Siis onko tuo vuosaaren 11 vuotia jengi johtaja suomalainen vai ulkomaalainen.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/b326aebd-a994-46e6-a2a2-4263b2c9d7e8…
Miten voi olla ettei saada 11 vuotiasta kuriin. Saunan taa ja keppiä sormille je sen jälkeen vankilaan.
Kommentit (954)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rasistinen ketju poistoon. Miten tämä sallitaan?
Rasistinen ketju? Ne jengiläisethän on rasisteja ja siitä tässä on keskustelua.
Yks kommari kävi heti alapeukuttamassa.
Eiks äiti oo päiväkodissa töissä. Onnea sinne.
Vierailija kirjoitti:
Tytöt pitää hauskaa pelleilee ottaa pari karkkit. Kauhee huutaa raivoo aikuiset huutaa raivoo syyttää että samat tytöt tehny kaikki rikokset mitä tapahtuu. Aina sama juttu ollu ja nyt sama!!!
Nyt oli aika huono ragebaitti
0/5
Ku ei oo kauhalla annettu nii tässä tulos. Voi voi. Myöhästä itkeä kun on kakat housuus, sano. Miten nuo kehtaa kakaroitaan puolustella
pitkät ehdottomat vankeustuimiot iästä riippumatta jatkossa mikään muu ei auta...
koskee maihin muuttajia, romaneja, tavallisia suomalaisia ja elitti perheiden lapsia myös
No ei oo mikään kaunokainen tuo pikkupahis :DDD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun tuonikäinen tyttäreni leikkii muotinukeilla ja istuu joskus sylissäni.
Millainen koti tällä tyttöjengillä on?
Miksi sivulliset eivät puutu heidän joukkopahoinpitelyynsä? Nuohan ovat vielä ihan niskasta pois nostettavia? Älkää jääkö katsomaan sivusta!
Mitäs itse tekisit? Nostaisit niskasta ja mitä sitten? Mitäpä se auttaisi?
Lopettaisi väkivallan uhrin, lapsen tai vanhuksen pahoinpitelyn ainakin sillä kertaa. Mitäs itse luulisit tapahtuvan?
Luulisin, että pelkäisit niin paljon, ettet edes poliiseja soittaisi.
En pelkää 10-11-vuotiaita kakaroita, vaikka heitä olisi 10. Potkisin polvet paskaksi, niin monelta kuin ehtisin. Sen verran ikää jo on että jalka ei ehkä nouse enää potkaisemaan päähän. 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sivulliset eivät puutu heidän joukkopahoinpitelyynsä? Nuohan ovat vielä ihan niskasta pois nostettavia? Älkää jääkö katsomaan sivusta!
Lopettaisi väkivallan uhrin, lapsen tai vanhuksen pahoinpitelyn ainakin sillä kertaa. Mitäs itse luulisit tapahtuvan?
En pelkää 10-11-vuotiaita kakaroita, vaikka heitä olisi 10. Potkisin polvet paskaksi, niin monelta kuin ehtisin. Sen verran ikää jo on että jalka ei ehkä nouse enää potkaisemaan päähän. 😁
Kyynärpäällä nenä sisään.
Vierailija kirjoitti:
Ku ei oo kauhalla annettu nii tässä tulos. Voi voi. Myöhästä itkeä kun on kakat housuus, sano. Miten nuo kehtaa kakaroitaan puolustella
Miksi eivät kehtaisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta, tuo olisi nopeampaa itsepuolustusta. Niiden nenäthän on kyynerpään korkeudellakin. Aina voisi sanoa että se oli vahinko, kun niin kovasti säikähdin. 😁
Vierailija kirjoitti:
Vuosaaren naamakirjassa on totuus.
Siellä taitaa olla myös ihan feikki kommentteja. Keksittyjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuosaaren naamakirjassa on totuus.
Siellä taitaa olla myös ihan feikki kommentteja. Keksittyjä.
