Nimeä maa, johon et halua koskaan matkustaa.
Kommentit (98)
Ainoa muslimimaa, jossa olen käynyt on Albania, eikä se onneksi edes vaikuttanut islamilaiselta maalta.
Mihinkään muuhun muslimimaahan en tule matkustamaan.
Mikä tahansa maa jossa tietty nimeltä mainitsematon uskonto on valtauskonto.
Thaimaa, Filippiinit yms eivät ole minua varten.
Tietenkään elinaikanani en Venäjälle mene.
Israel, Venäjä, USA + kaikki Musumaat
Ihan kaikki maat Suomen ulkopuolelta. Ei ole varaa mennä minnekään.
Onhan noita.
Mm. Intia, Pakistan ja Bangladesh, Afganistan, Pohjois-Korea, Somalia, lista jatkuu... yhdistävänä tekijänä ihmisoikeuksien puutteet.
Vierailija kirjoitti:
En oo käyny Irlannissa.
Lukeminen ei ole vahvuutesi?
USA
Sinulla on vapaus. Saat olla myös eri mieltä (mutta et saa sanoa sitä ääneen).
Sinulla on vapaus. Saat kulkea omaan tahtiisi (mutta suunta on tuo, väräään suuntaan kulkevat ampuu poliisi).
Sinulla on vapaus. Saat uskoa mihin haluat (kunhan sanot raamatun tai Jumalan joka lauseessa).
Sinulla on vapaus. Saat tehdä mitä haluat (kunhan sinulla on vakuutus kaikkeen).
Sinulla on vapaus...
Singapore. Jos joku laittaa matkatavaroihini huumeita, saan kuolemantuomion.
Suhakza
Itänaapurissa en ole koskaan käynyt vaikka ikääkin jo on. Enkä mene ellei saada Viipuria takaisin, siellä on suvun kotitalo vielä pystyssä.
Vierailija kirjoitti:
USA
Sinulla on vapaus. Saat olla myös eri mieltä (mutta et saa sanoa sitä ääneen).
Sinulla on vapaus. Saat kulkea omaan tahtiisi (mutta suunta on tuo, väräään suuntaan kulkevat ampuu poliisi).
Sinulla on vapaus. Saat uskoa mihin haluat (kunhan sanot raamatun tai Jumalan joka lauseessa).
Sinulla on vapaus. Saat tehdä mitä haluat (kunhan sinulla on vakuutus kaikkeen).
Sinulla on vapaus...
En minäkään sinne nykyisen hallinnon aikana mene. Olin vaalien aikaan ja oli ihan tarpeeksi traumatisoivaa. Nyt kun ne katsovat some-tilit, niin en tietysti pääse enää maahankaan.
En oo käyny Irlannissa.