Mikähän tuolla teinillä on?
Tänään näin hänet ekan kerran puoli yhdeltä ja kertoi silloin heränneensä just. Neljän aikaan hain hänet syömään huoneestaan kun ei vastannut mun pyyntöön tulla syömään ja oli silloinkin nukkumassa. Ja nyt äsken tuli mun kanssa vähäksi aikaa katsomaan telkkaria niin alkoi nuokkumaan. Sanoin että mene vaan jo nukkumaan ja sinne läks.
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Kouluväsymys.
Voi olla sitäkin. Aika tunnollinen on.
Tuskin on valvonut edellistä yötä tai ainakaan ei kahden kolmen aikaan ollut valoja päällä kun kävin vessassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kouluväsymys.
Voi olla sitäkin. Aika tunnollinen on.
Tuskin on valvonut edellistä yötä tai ainakaan ei kahden kolmen aikaan ollut valoja päällä kun kävin vessassa.
Ei puhelimen tuijottamiseen valoja tarvii :)
Valvoo yöt. Toisaalta ihmeellistä ettet edes kysy häneltä.
Vierailija kirjoitti:
Valvoo yöt. Toisaalta ihmeellistä ettet edes kysy häneltä.
Kylläpä kysyin. Sanoi ettei tiedä.
Heräs tän myötä kysymys että muisteletteko te mammat koskaan omia teiniaikojanne? Aina kyselette että mikä teiniä vaivaa. Käyttäytyykö teidän teinit tosiaan niin erillä tavalla kuin te aikoinaan? Kyllä itse ainakin oman teinini tavat tunnen tutuksi omasta nuoruudestani.
Puhu hänen kanssa. Mitä sä täällä ihmettelet?
Jos ei ole tyypillistä hänelle niin saattaa olla kaverihuolia tms. Suosittelen pitämään silmät ja korvat auki siltä varalta, että haluaa sinulle puhua.
Kilpirauhasen vajaatoiminta teki itsellä teininä väsymyksestä kroonisen. Nukuin aina ja kaikkialla kunnes sain lääkityksen.
Vierailija kirjoitti:
Heräs tän myötä kysymys että muisteletteko te mammat koskaan omia teiniaikojanne? Aina kyselette että mikä teiniä vaivaa. Käyttäytyykö teidän teinit tosiaan niin erillä tavalla kuin te aikoinaan? Kyllä itse ainakin oman teinini tavat tunnen tutuksi omasta nuoruudestani.
Nyt kun kysyit, niin täytyy todeta että todellakin käyttäytyy. Ei minun kotona tullut kuuloonkaan, että olisin nukkunut yli kahdeksaan koskaan. Viimeistään silloin herätettiin ja valitettiin, että päivä on jo pitkällä. Muutenkin meillä vallitsi pelon ilmapiiri. En tehnyt niitä asioita mistä olisin nauttinut itse vaan niitä asioita, mistä arvelin isäni pitävän. Jostain syystä ei olla enää väleissä.
Vierailija kirjoitti:
Käyttää varmaan heroiinia.
Herää nyt granny tähän päivään! Ei nykysin herskaa käytetä vaan subuu! <3
Yön valvominen väsyttää päivällä. Kyllä se kohta taas yöksi virkistyy.
Puhelin pois aina yöksi niin saa paremmin unen
Samanlainen teini täällä. Niillä on teini-ikä . Aina väsyneitä ja vihaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun kysyit, niin täytyy todeta että todellakin käyttäytyy. Ei minun kotona tullut kuuloonkaan, että olisin nukkunut yli kahdeksaan koskaan. Viimeistään silloin herätettiin ja valitettiin, että päivä on jo pitkällä. Muutenkin meillä vallitsi pelon ilmapiiri. En tehnyt niitä asioita mistä olisin nauttinut itse vaan niitä asioita, mistä arvelin isäni pitävän. Jostain syystä ei olla enää väleissä.
Oletko vajaamielinen vai muuten käsityskyky alhaalla? Kysyin siitä miten sinä käyttäydyit, en siitä miten sinun fasistiset vanhempasi käyttäytyivät.
Vierailija kirjoitti:
Kilpirauhasen vajaatoiminta teki itsellä teininä väsymyksestä kroonisen. Nukuin aina ja kaikkialla kunnes sain lääkityksen.
Kilpirauhasvaivat on palstamammojen kestosuosikki. Sillä voi selittää miksi avioliiton solmimisen jälkeen ekana vuonna lihoi 20 kiloa.
Kouluväsymys.