Jos miehellä on ongelmia ja mt haasteita niin kumma että sitten ei kelpaa naisille
Olen joo tämän huomannut, itsellä on ongelmia ja tuntuu ettei sen takia enää kelpaa naisille, nuorempana vielä kelpas, mut nyt 41 vuotiaan miehenä ei kelpaa. Kyllä naisillakin on ongelmia ja on niitä ongelmatapauksia jotka on myös yhdessä pitää löytää vain sopiva samantyylinen.
Kommentit (188)
Mä en jaksa enää aivan sairasta porukkaa heido.
Vierailija kirjoitti:
Mua ei kiinnosta paskaakaa tälläset pellet hei hei
Palataan Alluvauva asiaan taas huomenna, kun aloitat uuden ketjun :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tyhmä on ihminen joka puolustaa Allun kaltaista hullua, sairasta ja väkivaltaista jankuttajaa?
En puolusta vaan ihmettelen mm. sinun käytöstäsi. Et ole mikään portsari täällä. Kuulostat aika ikävältä ihmiseltä. Eikö ole muuta tekemistä?
Yleinen negatiivinen reaktio Allun kirjoituksiin on seurausta siitä, että mikään, ei yhtikäs mikään, ystävällinenkään neuvo ole ikinä mennyt hänelle perille.
Allu nauttii jankuttamisesta, ruikuttamisesta ja saamastaan huomiosta, ja vastaajat puolestaan nauttivat vitt uilusta, koska mitään asiallisia vastauksia on täysin turha kirjoitella. Allu ei noteeraa niitä millään tavalla.
Ja pyörä pyörii loputtomiin. Eihän se mitään rakentavaa toimintaa ole yhtään kenenkään kannalta. Periaatteessa ajan haaskaamista tämä minunkin kommenttini.
Juuri näin. Olen vuosien varrella antanut neuvoa ja tukea hänelle, ja tarjoutunut soittamaan- puhelimeensa hän ei kuitenkaan vastaa. Pelkkää huomionhakua hänen käytöksensä on- ehkä siksi että tämä on Allun ainoa ”outlet” ja myös jollakin tavalla saa hänet tuntemaan että hänellä on keskusteluseuraa ja sosiaalinen elämä.
Kuule ei ole kavereita!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ei kiinnosta paskaakaa tälläset pellet hei hei
Palataan Alluvauva asiaan taas huomenna, kun aloitat uuden ketjun :D
Ei kiinnosta tajuatko sekopää. Hommaa lääkkeet
Minä menen terapiaan ja hommaan elämäni kuntoon heido
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä iässä on omatkin ongelmat. En jaksaisi kantaa enää muiden ongelmia. Ap korjaa ensin omat ongelmasi niin olet haluttua tavaraa.
No onhan naisillaki ongelmia ja monella onkin
Pysy sitten incelinä. Älä tule häiritsemään niitä viehettäviä mt- tapauksia. Ne voi olla kivoja mielenterveysongelmaisia, mutta ne ei välttämättä halua mitään inhottavaa miessikaa
Menen vloppuna katseleen isotissistä kaljamahaista naista baariin.
Miten niin samankaltainen. Oletko kuullut projisoinnin käsitteestä,eli ehkä projisoitu ongelmia toiseen jotka on itsessäsi kuvitellen että jonkun pitää olla sun kanssa ja että olis muka samanlainen kuin sä. Välttämättä et yhtään ymmärrä että niin EI OLE. Tämä on nyt vaan tällainen heitto kun kertomuksesi on hieman liian typistetty.
Toisekseen, jos joku on lihava pitäisikö jonkun toisen lihavan suostua olemaan sen lihavan kanssa vaan koska se toinenkin on lihava. Eli parisuhteita ei muodosteta yhden ominaisuuden perusteella. Siihen tarvitaan kiinnostus. Mietiskele jatkossa mitä yhteistä sinulla on kyseisten henkilöiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Sen kun näkis vaan ja kuulis ...
