Anni Sinnemäen tytär antoi vapauttavan päätöksen Elokapinan niskoittelujutussa
Oli varmasti täysin objektiivinen päätös.
Lähde:
https://cloud.elokapina.fi/s/p5PenBqaCWQCf3s?dir=/&editing=false&openfi…
"Sähköinen allekirjoitus
Käräjänotaari Siiri Sinnemäki"
Kommentit (641)
Vierailija kirjoitti:
Suomen oikeuslaitos on menettänyt täysin uskottavuutensa.
Eivät perussuomalaiset ole koskaan uskoneet oikeusvaltioon.
Vierailija kirjoitti:
HS otti esiin maalittamis kortin
Kun ei voinut Sinnemäkeä arvostella. Aina on joku persu sanonut tai tehnyt jotain, sinne voi tehdä väistöliikkeen.
Vierailija kirjoitti:
Väitteet Elokapina yhteyksiin olivat, yllätys yllätys, perättömiä.
Ei irakilaiskaksosiakaan kyetty tuomitsemaan vaikka syyllisyys oli täysin selvä asia.
Vierailija kirjoitti:
Onkos aaveemammat selvittäneet, minkäs ikäinen Siirin äitee on ollut, kun on nalli napsahtanut? Ja minkä ikäinen on ollut isukki?
Ja mitähän ihmettä se tähän ja kenellekään kuuluu?
Atta Kaleva levitti sontaa netissä.
Kansanedustaja. Saisi pyytää anteeksi.
Elokapinan päältä rekalla ajaminen aiheuttaa oikeuden mielestä vain pientä haittaa. Itse väittäisin että suurta hyötyä.
Vierailija kirjoitti:
Elokapinan päältä rekalla ajaminen aiheuttaa oikeuden mielestä vain pientä haittaa. Itse väittäisin että suurta hyötyä.
Pidetäänpä taas mikä on se oikeiston todellinen suhtautuminen lakiin ja oikeuteen.
Vihreiden viestintätoimistot näemmä valkopesemässä joka median kautta, ettei vaan vahingossakaan kukaan kysy niitä mielenkiintoisempia kysymyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidetäänpä taas mikä on se oikeiston todellinen suhtautuminen lakiin ja oikeuteen.
Oikeisto haluaa että rikolliset saa rangaistuksia.
Vasemmisto haluaa että persut saa rangaistuksia, teki ne jotain tai ei, ja vasemmisto ei saa rangaistuksia missään tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Atta Kaleva levitti sontaa netissä.
Kansanedustaja. Saisi pyytää anteeksi.
Mitä sontaa se levitti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomen oikeuslaitos on menettänyt täysin uskottavuutensa.
Eivät perussuomalaiset ole koskaan uskoneet oikeusvaltioon.
Vihreät tässä venkoilee oikeutta vastaan kaikin keinoin. Ja huvittavaa kyllä kyseessä on taas kerran yksi venäjäjohtoinen klubi jota "ei ollenkaan venäjämielinen" hesari ja yle juoksee suojelemassa negatiiviselta :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vasemmisto haluaa että persut saa rangaistuksia, teki ne jotain tai ei, ja vasemmisto ei saa rangaistuksia missään tapauksessa.
Luitko alkuperäisen kommentin?
Kannatatko rekalla ihmisten päältä ajamista?
Perussuomalaisilta ei oikein noudattaminen onnistu. Puolueen ehddokkailla on eniten rikostuomioita, vaaleista toiseen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/92f27da3-ac82-426e-afc3-907a1de5c…
Vierailija kirjoitti:
Perussuomalaisilta ei oikein noudattaminen onnistu. Puolueen ehddokkailla on eniten rikostuomioita, vaaleista toiseen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/92f27da3-ac82-426e-afc3-907a1de5c…
*lain noudattaminen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luitko alkuperäisen kommentin?
Kannatatko rekalla ihmisten päältä ajamista?
Ihmisten ei kannata majailla ajoväylillä. Vahinkoja sattuu.
Kannatatko itse, että rekat ajelevat jalkakäytävillä miten niitä huvittaa, vedoten että kyseessä on vain kansalaistottelemattomuus, ja se on nyt muiden tienkäyttäjien velvollisuus sopeutua.
Vierailija kirjoitti:
Jaaha. No johan pomppas!
Tämäpäs oli varsinainen yllätys!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistetaan samalla että vasemmiston taktiikka on kirjoittaa nimettömiä kommentteja, ja väittää niiden olevan oikeiston kynästä.
Ettet vain olisi jopa itse tehnyt viestejä, sen verran nopeasti kerkesit pahoittaa mielesi.
Taisi Sinnemäen urakehitys nyt mennä sinne mäkeen...
Vierailija kirjoitti:
Onko Sinnemäellä sidoksia Elokapinaan, kuten vihreillä yleensä on? Eli onko esteellisyysasiat kunnossa?
Todistutaakka on tässä väitteen esittäjällä. Atte Kalevauva varmaan paljastaa lähteensä. Viimeistään oikeudessa.
Tässä on esitetty selvä väite, joka on ollut väärä ja jopa haitallinen. Asia kannattaa selvittää ihan oikeudessa ettei jää epäselvyyksiä.
Onko sulla sitten tietoa epäilemäsi kommentoijan "valheista"?