Työnhakijana kannattaa olla aktiisena heti aamusta joten ehtii laittaa kymmeniä avoimia hakemuksia päivän mittaan
oma aktiivisuus on työnhaussa kaiken a ja o myös piilotyöpaikkojen haravointi ja osallistuminen erinlaisiin rekry tapahtumaan kyllä tekevälle töitä löytyy kun on itse aktiivinen ei töitä tulla kotishovalle tarjoamaan
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen lähettänyt joka viikko kymmeniä avoimia hakemuksia erilaisiin ministeriöihin, sekä muihin valtion ja kuntien virastoihin ja laitoksiin. En ole vuosikausien hakemisesta huolimatta työllistynyt. Työkkärissä tosin sanoivat, että hakemiini paikkoihin pitäisi olla jonkun alan maisteri ja ongelmani on, että minä haen peruskoulupohjalta. Tiedä sitten, onko tuossa perää.
Oletko kokenut koulunkäyntiavustajan paikkoja hakea?
Siis että joku opettaisi ihmisten lapsia peruskoulupohjalta? Hah!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan niitä toki laittaa. Se on tosiasiallisesti valtavaa roskapostittamista ja ikävä riesa työnantajille.
työnhakijan työtä ON työn haku ja työstäsi KASVAA työ eläke hox hox
Työn hakemisesta ei tosiaankaan mikään työeläke kasva ... Sen sijaan, että täällä trollailet ja spämmäilet tätä pskaasi, ala mennä suorittamaan sitä "työtäsi" eli työnhakua ym. HOX!HOX!
ei kun ymmärsit väärin hakemuksia laittamalla PÄÄSEE työ elämään ja SILLOIN alkaa kasvaa työ eläke hox hox
Mene sitten jo laittelemaan niitä työnhakujasi, HOX HOX!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan niitä toki laittaa. Se on tosiasiallisesti valtavaa roskapostittamista ja ikävä riesa työnantajille.
Työn hakemisesta ei tosiaankaan mikään työeläke kasva ... Sen sijaan, että täällä trollailet ja spämmäilet tätä pskaasi, ala mennä suorittamaan sitä "työtäsi" eli työnhakua ym. HOX!HOX!
ei kun ymmärsit väärin hakemuksia laittamalla PÄÄSEE työ elämään ja SILLOIN alkaa kasvaa työ eläke hox hox
asia ei relevantti täällä huolettaa enemmän nämä saamattomat jotka laiskottelee SOSIAALI etuudella tekemättä mitään sen eteen
Ei se hakemusten lähettelyn aktiivisuus työnantajille näy mitenkään. Parempi tehdä muutama kohdennettu ja hyvä työhakemus, kuin lähettää sama hakemus sadalle työnantajalle.
Vierailija kirjoitti:
Minä käännän kylkeä ja jatkan pötköttelyä.
Eikö ole ikävää olla syrjäytynyt ?
Vierailija kirjoitti:
Minä käännän kylkeä ja jatkan pötköttelyä.
Tyypillinen työtön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työnhaustani on pelkkää haittaa. Hakemuksen vastaanottaja joutuu vähintään vilkaisemaan hakemuksiani, ennen kuin siirtää ne roskiin. Toisekseen nykyiset palkat ovat hyvin pieniä ja työ yhä raskaampaa ja vaativampaa.
Ansiosidonnainen päivärahani on suurempi kuin useimmat nykypalkat, joten työhön meno olisi minulle melko kannattamatonta, jos nyt kävisi niin, että joku minut palkkaisi. Fyysinen ja henkinen terveyteni kuluisivat loppuun siinä samalla.
Kiitos että huolehdit eläkkeestäni. Ansiosidonnainen kyllä kerryttää sitä koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
asia ei relevantti täällä huolettaa enemmän nämä saamattomat jotka laiskottelee SOSIAALI etuudella tekemättä mitään sen eteen
Seli seli. Mene nyt suorittamaan sitä työtäsi eli työnhakua harjoittamaan äläkä spämmitrollaa täällä tätä pskaasi, HOX HOX!