Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nimeä maa, johon et halua koskaan matkustaa.

Vierailija
23.04.2026 |

Minä en matkusta koskaan enää Venäjälle.

Kommentit (226)

Vierailija
101/226 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Afrikan maat eivät kiinnosta. 

Miksi ei? Kaikki Afrikan maat ei ole samanlaisia vaan siellä on paljon erilaisia kulttuureja ja maisemia ja siellä riittää nähtävää ja koettavaa monenlaisille matkailijoille. Esim. safarit ja sademetsät tarjoavat upeita luontokohteita. Marokossa taas on hienoa arkkitehtuuria sekä upeaa ruokakulttuuria. Lisäksi mm. Keniassa ja Tansaniassa on kauniita rantoja ja Afrikassa on myös paljon historiallisia paikkoja, kuten pyramideja Egyptissä tai Etiopian Lalibela ja Etelä-Afrikasta löytyy viinialueita... 

ootko nyt ihan tosissas? En ole tuo, jolle vastasit, mutta ei minua ainakaan kiinnosta mitkään noista, mitä luettelit. Lisäksi, en juo alkoholia ollenkaan, joten ei Afrikassa ole minulle mitään, mitä haluaisin nähdä.

Vierailija
102/226 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Albaaniassa on kirkkoja myös ja se on uusi lomakohde tosin ei me sinne haluta mut halvin unionin maa on se ja Bulgaria ja Romania kuin Moldova . 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/226 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenia oli hieno maa ennenkuin somalievakot alkoi tuhota sitä. 

Vierailija
104/226 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liechtenstein 

Vierailija
105/226 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukraina oli jo tsernobyl juttuja ennenkin outo alue elinkauppa . Mafiaa kuin Venäjälle ei ikinä !   

Vierailija
106/226 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkissa miljoonia laittomia ja papetittomia niillä väärät passit huumeet kun tulee tänne. 

Vierailija
107/226 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei? Kaikki Afrikan maat ei ole samanlaisia vaan siellä on paljon erilaisia kulttuureja ja maisemia ja siellä riittää nähtävää ja koettavaa monenlaisille matkailijoille. Esim. safarit ja sademetsät tarjoavat upeita luontokohteita. Marokossa taas on hienoa arkkitehtuuria sekä upeaa ruokakulttuuria. Lisäksi mm. Keniassa ja Tansaniassa on kauniita rantoja ja Afrikassa on myös paljon historiallisia paikkoja, kuten pyramideja Egyptissä tai Etiopian Lalibela ja Etelä-Afrikasta löytyy viinialueita... 

ootko nyt ihan tosissas? En ole tuo, jolle vastasit, mutta ei minua ainakaan kiinnosta mitkään noista, mitä luettelit. Lisäksi, en juo alkoholia ollenkaan, joten ei Afrikassa ole minulle mitään, mitä haluaisin nähdä.

Mikä sinua sitten kiinnostaa lomalla jos ei kiinnosta upea luonto, rentoutuminen rannalla, historia, arkkitehtuuri, ruoka eikä juoma?

Vierailija
108/226 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perussuomalaisuus löyhkää ketjussa vastaansanomattomasti.

Olen demari enkä ikinä matkustaisi maahan, jonka valtauskonto polkee naisten ja seksuaalivähemmistön oikeuksia. Olen tästä syystä myös team Israel, koska kannatan sivistysvaltioita enkä kehitysmaita. 

Siksi ei kaikille muslimimaille, myös kehitysmaille, kuten Intia, Bangladesh, Thaimaa yms. 

Kommentissasi ei ollut mitään sivistynyttä.

Vierailija
109/226 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Englanti

- Wales

- Skotlanti

- Pohjois-Irlanti

Vierailija
110/226 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Israel. Monet Afrikan mantereen maat. Venäjä. Pohjois-Korea. Ylipäätään jätän väliin kaikki ääriajattelun, naapurimaitaan terro risoivat ja maailmanrauhaa järkyttävät maat.

