Nimeä maa, johon et halua koskaan matkustaa.
Kommentit (98)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Afrikan maat eivät kiinnosta.
Miksi ei? Kaikki Afrikan maat ei ole samanlaisia vaan siellä on paljon erilaisia kulttuureja ja maisemia ja siellä riittää nähtävää ja koettavaa monenlaisille matkailijoille. Esim. safarit ja sademetsät tarjoavat upeita luontokohteita. Marokossa taas on hienoa arkkitehtuuria sekä upeaa ruokakulttuuria. Lisäksi mm. Keniassa ja Tansaniassa on kauniita rantoja ja Afrikassa on myös paljon historiallisia paikkoja, kuten pyramideja Egyptissä tai Etiopian Lalibela ja Etelä-Afrikasta löytyy viinialueita...
ehkä joku Haiti.
En vastaa niitä missä olen jo käynyt, kuten venäjä, israel,..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähi-Itä, Intia, Afrikka, Kiina.
Perussuomalainen maaluettelo.
Jokaisen fiksun suomalaisen, ei vain perus.
T. vassari
Hih hih, kysyttiin maita, mitäpä hän tuli vastaamaan... "Lähi-itä, Afrikka..."
Sitten loukkaantuu jos hänelle irvaillaan.
- Pohjanmaa
- Pohjois-Pohjanmaa
- Keski-Pohjanmaa
- Etelä-Pohjanmaa
Sinne Thai Maahan en enää mene ! Aina saanut jonkin kirvelytaudin niin, että tuntunut kuin kalu katkeisi ;'(
Vierailija kirjoitti:
Perussuomalaisuus löyhkää ketjussa vastaansanomattomasti.
Mitä sinä tulet persuttelemaan muita kun kertoo OMAN mielipiteensä mihin maahan ITSE ei haluaisi matkustaa. Ja suurin osa noista maista on p.läpiä.
Itsellä on aika sama vastaus muiden kanssa. Jopa 90-luvulla new age aallon kärjellä hehkutettu Intiakin on sellainen kammotusmaa ettei sinne halua kukaan täyspäinen. Ei edes "maittavan" katuruuan takia lol. Erittäin vaarallinen varsinkin vaaleille naisturisteille.
Perus-Suomeen minä EN mene ! Siellä köijättäisiin heti " gulakiin. "
Ruotsissa on tietty tullut monta kertaa käytyä, mutta en taida enää sinne mennä. Lähes mahdotonta maksaa mitään käteisellä, jengirikollisuutta kaikkialla, mediassa ylenpalttinen woketus/homovouhotus.
Persu loukkaantuu kun joku kehtaa kritisoida 🤗🤗
Marokko. Kiinnostava matkakohde miehille varmaan, mutta naisena ei tee mieli mennä ettei joku vuoristomies kavereineen ala vaania kaulaa veitsellä.
Suomi...kuulemma täysin paska maa..
Onhan niillä omat oikeutensa. Harmi, että muualle muuttaessaan rikkovat toisten ihmisten oikeuksia. Ei tuommoisista voi välittää.