Johan sä jonkinlaisessa terapiassa ravaat, jos kerran oman kertomasi mukaan oikein terapeutti sanonut, että älä välitä ...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä iässä on omatkin ongelmat. En jaksaisi kantaa enää muiden ongelmia. Ap korjaa ensin omat ongelmasi niin olet haluttua tavaraa.
No onhan naisillaki ongelmia ja monella onkin
Naiset etsivät kumppania ja Ap vaikuttaa etsivänsä äitiä tai naista joka pelastaisi hänet.
Samu ja Emma? Konja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johan sä jonkinlaisessa terapiassa ravaat, jos kerran oman kertomasi mukaan oikein terapeutti sanonut, että älä välitä ...
NIin käynkin
Miksi ihmeessä kukaan - mies tai nainen - haluaisi ehdoin tahdoin lisää ongelmia elämäänsä tuollaisen puolison muodossa? Eri asia jos on jo hoitanut ongelmansa kuntoon ja pystyy kohtuullisen normaaliin elämään. Eikä varsinkaan vastuuta puolisoa toimimaan ilmaisena terapeuttina ja huolehtimaan kaikista käytännön asioista kun oma elämänhallinta on hakusessa.
Kertoo paljon jos tuota pitää edes taivastella kun ei ole ihmisiä jonossa haluamassa suhteeseen moniongelmaisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
NIin käynkin
Ei kauhean toimiva eikä tehokas, koska edelleen jatkat samalla linjalla, ihan kaiken suhteen ...
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä kukaan - mies tai nainen - haluaisi ehdoin tahdoin lisää ongelmia elämäänsä tuollaisen puolison muodossa? Eri asia jos on jo hoitanut ongelmansa kuntoon ja pystyy kohtuullisen normaaliin elämään. Eikä varsinkaan vastuuta puolisoa toimimaan ilmaisena terapeuttina ja huolehtimaan kaikista käytännön asioista kun oma elämänhallinta on hakusessa.
Kertoo paljon jos tuota pitää edes taivastella kun ei ole ihmisiä jonossa haluamassa suhteeseen moniongelmaisen kanssa.
Sori mutta elämässä tekee virheitä minä olen ottanut velkaa pelannut ja juonut rahani ja nyt on velkaa melkein 50 tonnia mutta kyllä silti käyn töissä ja olen pitänyt työni, ja toki tykkään juoda, niin ihan sama jos olen ongelma ei voi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori mutta elämässä tekee virheitä minä olen ottanut velkaa pelannut ja juonut rahani ja nyt on velkaa melkein 50 tonnia mutta kyllä silti käyn töissä ja olen pitänyt työni, ja toki tykkään juoda, niin ihan sama jos olen ongelma ei voi mitään.
Ei tarvitse kertoa siitä tiedän että elämänhallinta on sekaisin ja juon rahani olen sitä pitkään tehnyt ja kaikenlaista muutaki auto on romu en saa parempaa, ei ole rahaa, ja pääse eteenpäin, on maha kasvanut ja lihonut ja rupsahtanut ei voi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
NIin käynkin
Ei kauhean toimiva eikä tehokas, koska edelleen jatkat samalla linjalla, ihan kaiken suhteen ...
Se on alkoholiin
Kyllä tiedän itsekkin että tasoni on huono ja olen mennyt alaspäin.
Mutta silti töissä menee hyvin ja töitä riittää.
Tulevana viikonloppuna yökerhossa kaljamahaiset homomiehet kourivat Allun farkkupyllyä aah
Juuri näin. Olen vuosien varrella antanut neuvoa ja tukea hänelle, ja tarjoutunut soittamaan- puhelimeensa hän ei kuitenkaan vastaa. Pelkkää huomionhakua hänen käytöksensä on- ehkä siksi että tämä on Allun ainoa ”outlet” ja myös jollakin tavalla saa hänet tuntemaan että hänellä on keskusteluseuraa ja sosiaalinen elämä.