Niin, niin, mutta niin joku palstalainen väitti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisikohan tässä mahdollisena jokin lievä älyllinen kehitysvamma, joka selittäisi tällaisen käytöksen? Joskus tuli jokin dokumentti, jossa kerrottiin vaarallisista väkivaltavangeista, ja hyvin monella tällaisista älyllistä kehitysvammaisuutta.
Romanipiireissä kehitysvamma yleistä koska pariutuvat pienen piirin sisällä.
Ihan tyypillistä koulukiusaajan puhetta. Anonyymillä keskustelupalstalla on helppo heitellä tällaisia herjoja. Jonkun etnisen ryhmän leimaaminen ja yleistäminen on r a s isteille tyypillistä käytöstä. Toivottavasti kouluissa aikuiset ovat päässeet tällaisista asenteista.
Kuten silloin kun sinä jankutat aamusta iltaan persuista ja persuja ovat kaikki jotka ovat sinun idiootin kanssa eri mieltä? Huippu oli silloin kun kerran haukuit tällä palstalla vasemmistoliittoa äänestävän persuksi kun hän ei jakanut sairasta maailmankuvaasi :D
Oletko itse joku koulukiusaaja kun niistä aina jaksat jankuttaa?
Tuossa tyttöjengissä se on alkanut sen kovistytön kiusaamisesta. Hänestä sitten tuli kovapintainen kiusaaja. Kai sitä oppii, kun kiusataan. Ei ole puolustus, mutta selkeä formaatti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo osaa katutaistelun jo kyllä kokemuksen kautta, ja vielä puukon kanssa, osaatko sinä? En suosittelisi kokeilla, muuten saat itse syytteen, ja nuo vain jatkavat, ja ehkä vielä huostaan joutuvat, mutta mitä sekään auttaa noiden kanssa, jos ei suljettuun laitokseen joudu siihen asti, kunnes täyttää 18v. Pikkuisia reppanoita paapotaan, ihan sama, murhaavatko, vanhemmatkin tappajat elinkautisen kanssa armahdetaan helposti, pikkulapsireppanamussukka vielä kulttuurialennuksen kanssa pääsee ehkä vain nuhtelulla ja päälle saa jonkin 10 000€ apurahan, että voi kouluttautua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo osaa katutaistelun jo kyllä kokemuksen kautta, ja vielä puukon kanssa, osaatko sinä? En suosittelisi kokeilla, muuten saat itse syytteen, ja nuo vain jatkavat, ja ehkä vielä huostaan joutuvat, mutta mitä sekään auttaa noiden kanssa, jos ei suljettuun laitokseen joudu siihen asti, kunnes täyttää 18v. Pikkuisia reppanoita paapotaan, ihan sama, murhaavatko, vanhemmatkin tappajat elinkautisen kanssa armahdetaan helposti, pikkulapsireppanamussukka vielä kulttuurialennuksen kanssa pääsee ehkä vain nuhtelulla ja päälle saa jonkin 10 000€ apurahan, että voi kouluttautua.
10-vuotias mannepimu? Hui kun pelottaa. Toissa vappuna otin matsin mannen kanssa taksijonossa. Yrittihän se kaivaa Moraa, mut ei ehtinyt kun valot sammui. Se oli ihan pska. Ei kannattais etuilla jos ei ole vakuudet kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi eivät kehtaisi?
Normaalijärjellä varustettu ihminen ymmärtäisi tuossa paikassa hävetä kuinka surkeasti on kasvatustehtävänsä hoitanut mutta juu ei nämä ih mis jät teet. Hirmuinen uho vaan. Mitä vähemmän tiedät sitä enemmän uskot tietäväsi :DD Ei vaan oo sitä kapasiteettia kaikille suotu. Siksi on yhteiskunnassa viranomaiset. Toivottavasti nyt toimivat riittävällä puuttumisella
Vain ajan kysymys, kun nuo tytöt murjotaan. :)