Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä mies tuo Michael Jackson olikaan? Nukkui todistusten mukaan 13-vuotiaiden lasten kanssa. Hänen musiikkinsa ei koskaan koskettanut minua

Vierailija
23.04.2026 |

Ja tämä tuntemukseni hänestä oli ajalta ennen kuin häntä alettiin syytellä pedofiiliksi. Saa kommentoida.

Kommentit (518)

Vierailija
421/518 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hänen lapsillaan taitaa mennä aika hyvin ja ovat kertoneet kuinka hyvä isä heillä oli. Mut joo, varmaan groomattu ja aivopesty hekin. 

Toki varmasti Michael oli heidän mielestään hyvä isä. Mutta jos täytyy olla totaaliyhärin lapsi, niin hienoa olisi jos se ainoa vanhempi ei vetäisi övereitä ja heittäisi henkeään.

Niin, saattoivat siinä olla vähän paineita kun 50 konsertin kiertue odotti ja sillä piti pelastaa sekä oma talous että maine. Ei ihme että tarvitsi lääkitä. Mutta ihanasti ovat lapset puhuneet isästään, en voi uskoa pahaksi ihmiseksi.

Vierailija
422/518 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

oispa 80-luku taas, taksikuskit ei raiskannu asiakkaitaan ja 11-vuotiaiden katujengit ryöstäny toisia lapsia

Pimeissä takseissa sattui ja tapahtui. Raiskauksista murhiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/518 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Michael, Michael, eles não ligam pra gente.

They don't really care about us!

Vierailija
424/518 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käväisin eräänä iltana kuuntelemassa Miihkalin laulua Youtubessa.

Ei todellakaan mikään nero. Tekemällä tehty muovinen tähti.

Ei edes hyvä laulaja.

Osaa kyllä liikutella itseään, mutta niin osaa moni muukin.

Sulla on vaan kehno musamaku, se mitään todista. 

Olen alan ammattilainen ja musiikin suhteen täysi elitisti.

Jos kuuntelee biisejä joita hän laulaa,

ne biisit

1. Eivät ole nerokkaita

Miihkali on 

2. Keskinkertainen laulaja 

Mikä sitten hänessä vetoaa yleisöön?

Kaikki muu. Ehkä tapa esiintyä ja liikkua ym. ulkomusiikilliset tekijät.

laitas linkkiä omiin sävellyksiisi ja esityksiisi

Se on klassista musiikkia. Korkeatasoista.

Sitä on esitetty myös ulkomailla.

En missään tapauksessa halua näkyä missään.

Olen erakko.

Tervetuloa kaikkien palstailevien professoreiden ja tohtorien joukkoon palstalle. Täällä viihtyvät etenkin älymystön ja korkeakulttuurin edustajat yllättävän runsaslukuisina.

Vierailija
425/518 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
426/518 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neroja on aina pidetty outoina. Jackson oli musiikille sama mitä Einstein oli fysiikalle. Jackson oli suurempi nero kuin Bach, johann Sebastiaini. Hän oli suurempi nero kuin Mozart. 

Jokainen teistä voi ostaa kotiin sähköurut ja yrittää hankkia samat miljoonat kuin Jackson teki pelkästään nuoteilla. Hän on kiistämättä nero ja neroja on aina pidetty outoin tai perversseinä. 

Huom. Jimmy Saville oli oikeasti sellainen miksi Jacksonia syytetään. Hänestä löytyy todistajia ja selviä tekoja. Jacksonista ei löydy.

Vierailija
427/518 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neroja on aina pidetty outoina. Jackson oli musiikille sama mitä Einstein oli fysiikalle. Jackson oli suurempi nero kuin Bach, johann Sebastiaini. Hän oli suurempi nero kuin Mozart. 

Jokainen teistä voi ostaa kotiin sähköurut ja yrittää hankkia samat miljoonat kuin Jackson teki pelkästään nuoteilla. Hän on kiistämättä nero ja neroja on aina pidetty outoin tai perversseinä. 

Huom. Jimmy Saville oli oikeasti sellainen miksi Jacksonia syytetään. Hänestä löytyy todistajia ja selviä tekoja. Jacksonista ei löydy.

Kyllä, hän oli musiikillinen ja tanssillinen nero. Ainoa laatuaan.

Vierailija
428/518 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jimmy Savile on syytön kaveri!

Vierailija
429/518 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä! Kolme sointua ja haarojen kouriminen. Kuinka nerokasta.

Vierailija
430/518 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vasta kuusikymmentä vuotias mies ja harjoittlen edelleen noita Michael Jacksonin tanssiliikkeitä peilin edessä. Liikkuvuus on edelleen loistava ja napakat liikkeet. Tanssiravintoloissa naiset aina kehuu ja miehetkin että tanssit ihan kuin Jacko. Suomalaiset on perinteisesti olleet tosi kankeita ja kömpelöitä tanssimaan, niin minä edustan tanssipaikoilla vastakohtaa. Se on vähän laiskuutta ja saamattomuutta miehiltä pönöttää ja olla liikkumatta. Pitäisi vähän yritää enemmän. Minuakin nuoremmat ei osaa liikkua enää. Se on kamalaa katseltavaa. Lähtevät karkuun kun yritän kädestä pitäen opettaa muuuvsseja. On yritetty lyödäkin mutta pyörähdän niiden alta ja annan napakan potkut kirkaisun saattelemana perseelle. Kaikki "se lyöminenekin" lähtee lantiosta ja Jacksonin tavasta liikkua. Tuli tuota Helsingin keikkaa katsottua ja olin sieläkin nuorempana, niin Jackson ehkä näki tulevaisuutteen. Hän näki millainen hallitus Suomeen tulee: "They Don't Care About Us". 

Melkein valahtaa polvilleen kun ymmärtää miten nuo sanat sopii tähän nykyiseen tilanteeseen, jossa meiltä hyväosaisilta ei veroteta tarpeeksi pienituloisille. 

Vierailija
431/518 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vasta kuusikymmentä vuotias mies ja harjoittlen edelleen noita Michael Jacksonin tanssiliikkeitä peilin edessä. Liikkuvuus on edelleen loistava ja napakat liikkeet. Tanssiravintoloissa naiset aina kehuu ja miehetkin että tanssit ihan kuin Jacko. Suomalaiset on perinteisesti olleet tosi kankeita ja kömpelöitä tanssimaan, niin minä edustan tanssipaikoilla vastakohtaa. Se on vähän laiskuutta ja saamattomuutta miehiltä pönöttää ja olla liikkumatta. Pitäisi vähän yritää enemmän. Minuakin nuoremmat ei osaa liikkua enää. Se on kamalaa katseltavaa. Lähtevät karkuun kun yritän kädestä pitäen opettaa muuuvsseja. On yritetty lyödäkin mutta pyörähdän niiden alta ja annan napakan potkut kirkaisun saattelemana perseelle. Kaikki "se lyöminenekin" lähtee lantiosta ja Jacksonin tavasta liikkua. Tuli tuota Helsingin keikkaa katsottua ja olin sieläkin nuorempana, niin Jackson ehkä näki tulevaisuutteen. Hän näki millainen hallitus Suomeen tulee: "They Don't Care About Us". 

Melkein valahtaa polvilleen kun ymmärtää miten nuo sanat sopii tähän nykyiseen tilanteeseen, jossa meiltä hyväosaisilta ei veroteta tarpeeksi pienituloisille. 

Olet nero.

Vierailija
432/518 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voi tietää joten en spekuloi. 

Näitä julkkisten rahastajia/huomionhakuisia sekoja myös on erittäin paljon, joten en automaattisesti mene syyttelemään sen perusteella.

Hänen musiikista tykkään erittäin paljon.

Onko rahastajia erittäin paljon? En keksi Jacksonin ohella yhtään multimiljonääriä, joka olisi menettänyt lähes koko omaisuutensa korvauksiin perättömien syytöksien vuoksi. Kertokaa nimiä, jos olen väärässä.

Eukä kyllä menettänyt jacksonkään. Vieläkin perhe tuhlaa MJn rahoja

Vierailija
433/518 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jackson on yhtä paha kuin briteissä Savile tai USA:ssa Epstein.

Ja vielä yritetään tätä valkopestä, jotta Jacksonin veljekset saisivat hynää. Rahan takii, rahan takii. 

(juu ja Off the wall oli ja on hieno levy, muista en välitä)

Vierailija
434/518 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainokaisella keikkavierailullaan Suomessa Mchael   Jackson tykästyi paikalliseen sulatejuustoon. Minkä nimiseen? Vinkki: kyseessä myös Wille Rydmain  suosikkijuusto.

Lastenkoskija?

Vierailija
435/518 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaan on Bill Gates ja muut valtiaat parempia miehiä kaikin puolin.

Vierailija
436/518 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tanssitaitoa voisi verottaa pois? Ei mitenkään. Se on aidosti hankittu omaisuus. Se ei lähde ottamallakaan. Se on sinussa sisällä kuten laulaminenkin. Tästä Jeesus puhui kun halusi jakaa kaikille kansoille leivät ja kalat tasan. 

Se mitä omistat aidosti sydämessäs kuten laulutaidon, tanssitaidon, kalastuksen jalon taidon ja keulimisen, niin sitä sulta ei voi ottaa pois, mutta rahat sulta voi ottaa pois koska vain Jeesuksen nimissä köyhille. Koska se on oikein!

Vierailija
437/518 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

melkein Princen tasolla

Vierailija
438/518 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet oikeassa, pitää orjuuttaa koko maailma ja hyväksikäyttää se kuoleman partaalle, näin on kirjoitettu. Kun se on tapahtunut, saapuu Oikeus.

"I got the poison,  I got the remedy"

Earth Song  

Vierailija
439/518 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä joskus näin jonkun dokumentin Michael Jacksonista. Siinä oli että syytökset tulivat hänen kuoltuaan, että julkisuuden halua, rahastusyritystäkö vai oikeastiko Michael hyväksikäytti? 

Mitäänhän ei voi sanoa asiasta varmuudella.

Vierailija
440/518 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eräs asiantuntija kertoi mikä on psykopaatin unelmien täyttymys:

Hänen unelmiensa täyttymys on ajaa uhri mielisairaalaan tai itsemurhaan.

Tällä levelillä liikutaan.

Höpö höpö taas...

Ota selvää. Tuo on asiantuntijatietoa, ei minun keksintöäni.

Tuo kuuluu jo yleissivistykseen. Siis tulla tietoiseksi asiasta