Sako naiselle sanoa että aja ne karvas.
Kommentit (32)
Jos hampaaton suu tulee muotiin, kaikki poistattavat hampaansa. Tai kaljuus tulee muotiin, kaikki hankkivat sänkitukan.
Vanhoilla lihavilla naisilla on karvoja.
Sinä et ole nähnyt karvaista tai posliinipimppiä etkä tule näkemäänkään!
Ainakin minä olen sanonut. Ajan myös omani.
AP:n kannattaisi keskustella ihan asiallisesti kumppaninsa kanssa, niin kuin muistakin intiimiasioista keskustellaan. Toiveita saa aina esittää ja kertoa mistä viehättyy. Karvattomuus on vieläpä helppo kokeilu, kun kyseessä on uusiutuva luonnonvara.
Olen todella hämmentynyt näistä kommenteista, joissa parisuhde on päättynyt tuohon pyyntöön tai ajatellaan, että karvansa ajeleva on p*rnotähti.
Vierailija kirjoitti:
Nainen, tuo arvoton käyttöhyödyke. Toisaalta sinähän et sataa metriä lähemmäs naisia pääse, joten mitä väliä?
Sanoo katkera Intel, kun ei saa pillua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen, tuo arvoton käyttöhyödyke. Toisaalta sinähän et sataa metriä lähemmäs naisia pääse, joten mitä väliä?
Sanoo katkera Intel, kun ei saa pillua
Sinulla on tainnut nyt puurot ja vellit mennä sekaisin 😆
Vierailija kirjoitti:
Voit sanoa mutta et vaatia.
Mites uhkailu, esim. et pimppiä on sit enää turha tarjota nuoltavaksi. Tai etten valmista enää koskaan lihamakaroonilaatikkoa?
Vierailija kirjoitti:
AP:n kannattaisi keskustella ihan asiallisesti kumppaninsa kanssa, niin kuin muistakin intiimiasioista keskustellaan. Toiveita saa aina esittää ja kertoa mistä viehättyy. Karvattomuus on vieläpä helppo kokeilu, kun kyseessä on uusiutuva luonnonvara.
Olen todella hämmentynyt näistä kommenteista, joissa parisuhde on päättynyt tuohon pyyntöön tai ajatellaan, että karvansa ajeleva on p*rnotähti.
Ne on näitä vanhoja eukkoja sekä lihavia jotka ei yletä ajelemaan. Valtaosa alle myöhäisleski-ikäisistä naisista siistii alapäänsä. Onhan sitä varmasti paljon kivempi nuolla ja ainakin itsellä paljon miellyttävämpi ollakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne on näitä vanhoja eukkoja sekä lihavia jotka ei yletä ajelemaan. Valtaosa alle myöhäisleski-ikäisistä naisista siistii alapäänsä. Onhan sitä varmasti paljon kivempi nuolla ja ainakin itsellä paljon miellyttävämpi ollakin.
Jos ei itse yletä, voi pyytää kumppania auttamaan. Voi olla jopa yllättävän miellyttävä kokemus molemmille ;)
Vierailija kirjoitti:
Karvat on alapäässä ihan tarkoituksella. Kyllä. Luit ihan oikein. Aikuisen, sukukypsän naisen alapää ei ole karvaton. Lapset on eri asia.
No haista sinä vttu
En tee ammattikseni p*rnoa eikä työnantaja maksa yhtään ylimääräistä siitä että housuissa on kutiseva ja näppyläinen iho. On se kun ei aikuinen mies edes naisen karvoja kestä, noloa.