Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi sinua on kiusattu ?

Vierailija
26.05.2024 |

Jos olet joutunut koulussa tai töissä tai jossain muualla kiusaamisen kohteeksi, niin minkä seikkojen luulet vaikuttaneen siihen, että tulit kiusatuksi, vai uskotko, että oli puhdasta sattumaa, että jouduit tällaiseen tilanteeseen?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kun kysyit. Olemassaoloni ei miellytä kaikkia. Olen tullut kiusatuksi ihan kaikkialla mutta en ole pysyvästi traumatisoitunut joten voin kertoa selviytymistarinaani ja siitä miten vahva sekä onnellinen olen vielä nykyisinkin. Kateuden takia kiusataan paljon, älkää lähtekö siihen mukaan, se ei kannata eikä ole hyväksi. Stop kiusaamiselle!

Vierailija
2/11 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä juttu, mutta liian iso penis oli syynä. Ei hetkauttanut se kiusailu toisaalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiusattiin, koska ei ollut äitiä eikä usein isääkään. Mummon ja papan kanssa elin 60-luvulla. Vieläkin se vaikuttaa elämääni.

Vierailija
4/11 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oitkistä vaaleista hiuksista ja siitä, et osasin lukea sujuvasti ekaluokalla, kun muut vasta opettelivat. 

Vierailija
5/11 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkistä siis. Harmi ku näitä ei pysty ainakaan ilman rekisteröitymistä korjaamaan.

Vierailija
6/11 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen päihde-, väkivalta- ja mielenterveysperheestä. Minua ei koskaan hyväksytty ns tavallisiin piireihin. Kelpasin ainoastaan ns alamaailmaan, jossa sai olla se joka oli. 

Vierailija
7/11 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaajat olivat kovin fiksoituneita hampaisiini.

Vierailija
8/11 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erilaisuus. Kiusaajien on helppoa ottaa silmätikuksi henkilöitä, jotka millään tavalla poikkeavat massasta. 

Pienellä paikkakunnalla yläasteella oli hyvin vahvasti ilmapiiri, jossa tupakointi ja päihteiden käyttö oli "cool". Minua ei oikeastaan kumpikaan asia kiinnostanut, olin ja olen edelleen erittäin utelias ja tiedonjanoinen, sitäkautta pärjäsin hyvin koulussa. Vapaa-ajalla urheiluharrastukset veivät mukanaan. Erosin siis aika paljon massasta, minkä vuoksi 7. luokalta 9. luokan loppuun sain osakseni nimittelyä, tavaroideni varastelua/piilottelua, jonkin verran myös tönimistä, hiuksista vetämistä yms. En usko että kyseessä oli sattuma, uskon että kiusaamisen ilmapiiri oli niin syvälle juurtunut, että joku olisi joka tapauksessa nostettu tikun nokkaan. Valitettavasti. 

Vierailija
9/11 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuriin muutti nainen, jonka lapset alkoivat ensin lintsaamaan koulusta jne. Sitten he rupesivat vetämään huumeita ja jengipomoiksi. Kiusasivat suuret määrät naapurustoa pois, saivat alussa omia kavereitaan tilalle ja vallan tunne kasvoi. 

Nyt heillä on omat lapset, jotka opetetaan jo lapsesta lähtien kiusaamaan ohjeiden mukaan. Myös aikuiset on helppo saada manipuloimalla ja valehtelemalla kiusaamiseen mukaan. 

Yksi keino saada ihmiset jengitouhuun mukaan on kiusata ensin heitä ja sitten päästää pälkähästä, kun he suostuvat itse vakoilemaan tai kiusaamaan. Tämä naamioidaan jonkunlaiseksi yhteiskunnalliseksi velvollisuudeksi, vaikka palvelee vain näitä jengirikollisia.

Sellasta menoa. Tyhmyys porukassa tiivistyy. Fiksut lähtivät kauan sitten pois täältä. Itse olen silleen itsepäinen, että jäin kiusattavaksi. 

Vierailija
10/11 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Atooppinenihottuma. 

Vierailija
11/11 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapuriin muutti nainen, jonka lapset alkoivat ensin lintsaamaan koulusta jne. Sitten he rupesivat vetämään huumeita ja jengipomoiksi. Kiusasivat suuret määrät naapurustoa pois, saivat alussa omia kavereitaan tilalle ja vallan tunne kasvoi. 

Nyt heillä on omat lapset, jotka opetetaan jo lapsesta lähtien kiusaamaan ohjeiden mukaan. Myös aikuiset on helppo saada manipuloimalla ja valehtelemalla kiusaamiseen mukaan. 

Yksi keino saada ihmiset jengitouhuun mukaan on kiusata ensin heitä ja sitten päästää pälkähästä, kun he suostuvat itse vakoilemaan tai kiusaamaan. Tämä naamioidaan jonkunlaiseksi yhteiskunnalliseksi velvollisuudeksi, vaikka palvelee vain näitä jengirikollisia.

Sellasta menoa. Tyhmyys porukassa tiivistyy. Fiksut lähtivät kauan sitten pois täältä. Itse olen silleen itsepäinen, että jäin kiusattavaksi. 

Lainaan omaa tekstiäni yltä. Olen päihde-, väkivalta- ja mielenterveysperheestä. Minua ei koskaan hyväksytty ns tavallisiin piireihin. Kelpasin ainoastaan ns alamaailmaan, jossa sai olla se joka oli. 

Yritin kovasti olla jotain muuta kuin perheeni, mutta aina tuli se seinä vastaan. Kun se leima on lyöty otsaan se on ja pysyy. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän