Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lopetin deittailun kokonaan, koska yksikään mies ei halunnut mun kanssa jatkoa

Vierailija
23.04.2026 |

Väärä elämäntilanne, ei kipinää, liikaa kiireitä, en halua mitään vakavaa jne.

Kaikenlaiset selitykset on kuultu enkä enää lähde treffeille vaikka joku anelisi polvillaan.

Kommentit (72)

Vierailija
41/72 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaista se on kun tavallinen nainen kelpuuttaa vain chadin, joka ei pitkällä tähtäimellä ole kiinnostunut. Mitäpä jos kokeilisit tasoistasi seuraa vaihteeksi? 

Mitä jos sä vaihteeksi koittaisit aivotoimintaa?

Vierailija
42/72 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kehitä itseäsi, että pärjäät kilpailussa paremmin.

Ei ole minulle sopiva mies sellainen joka pitää itseään jonain palkintona ja tyyppinä jonka kiinnostuksesta naisten pitää kilpailla.

Eli kaikkien miesten pitäisi vain hyväksyä sellaisenaan? Mitäs vinkkejä sinä annat sinkkumiehille, jotka valittaa, että eivät löydä kumppania?

Ei tietenkään kenenkään pidä kelpuuttaa ketä vaan kunhan on joku vaan. Kukaan ei kuitenkaan muutu sopivammaksi vaikka sitä kuinka kilpailuttaisi muita vastaan ja roikottaisi jossain löysässä hirressä.

Ja vinkki miehille, heidänkään ei kannata haaskata aikaansa sellaisiin naisiin jotka pitää itseään jonain palkintona ja tyyppinä jonka kiinnostuksesta miesten pitää kilpailla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/72 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaista se on kun tavallinen nainen kelpuuttaa vain chadin, joka ei pitkällä tähtäimellä ole kiinnostunut. Mitäpä jos kokeilisit tasoistasi seuraa vaihteeksi? 

Ihan tavallisia miehiä olen deittaillut. Lyhyitä, pulleita, kaljuja, duunareita, sohvaperunoita, eroisiä jne. 

Yhdenkään chadin kanssa en ole käynyt treffeillä, mutta ehkä olisi pitänyt. Olisi voinut saada edes kerran elämässään seksiä hyvännäköiseltä mieheltä.

Ap

Vierailija
44/72 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan tavallisia miehiä olen deittaillut. Lyhyitä, pulleita, kaljuja, duunareita, sohvaperunoita, eroisiä jne. 

Yhdenkään chadin kanssa en ole käynyt treffeillä, mutta ehkä olisi pitänyt. Olisi voinut saada edes kerran elämässään seksiä hyvännäköiseltä mieheltä.

Ap

Jos annat jokaiselle pillua, niin sulla taitaa olla maine helppona naisena ja miehet käyttävät sua vain kertakäyttöisesti.

Vierailija
45/72 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jos annat jokaiselle pillua, niin sulla taitaa olla maine helppona naisena ja miehet käyttävät sua vain kertakäyttöisesti.

Missähän mystisessä miesten yhteisössä tällainen tieto liikkuisi? :D

(En "anna")

Ap

Vierailija
46/72 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

(En "anna")

Ap

Kyllä se vain maine leviää, jos joku nainen antaa helposti monelle miehelle. Olet tainnut harrastaa seksiä monen miehen kanssa ja vielä ekoilla treffeillä. Sitten ihmettelet, että miksi et kelpaa.

Vierailija
47/72 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

(En "anna")

Ap

Kyllä se vain maine leviää, jos joku nainen antaa helposti monelle miehelle. Olet tainnut harrastaa seksiä monen miehen kanssa ja vielä ekoilla treffeillä. Sitten ihmettelet, että miksi et kelpaa.

Kysyn nyt vielä uudelleen, että missähän tällainen tieto leviää? 

Ap

Vierailija
48/72 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan deittailemalla mitään kestävää suhdetta hae

Vierailija
49/72 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En koskaan kilpaile miehistä.

30 kissaa on myös ihan hyvä vaihtoehto vanhapiialle

Vierailija
50/72 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miten niitä suhteita sitten haetaan?

Vierailija
51/72 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En koskaan kilpaile miehistä.

Eivät ole kohderyhmää...

Vierailija
52/72 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen saanut kaikki suhteeni tutustumalla naisiin normaalisti live-elämässä. t. mies

Vierailija
53/72 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esimerkiksi tutustumalla? Näkemällä edes vähän vaivaa sen kumppanin löytämiseen?  Deittailu on kaikkea muuta. Deittailu on typerää leikkiä.

Vierailija
54/72 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole minulle sopiva mies sellainen joka pitää itseään jonain palkintona ja tyyppinä jonka kiinnostuksesta naisten pitää kilpailla.

Eli kaikkien miesten pitäisi vain hyväksyä sellaisenaan? Mitäs vinkkejä sinä annat sinkkumiehille, jotka valittaa, että eivät löydä kumppania?

Ap ei käsittääkseni kaipaa mitään vinkkejä, vaan ilmoittaa, että tämä oli tässä.

Vierailija
55/72 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen saanut kaikki suhteeni tutustumalla naisiin normaalisti live-elämässä. t. mies

Tutustuminen vaatii vähän vaivannäköä. Useimmille naisille se on liikaa vaadittu.

Vierailija
56/72 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Deittailu on tosi raskasta, jos koko ajan tulee pakkeja.

N36

Mulle se kävi raskaaksi, kun aina sai pohtia, että mistäs asiasta tämä mies valehtelee. Toooodella monet etsivät pelkkää seksiä tai maksimissaan jotain epämääräistä situatuonshippiä. Ja sit sinne sänkyyn pitäis hypätä viimeistään toisilla treffeillä eli ei anneta aikaa tutustumiselle.

Vierailija
57/72 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tutustuminen vaatii vähän vaivannäköä. Useimmille naisille se on liikaa vaadittu.

En ole havainnut sellaisen vaikeuden olevan kovin yleistä naisilla. t. mies

Vierailija
58/72 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies. Tai ainkin luulen olevani mies. Jopa hetero sellainen. Olen myös lopettanut deittailun. Deittailulla ei saa seksiä. ei parisuhdetta, ei perhettä, ja kaikille jotka toivoivat viimeisen sanani olleeen ei persettä, niin ihan sama.

Vierailija
59/72 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Deittailu on tosi raskasta, jos koko ajan tulee pakkeja.

N36

Mulle se kävi raskaaksi, kun aina sai pohtia, että mistäs asiasta tämä mies valehtelee. Toooodella monet etsivät pelkkää seksiä tai maksimissaan jotain epämääräistä situatuonshippiä. Ja sit sinne sänkyyn pitäis hypätä viimeistään toisilla treffeillä eli ei anneta aikaa tutustumiselle.

No ne miehet, jotka eivät ole heti sinne sänkyyn menossa ovat teille näkymättömiä

Vierailija
60/72 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on varallisuutena lähinnä vain tuulen huuhtoma perse, niin ei kannata haaveilla luksuskodista, vaikka sellaisen asuntoesittelyssä kävisikin. Jos on realismi, niin kyllä sitä löytää omaan lokeroonsa sopivaa.