Hävettää ajaa vanhalla audilla
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minuakin hävettäis ajaa Audilla. Audi, Mersu ja Bemari ovat eniten korjaamolla. Näin kertoi Tekniikan Maailman tilasto.
Niillä toki myös ajetaan eniten.
Joo...luulisi v i t u t t a v a n...osta uusi auto..suosittelen omasta kokemuksesta..
Älä piittaa siitä, jalankulkijat näkevät vain Audin (ja hyppäävät ojaan).
Mua ei hävetä. Ajan millä ajan ja se on mun asia.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minuakin hävettäis ajaa Audilla. Audi, Mersu ja Bemari ovat eniten korjaamolla. Näin kertoi Tekniikan Maailman tilasto.
Olis kiva nähdä joku Punto jolla on veivattu 600 000 km.
Nyrkkisääntönä on, että yli viisi vuotta vanhalla autolla ei ajeta, jos haluaa kasvonsa säilyttää.
Kuluuko öljyä vähemmän kuin bensaa? Jos kyllä, niin moottori on ainakin kunnossa.
Minäkin ajan vanhoilla autoilla, eikä hävetä yhtään.
En mä ainakaan haluaisi sähköautoa. Tällä hetkellä mulla ei ole autoa lainkaan ja se ottaa päähän. Vanha auto johon tuli niin paljon vikoja, että ei kannattanut korjata enää. Pitää myydä romuna pois ja suhteellisen ok talvirenkaat erikseen. Joku halpa vanha auto riittäisi mulle, mutta kun ei oikein tunnu olevan sopivia tässä tai naapurimaakunnassa. Ei jaksaisi lähteä liian kauas jonkun prutkun vuoksi. Tämä edellinen auto kesti mulla reilu 9 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua nähdä tai ajaa yhtään autoa millä on tuo määrä ajettu.
Juuri ostin uuden Bemarin ja kikkeli kasvoi heti millin isommaksi! Huomenna viides varikkoreissu tälle viikolle.
Köyhät kyykkyyn!
Paras olisikin laittaa seisontaan tai jopa paaliin.
Ei mua hävettäisi. Mua ei kiinnosta millä autoilla muut ajelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö itsetunto kestä?
Vierailija kirjoitti:
En mä ainakaan haluaisi sähköautoa. Tällä hetkellä mulla ei ole autoa lainkaan ja se ottaa päähän. Vanha auto johon tuli niin paljon vikoja, että ei kannattanut korjata enää. Pitää myydä romuna pois ja suhteellisen ok talvirenkaat erikseen. Joku halpa vanha auto riittäisi mulle, mutta kun ei oikein tunnu olevan sopivia tässä tai naapurimaakunnassa. Ei jaksaisi lähteä liian kauas jonkun prutkun vuoksi. Tämä edellinen auto kesti mulla reilu 9 vuotta.
En minäkään osta koskaan sähköautoa. Mua ei ne kiinnosta yhtään. Vaikka lotossa voittaisin niin en ostaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö itsetunto kestä?
Noilla kilsoilla se on loppuunajettu lötkö paska.
No eihän ole. Minullakin on ikivanha Opel. Muiden autot ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Nyrkkisääntönä on, että yli viisi vuotta vanhalla autolla ei ajeta, jos haluaa kasvonsa säilyttää.
Mullakin oli nuorena noin heikko itsetunto. Sitten tulin järkiini ja lopetin ostamasta uusia autoja. Sen sijaan että heittäisin arvohäviön muodossa rahaa roskiin, olen sijoittanut niitä rahoja jo 20 vuotta. Aion lopettaa työnteon 57-vuotiaana.
Kunhan pääsen sinne minne olen menossa, niin ei mitään väliä, että minkä ikäinen auto on. Naapureiden mielipiteet ei kiinnosta.
Sukulaisella on 80-luvun Audi. Ikää niin paljon ettei uusi korttia. Autoa on ostamassa vaikka kuinka moni. Jatkuvadti kysellään, että jos tulee myyntiin niin ilmoita.