Vierailija
111/226 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Japani

Vierailija
112/226 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

haiti,meksiko,intia jne suurkaupungit ja vaarat ei houkuttele. sitten suurkaupungit kutennew york, shanghai ja muut urban hell paikat.

ei ole mua varten

Vierailija
113/226 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Islamilaiset maat ovat mielenkiintoisia, niihin juuri matkustaisin, koska ne ovat niin erilaisia siihen verrattuna mihin on tottunut. Olen mies. Eräs kaverini on vieraillut 78 eri maassa ja myös  monissa muslimimaissa. Iranissakin käväisi joku vuosi sitten. Sanoi, että ihmisinä iranilaiset ovat ystävällisimpiä kaikista hänen vierailemistaan maista. On käynyt myös Iranin jälkeen afganistanissa nyt Taliban -hallinnon aikana. Sitä pidin jo turhan riskialttiina. 

Yleisesti ottaen länsimedioissa annetaan jostain Iranistakin tarkoituksellisesti vääristelty kuva negatiiviseen suuntaan, koska länsimaalaiset eivät pysty kertomaan siitä neutraalisti johtuen vihan  ja suuttumuksen tuntemuksista Irania kohtaan. Vai antaisitko sinä neutraalin kuvauksen sellaisesta ihmisestä, jota vihaat tms.? Tuskin. Samoin Afrikan maista annetaan huono kuva. Uutiskuvissa näkyy vain köyhyyttä. Vain länsi on hyvä paikka median mukaan. Mutta se on sitä geopolitiikkaa ja valtakamppailua.

Vierailija
114/226 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sinua sitten kiinnostaa lomalla jos ei kiinnosta upea luonto, rentoutuminen rannalla, historia, arkkitehtuuri, ruoka eikä juoma?

en ole rannalla rentoutuvia ihmisiä. Historia ja arkkitehtuuri kyllä, mutta Afrikassa missään ei ole mitään, mitä haluaisin nähdä, kuten jo sanoin. En ole millään tavalla ruoan perään, syön vain, jotta saan energiaa. En pysty kuvittelemaan itseäni syömässä jotain Afrikkalaista ruokaa, hyh. Juoma? Kerroin jo, etten juo alkoholia, mutta voin juoda vaikka pullovettä ja cokista.

Luonnosta: meillä on ihan eri käsitykset upeasta luonnosta. Minulle upeaa luontoa löytyy esim. Brittein saarilta tai Uudesta-Seelannista. Voisin ihan hyvin matkustaa vaikka Kamsatkalle.

-sama

Vierailija
115/226 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään sellaista mihin en menisi vieraisille. 

Vierailija
116/226 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimeä maa, johon et halua koskaan matkustaa.

[  ] Venäjä

[  ] Jokin muu, mikä ja miksi?

Vierailija
117/226 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihinkään kuumaan, ylikansoitettuun, kaoottiseen ja meluisaan paikkaan en halua. Puhkeaa umpisuoli.

Lontoossa kävin juuri, olihan sielläkin ihmisiä erityisesti asemilla, mutta kaikki oli siistiä, järjestyksessä ja toimivaa.

Vierailija
118/226 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No näitähän riittää.

Turkki

Saksa (nähty jo 10 kertaa ja aina yhtä paska)

Vinosilmämaat, paitsi Japani

Rys  sälä ym samankaltaiset, kuten ukraina

Ruotsi (ovat niin noloja)

Intia 

Afrikka

Ähl  ämi/rätti  päämaat

Englanti (liikaa ulkkiksia ja tosi tylsä maa)

Amerikka

Siperia

Grönlanti

No tuli muutama kokonainen maanosakin. Loppujen lopuksi tosi vähän matkustettavia maita olemassa.  

Vierailija
119/226 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihinkään kuumaan, ylikansoitettuun, kaoottiseen ja meluisaan paikkaan en halua. Puhkeaa umpisuoli.

Lontoossa kävin juuri, olihan sielläkin ihmisiä erityisesti asemilla, mutta kaikki oli siistiä, järjestyksessä ja toimivaa.

Ja ilma mukavan keväinen.

Vierailija
120/226 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

haiti,meksiko,intia jne suurkaupungit ja vaarat ei houkuttele. sitten suurkaupungit kutennew york, shanghai ja muut urban hell paikat.

ei ole mua varten

Virkkeen alku ja erisnimet isolla kirjaimella.  Pilkun  ja pisteen jälkeen välilyönti.  Ei voi syyttää edes lukihäiriötä, jos tekstin ensimmäinenkin kirjain on pienellä.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä