Jos miehellä on ongelmia ja mt haasteita niin kumma että sitten ei kelpaa naisille
Olen joo tämän huomannut, itsellä on ongelmia ja tuntuu ettei sen takia enää kelpaa naisille, nuorempana vielä kelpas, mut nyt 41 vuotiaan miehenä ei kelpaa. Kyllä naisillakin on ongelmia ja on niitä ongelmatapauksia jotka on myös yhdessä pitää löytää vain sopiva samantyylinen.
Kommentit (204)
Tuntuu et suurin osa naisista on nirsoja ja koulutettuja ja sitten tavallinen köyhä amis ei heille kelpaa. Yritän varmaa ihan liian vääränlaisia naisia
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu et millää keinolla ei saa naista. Tulee nainen jos on tullakseen
Et sitten malttanutkaan pysyä poissa vaan aloitit taas päivittäisen ulinan.
No joo antaa olla. Pysyn yksin ja teen töitä.
Kunpa tekisitkin niin mutta tulet aina ulisemaan tänne uudestaan. Montahan kertaa tämänkin olet sanonut että teen töitä ja pysyn yksin ja silti sama vaan jatkuu.
Tuskin ne Mt ongelmat mikään iso syy edes on, vaan se että onko sulla minkäänlaista emotionaalista ymmärrystä tai älykkyyttä asettuakses sen naisen kanssa samalle aaltopituudelle ja vaikuttaakses itekki jotain omaa tilanteeseesi, kukaan ei halua mitään pikkupoikaa kitisemään ongelmistaan kaljapullo kädessä. Se on liikaa
Senkun juot. Juoppous ei ole ennenkään häirinnyt hyvää ihmissuhdettta, varsinkin jos se toinen osapuoli on myös juoppo.
Siinäpähän juopottelette yhdessä.
Eikä sinussa ehkä ole muutakaan vikaa, paitsi että olet rasittava jankuttaja ja normaalijärkinen nainen, vaikka olisi juoppo ei yksinkertaisesti jaksa kuunnella sinua.
Etkö etsisi seuraa jostain lievästi kehitysvammaisten naisten joukosta. Voi olla että he jaksavat kuunnella.
Varmasti nättejä ja kiinnostavia naisia on siellä.
Mutta kun tämä Vauva av.palsta on tarkoitettu "normaalijärkisille". Esim tohtoreille, maistereille, opettajille, lääkäreille, maanviljelijöille, siivoojille, kirjaston työntekijöille, opiskelijoille, työttömille...jne,
Mutta heillä on yksi yhteinen tekijä, he ovat normaalijärkisiä, ihan tavallisia. Heidän puheestaan tai käytöksestään ei huomaa mitenkään että päässä olisi vikaa.
Sinusta huomaa, ja siksi sinä et ole tällä palstalla OLLENKAAN kiinnostava.
ME EMME OLE KIINNOSTUNEET SINUSTA, Allu.
Ymmärsitkö?
Tai ääh, mitäpä minäkin taas yritin...
Paskat tämä mitään hyödytti.
Vierailija kirjoitti:
No joo antaa olla. Pysyn yksin ja teen töitä.
Joko taas? Sä olet jo sanonut ton saman miljoona kertaa ja heti sen perään alkanut uudestaan ulisemaan naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyn kyl vakituisesti töissä ja olen hoitanu asiani töissä ja sillee menee hyvin se ok.
On hienoa että sinulla on töitä. Mutta kun se on niin kertakaikkiaan perusasia että se ei riitä naisen saamiseen. Pitäisi olla elämänhallinta kunnossa ja sinun tulisi pitää itsestäsi parempaa huolta- eli lopettaa ryyppääminen ja roskaruoan syönti, ja laihduttaa kaljamaha pois. Mielenterveysongelmat kuntoon. Siivoa kämppäsi. Pese vaatteesi (älä pesetä äidillä) ja käy PÄIVITTÄIN suihkussa. Lopeta epätoivoinen ja obsessiivinen palstailu. Käy jollakin kurssilla missä opetetaan sosiaalisia taitoja.
Kaljamaha ei ole este
Miksei saisi ollenkaa juoda alkoholia?
Koska se lihottaa, siksi sinulla on ne inhoavasi kaljamaha ja pullaposket. Kuntosi on myös todella huono. Alkoholi tekee käytöksestäsi vielä enemmän tökerömpää mitä se on selvinpäin. Alkoholi saa sinut muuttumaan agressiiviseksi. Olet suurissa veloissa etkä pysty säästämään rahaa koska juot. Kaltaisesi pullea väsähtänyt ukonlerppa jossain yökerhossa huvittaa vain niitä nuoria naisia joita katselet.
Onko tuossa riittävästi syitä? Ymmärrätkö yhtään niistä, ja mitä aiot tehdä alkoholiongelmallesi?
Kuka nainen nyt mielenvikaista kaipaisi? Vikise, ap, siellä mielisairaalan puolella vaan.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin ne Mt ongelmat mikään iso syy edes on, vaan se että onko sulla minkäänlaista emotionaalista ymmärrystä tai älykkyyttä asettuakses sen naisen kanssa samalle aaltopituudelle ja vaikuttaakses itekki jotain omaa tilanteeseesi, kukaan ei halua mitään pikkupoikaa kitisemään ongelmistaan kaljapullo kädessä. Se on liikaa
Mitä sitte. Minä haluan juoda
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä sitte että olet henkisesti lapsen tasolle jäänyt uliseva juoppo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Sellaisista naiset harvemmin kiinnostuvat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluat juoda? Mikä on se pääsyy siihen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai olen lapsi jos haluan juoda just just. Kaverinikin juo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluat juoda? Mikä on se pääsyy siihen?
Rentouttaa pääsee bailaan ja baariin ja tutustuu välillä naisiin jne
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Sellaisista naiset harvemmin kiinnostuvat.
Kyllå naisetkin juo sori vaan!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyn kyl vakituisesti töissä ja olen hoitanu asiani töissä ja sillee menee hyvin se ok.
On hienoa että sinulla on töitä. Mutta kun se on niin kertakaikkiaan perusasia että se ei riitä naisen saamiseen. Pitäisi olla elämänhallinta kunnossa ja sinun tulisi pitää itsestäsi parempaa huolta- eli lopettaa ryyppääminen ja roskaruoan syönti, ja laihduttaa kaljamaha pois. Mielenterveysongelmat kuntoon. Siivoa kämppäsi. Pese vaatteesi (älä pesetä äidillä) ja käy PÄIVITTÄIN suihkussa. Lopeta epätoivoinen ja obsessiivinen palstailu. Käy jollakin kurssilla missä opetetaan sosiaalisia taitoja.
Kaljamaha ei ole este
Miksei saisi ollenkaa juoda alkoholia?
Koska se lihottaa, siksi sinulla on ne inhoavasi kaljamaha ja pullaposket. Kuntosi on myös todella huono. Alkoholi tekee käytöksestäsi vielä enemmän tökerömpää mitä se on selvinpäin. Alkoholi saa sinut muuttumaan agressiiviseksi. Olet suurissa veloissa etkä pysty säästämään rahaa koska juot. Kaltaisesi pullea väsähtänyt ukonlerppa jossain yökerhossa huvittaa vain niitä nuoria naisia joita katselet.
Onko tuossa riittävästi syitä? Ymmärrätkö yhtään niistä, ja mitä aiot tehdä alkoholiongelmallesi?
Mitå sitte jos on kaljamaha ja pullaposket. Olin joskus tajuatko nuorempana hoikka. Jos ei kelpaa antaa olla. Ei kaikki naisetkaan kelpaa miehille!!
Naisissakin on paljon kehitysvammaisia ja mt ongelmaisia, mutta miehet antaa silti heille mahdollisuuden. Naiset on niin etuoikeutettuja.
Ulkonäkö on hyvä ja en ole lihava+ pituus +