Missä iässä suunnilleen tajusit ettå miestä kiinnostaa naisessa pääasiasssa paneminen?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nähtävästi osaa miehistä kiinnostaa vain paneminen. Mutta osaa kiinnostaa pääasiassa ihan muut asiat. Ainakin minulla pääasiassa kiinnostus on ammatillinen. Ihmisillä on erilaisia taitoja ja töissä eri projekteissa tarvitaan erilaisia taitoja ja ilman muuta kiinnostaa niin naiset kuin miehetkin joiden kanssa voi toteuttaa projekteja menestyksellisesti. On sitten oma vaimokin, mutta kyllä hänenkin osalta minua kiinnostaa pääasiassa ihan muut asiat. On meillä 5 lasta, joten panemistakin on tehty, mutta kyllä se kiinnostus on ihan jossain muualla häntä kohtaan.
Jos et ole tavannut muita kun panemisesta kiinnostuneita miehiä, ehkä kannattaa alkaa etsiä heitä boksin ulkopuolelta? Heitä kyllä on pilvin pimein.
Ihan jossain muualla….. surullista olisi kuulla oman miehen noin sanovan, no ehkä teille seksi ole tärkeää ikinä ollutkaan.
Minulle taas hyvinkin seksuaalisena naisena ei ole mitenkään ikävää tietää, että se ei ole miehelleni tärkeintä tai edes top3:ssa kanssani. Selvästi hän minua myös haluaa ihan päivittäin, onneksi, mutta tulisi aika kurja olo jos minussa tärkeintä olisi seksuaalinen nautinto jota voin miehelle tuottaa tai pillu yleensä.
Jään joskus seksin alussa, niin pitkäksi aikaa ihailevasti sivelemään vaimon kehoa, että hän huomauttaa kaipaavansa kovempaa toimintaa.
Vierailija kirjoitti:
Et ole ainoa,naiset ovat usein hyväuskoisia typeryksiä,ja liian helposti antavat pilata itsensä "
Eihän tuossa nainen itseään pilaa, vaan mies itsensä.
Outo ajattelutapa.
Ja miten tyttö tai nainen menee seksistä pilalle? En min ainakaan ole mennyt, vaikka onkin ollu miehiä./haluavat seksiä!
Hyväksikäytöstä jää jälkensä.
On eri asia rakastaa oikeasti, kuin puhua rakkaudesta.
Mistä ihmeen hyväksikäytöstä?Minä olen ottanut aina miehen minkä halunnut.
Vierailija kirjoitti:
Mistä ihmeen hyväksikäytöstä?Minä olen ottanut aina miehen minkä halunnut.
Tässä ei ollut kyse sinusta, ihan sama mitä teet.
Sinä et osaa käyttää tuota lainaustoimintoa. Kommentti, johon kommentoit, oli vastaus tähän:
"Liian myöhään,minullekkin 16v lähtien, miehet kehuivat rakastavansa minua,ja kehuivat ihanaksi,ja kun saivat mitä halusivat,jotkut kerran,jotkut useammin, niin kohta alkoivat välttelemään,ja olivat kohta kuin eivät olisi tunteneetkaan, usein olen miettinyt kuinka hyväuskoinen typerys olinkaan,uskon ette en ole ainoa näin kokenut."
Ja tämähän on sitä hyväksikäyttöä.
Kun vastaat muiden juttuihin, niin klikkaa sitä "Lainaa-laatikkoa. Sitten pysyt itsekin kärryillä mihin oikein vastaat.
Et ole ainoa,naiset ovat usein hyväuskoisia typeryksiä,ja liian helposti antavat pilata itsensä "
Eihän tuossa nainen itseään pilaa, vaan mies itsensä.
Outo ajattelutapa.
Ja miten tyttö tai nainen menee seksistä pilalle? En min ainakaan ole mennyt, vaikka onkin ollu miehiä./haluavat seksiä!