin, joka ei pitkällä tähtäimellä ole kiinnostunut. Mitäpä jos kokeilisit tasoistasi seuraa vaihteeksi?
M G T O W voitti 😎