Jos miehellä on ongelmia ja mt haasteita niin kumma että sitten ei kelpaa naisille
Olen joo tämän huomannut, itsellä on ongelmia ja tuntuu ettei sen takia enää kelpaa naisille, nuorempana vielä kelpas, mut nyt 41 vuotiaan miehenä ei kelpaa. Kyllä naisillakin on ongelmia ja on niitä ongelmatapauksia jotka on myös yhdessä pitää löytää vain sopiva samantyylinen.
Kommentit (245)
Vierailija kirjoitti:
Naisissakin on paljon kehitysvammaisia ja mt ongelmaisia, mutta miehet antaa silti heille mahdollisuuden. Naiset on niin etuoikeutettuja.
Mä en ole kehitysvammainen. Enkå huoli sellaista koskaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin ne Mt ongelmat mikään iso syy edes on, vaan se että onko sulla minkäänlaista emotionaalista ymmärrystä tai älykkyyttä asettuakses sen naisen kanssa samalle aaltopituudelle ja vaikuttaakses itekki jotain omaa tilanteeseesi, kukaan ei halua mitään pikkupoikaa kitisemään ongelmistaan kaljapullo kädessä. Se on liikaa
Mitä sitte. Minä haluan juoda
Miksi haluat juoda? Mikä on se pääsyy siihen?
Rentouttaa pääsee bailaan ja baariin ja tutustuu välillä naisiin jne
Milloin viimeksi olet tutustunut baarissa naiseen? Etkös sä vaan tuijottele naisia.
Haukutaan minkä keritään. Eihän täälä muuta osatakkaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisissakin on paljon kehitysvammaisia ja mt ongelmaisia, mutta miehet antaa silti heille mahdollisuuden. Naiset on niin etuoikeutettuja.
Et sä kaukana kehitysvammaisesta ole. Olet heikkolahjainen.
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla naiset ovat etuoikeutettuja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin ne Mt ongelmat mikään iso syy edes on, vaan se että onko sulla minkäänlaista emotionaalista ymmärrystä tai älykkyyttä asettuakses sen naisen kanssa samalle aaltopituudelle ja vaikuttaakses itekki jotain omaa tilanteeseesi, kukaan ei halua mitään pikkupoikaa kitisemään ongelmistaan kaljapullo kädessä. Se on liikaa
Miten sinä bailaat? Juomalla? Tanssimalla? Iskemällä naisia?
Miehillä ne mt-ongelmat näkyy yleensä argessiivisuutena ja myös moniongelmaisuutena (alkoholi, huumeet, työttömyys, huono hygienia jne.). Naisilla mt-ongelmat ovat useammin(!) näkymättömiä eli eivät vaikuta elämänhallintaan dramaattisesti, vaan kärsitään hiljaa ja pahaolo kääntyy muiden sijaan itseensä.
Tätä faktaa vasten onko ihme ettei edes mt-ongelmainen nainen halua riskimiestä elämäänsä? Pahimmillaan menee omakin elämä retuperälle. Silloin nuorena kokemattomana joo ehkä, mutta nyt vanhana ja rupsahtaneena sinulla ei ole senkään verran annettavaa niille nuorille kokemattomille naisille jotka voisi vielä teoriassa haksahtaakin huonoon mieheen. Vanhemmilla naisilla viisautta suoraan välttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä sitte että olet henkisesti lapsen tasolle jäänyt uliseva juoppo.
Ai olen lapsi jos haluan juoda just just. Kaverinikin juo
Et taaskaan ymmärtänyt mitä sinulle sanottiin.
Et ole lapsi vaan lapsen tasolle jäänyt aikuinen, joka itkee taukoamatta sitä ettei saa mitä haluaa.
Mutku mä haluuuun, yhyyyyyy....
Vierailija kirjoitti:
Hyi! "Mahdollisuus" = hyväksikäyttö. Miehet on sairaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillä että nainen saa olla Niuaniemestä karannut 200 kiloinen autisti ja silti miehet ovat valmiita antamaan hänelle parisuhteen ja perheen.
Olenhan komea ja pitkä mutta ei se kai auta ku on sössiny elämän ja asiat
Velkaa on tullut 25 tuhatta lisää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä sitte että olet henkisesti lapsen tasolle jäänyt uliseva juoppo.
Ai olen lapsi jos haluan juoda just just. Kaverinikin juo
Et taaskaan ymmärtänyt mitä sinulle sanottiin.
Et ole lapsi vaan lapsen tasolle jäänyt aikuinen, joka itkee taukoamatta sitä ettei saa mitä haluaa.
Mutku mä haluuuun, yhyyyyyy....
Ei voi mitää. Käyn maksullisissa sit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillä että nainen saa olla Niuaniemestä karannut 200 kiloinen autisti ja silti miehet ovat valmiita antamaan hänelle parisuhteen ja perheen.
Nyt on niin harhaista settiä, että suositellaan ihan reippaamista tarkistuttamaan se lääkitys ja hankkimaan tehokkaammat ...
Kyllä se vähintään se isotissinen instabeibe pitää miehille olla, että kelpaa eikä taviksilla ole mitään mahdollisuuksia, edes tavismiehiin ...
Eli täyttä dadaa taas tuo ...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sinä bailaat? Juomalla? Tanssimalla? Iskemällä naisia?
Juon ja juttelen välillä naisille. Tanssin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim haukutaan vajaaälyiseksi sekopääksi
Eihän se ole haukkumista, vaan fakta.
Erittäin hyvin sanottu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sä kaukana kehitysvammaisesta ole. Olet heikkolahjainen.
Sille en voi mitään koskaan. Silti ihan hyvin menee yli 2000 tulot 2 vakityötä jne. Hieni asunto. Autoki vaikka vanha
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ottaisin velkaantuneen, mt-ongelmaisen, ylipainoisen alkoholistin kun normaaleja mukavia miehiä on pilvin pimein?
Ennenkuin saat nuo ongelmat kuntoon, sinulla ei ole kertakaikkiaan mitään mahdollisuutta ”saada naista”. Äläkä nyt viitsi ulista että nuorempana sait.No miksi mä ottaisin ruman ja lihavan todella ylipainosen naisen kun on muitakin saatavilla?
Se on vaan siinä että eurolla ei saa Ferraria. Sinun pitää ymmärtää oma tasosi. Se tässä on ongelma että se ruma ja lihavakaan nainen ei huoli sinua. Sinä et kykene normaaliin kanssa käymiseen. Sinun aivojen kapasiteetti ei riitä siihen.
En tajua mitä porukkaa. En ees joka vloppu juo. Pidin 6 viikkoa taukoa. En tajua miksei välillä saa juoda ja ei saa olla ees ylipainoa. Haloo terve vaan en jaksa enää